Bekijk volle/desktop versie : - Lange vingers.



Pagina's : [1] 2

20-10-2010, 17:23

Citaat:
Wat kun je hiermee zonder blauwe/ roze muisjes?

Maar wel dat blauw of roze is??
Ben benieuwd.

20-10-2010, 17:46


Ik begrijp je vraag niet.

20-10-2010, 20:50
Nou Lange vingers kun je in witte chocolade dempen en er muisjes op strooien maar ik wil iets anders hebben dat de kleur blauw heeft maar geen muisjes.. Zoek meer na ideeën...

20-10-2010, 20:57

Citaat door Tahrifest_Lady:
Nou Lange vingers kun je in witte chocolade dempen en er muisjes op strooien maar ik wil iets anders hebben dat de kleur blauw heeft maar geen muisjes.. Zoek meer na ideeën...


Marsepein kun je blauw kleuren, maar verder zou ik het ook niet echt weten.

Moet het in combinatie met die lange vingers of mag het ook met iets anders?

20-10-2010, 21:07


Dus alleen muisjes en marsepein... Hmm..

Ja eigenlijk wel maar heb je iets anders in je hoofd? Just tell me

20-10-2010, 21:16

Citaat door Tahrifest_Lady:
Dus alleen muisjes en marsepein... Hmm..

Ja eigenlijk wel maar heb je iets anders in je hoofd? Just tell me


Suikerglazuur zou ook nog kunnen en die kan je dan kleuren.

Er was hier ooit een receptje van een lekkere bonbon;
nougatblokjes en die dan dopen in witte chocola en dan die muisjes erop, die zijn heel lekker.

Lijkt mij lekkerder dan met die lange vingers, maar die heb ik niet eerder gegeten dus mss is dat ook wel lekker

20-10-2010, 21:17
2 Lange vingers even door de melk halen en tegen elkaar plakken met slagroom waar je blauwe kleurstof in doet. Even door de geraspte cocos halen en op laten stijven in de koelkast. Elk "gebakje" apart in een koekjespapiertje leggen.

Maak dit wel vaker (recept van een lid hier) maar heb nooit gekleurde slagroom gebruikt.

Je kan ook de cocos kleuren met een druppel kleurstof.


De lange vingers voor de helft in witte gesmolten chocolade dopen. Laten drogen en daarna de andere helft in witte chocolade met blauwe kleurstof dopen.


De lange vingers breken/snijden en elk stukje in geheel door witte chocolade met kleurstof halen. Eventueel nog een keer bestrooien met geraspte cocos... dat je een bonbon-idee krijgt.


Euhm... ik weet niet hoor, bedenk dit allemaal zo net. Als ik meer weet kom ik erop terug

20-10-2010, 21:18

Citaat door MouniA20:
Suikerglazuur zou ook nog kunnen en die kan je dan kleuren.

Er was hier ooit een receptje van een lekkere bonbon;
nougatblokjes en die dan dopen in witte chocola en dan die muisjes erop, die zijn heel lekker.

Lijkt mij lekkerder dan met die lange vingers, maar die heb ik niet eerder gegeten dus mss is dat ook wel lekker



Ja hier is dat recept van die bonbons, maar dan zit je wel weer te werken met de muisjes.


http://cuisine.bekijknu.nl/koekjesdeegwaren/31289.html even naar beneden scrollen.

20-10-2010, 21:21

Citaat door MouniA20:
Suikerglazuur zou ook nog kunnen en die kan je dan kleuren.

Er was hier ooit een receptje van een lekkere bonbon;
nougatblokjes en die dan dopen in witte chocola en dan die muisjes erop, die zijn heel lekker.

Lijkt mij lekkerder dan met die lange vingers, maar die heb ik niet eerder gegeten dus mss is dat ook wel lekker



Waar kun je die kleurstof halen?

Ik heb het ook nooit geprobeerd.

20-10-2010, 21:22

Citaat door Lepide:
2 Lange vingers even door de melk halen en tegen elkaar plakken met slagroom waar je blauwe kleurstof in doet. Even door de geraspte cocos halen en op laten stijven in de koelkast. Elk "gebakje" apart in een koekjespapiertje leggen.

Maak dit wel vaker (recept van een lid hier) maar heb nooit gekleurde slagroom gebruikt.

Je kan ook de cocos kleuren met een druppel kleurstof.


De lange vingers voor de helft in witte gesmolten chocolade dopen. Laten drogen en daarna de andere helft in witte chocolade met blauwe kleurstof dopen.


De lange vingers breken/snijden en elk stukje in geheel door witte chocolade met kleurstof halen. Eventueel nog een keer bestrooien met geraspte cocos... dat je een bonbon-idee krijgt.


Euhm... ik weet niet hoor, bedenk dit allemaal zo net. Als ik meer weet kom ik erop terug



Hmmmmmmm... Dank je voor je hulp.. Heb je enige foto's, voorbeelden?

20-10-2010, 21:24

Citaat door Tahrifest_Lady:
Waar kun je die kleurstof halen?

Ik heb het ook nooit geprobeerd.



Ik haal het hier bij de Marokkaan, maar die heeft weinig kleuren. Ik zou eens langs gaan bij de toko's en Turken/Marokkaan. En anders heeft een kookwinkel het sowieso.

20-10-2010, 21:25

Citaat door Lepide:
Ik haal het hier bij de Marokkaan, maar die heeft weinig kleuren. Ik zou eens langs gaan bij de toko's en Turken/Marokkaan. En anders heeft een kookwinkel het sowieso.



O sorry, ik dacht dat de vraag over kleurstoffen aan mij was gericht

20-10-2010, 21:26



Citaat door Tahrifest_Lady:
Hmmmmmmm... Dank je voor je hulp.. Heb je enige foto's, voorbeelden?



Nee sorry, ik heb alles net bedacht Maar volgens mij wijst alles zichzelf wel? Heb express uitgebreid vertelt wat er in mijn hoofd kwam.


Gewoon proberen Als het niets is, ben je alleen een paar lange vingers en wat chocolade armer.

20-10-2010, 21:32
Ja klopt bij toko´s, marokkaanse winkeltjes etc.

Veel succes

20-10-2010, 21:35
ThnQ Lady's. !

Hebben ze die kleurstiften niet bij de Jumbo of AH ofzo?

Pagina's : [1] 2