Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kleine hapjes

mimi_tangaouia
19-12-2002, 14:41

Ik kook graag en hier zal ik allemaal lekkere gerecepten neer zetten die je allemaal bij een grote maaltijd erbij kan zetten begin met een rijstsalade de hoeveelheden weet ik niet uit me hoofd omdat ik nooit exact met hoeveelheden werk ik gooi gewoon alles erin wat mij genoeg lijkt ok voor deze salade heb je deze ingredienten nodig gepelde garnalen paar bosjes bosuitjes pesto en creme fraiche Je stoomt de rijst je snijd de bosuitjes in kleine ringetjes en deze bak je in olijfolie met wat pesto ( je kan ook zelf andere kruiden toevoegen, smaken verschillen) de bosuitjes moet je neit echte helmaal doorbakken ze moeten er wel nog goed uit zien dan gooi je de garnalen erbij en als laatste de creme fraice je hebt dan een lekkere saus als de rijst gaar is meng je dit met mekaar je kan het koud ( is het lekkerst) of ook warm opdienen dit kan je gewoon in kleine bordjes bij het hoofdgerecht opdienen is vooral lekker bij visgerechten ik kom nog terug met meer lekkere hapjes

rachidas
19-12-2002, 14:43
hmmm lekker wanneer kook je voor me :stout:

mimi_tangaouia
19-12-2002, 15:08
Origineel gepost door rachidas hmmm lekker wanneer kook je voor me :stout: kig kig kig

jimpie
19-12-2002, 15:10
Vogende recept a.u.b> de eerste was te moeilijk voor mij< plaats nu een makkelijke

mimi_tangaouia
19-12-2002, 15:10

wat ook lekker is erbij is kalkoenfilet in blokjes snijden en een marinade maken van olie en kruiden het makkelijkste is een paar eetlepels vermengen met wat kipkruiden uit een potje en die dan laten trekken in die marinade en dan heb je twee opties of je rijgt ze aan een satestokje en gooit ze op de grill of je bakt ze in hun eigen marinade op een laag vuurtje dit kan je bij een groot gerecht erbij serveren

Saiyan
19-12-2002, 15:14
Giet water in een pannetje en gooi er een eitje in. Wacht 10 minuten en haal het eruit. Moet je proberen. Is heel lekker en bovendien een uniek recept.

jimpie
19-12-2002, 15:17
Origineel gepost door Saiyan Giet water in een pannetje en gooi er een eitje in. Wacht 10 minuten en haal het eruit. Moet je proberen. Is heel lekker en bovendien een uniek recept. :giechel: :giechel: :giechel:

mimi_tangaouia
19-12-2002, 15:19
Origineel gepost door Saiyan Giet water in een pannetje en gooi er een eitje in. Wacht 10 minuten en haal het eruit. Moet je proberen. Is heel lekker en bovendien een uniek recept. kig kig

halima180
28-12-2002, 23:58
mag ik vragen wat pesto is?

miss_noa
29-12-2002, 14:41
HMMMMMMMMMMMMMMMMMM LEKKER IK BEN OOK GEK OP KOKEN MAAR DAT RECEPT KON IK AL. hihihihihi

mimi_tangaouia
31-12-2002, 12:50
Origineel gepost door halima180 mag ik vragen wat pesto is? PESTO= zijn fijn gestampte kruiden en specerijen op oliebasis je hebt verschillende soorten pestos gewoon te verkrijgen in de supermarkt kijk maar bij de pasta's