Bekijk volle/desktop versie : nachtmerries



20-10-2010, 11:49
hebben jullie ook weleens gehad, dat je het zo intens ervaarde dat je er de volgende dag nog mee kan zitten

echt erg, ik droom nu al 2 keer echt iets heel naars, steeds over hetzelfde, in het verleden heb ik weleens gehad dat mijn dromen uitkwamen, nu ben ik eigenlijk wel bang

Allahiehfed oesafie

20-10-2010, 12:11


ik heb vaak wel dromen over water.
ik heb zelf watervrees, misschien komt het daardoor?

20-10-2010, 12:24
Allahiehfed, dat is ook erg meid, maar ze zeggen beter vertel je slechte dromen maar zoek je toevlucht tot Allah, daarom wil ik ook niet vertellen wat ik heb gedroomd,

en inderdaad dat wat ik droom dat is ook gewoon iets waar ik in real life oko bang voor ben,
zelf nadat ik woedoe heb verricht en salaat, ben ik nog steeds dit nare gevoel niet kwijt

20-10-2010, 12:30

Citaat door lala167:
Allahiehfed, dat is ook erg meid, maar ze zeggen beter vertel je slechte dromen maar zoek je toevlucht tot Allah, daarom wil ik ook niet vertellen wat ik heb gedroomd,

en inderdaad dat wat ik droom dat is ook gewoon iets waar ik in real life oko bang voor ben,
zelf nadat ik woedoe heb verricht en salaat, ben ik nog steeds dit nare gevoel niet kwijt



oohh is dat zo??
ik vertel alles eigenlijk aan iedereen, ik ben echt een kwebbeltante.
Ik denk gewoon als het tijd is dan is het tijd, en als het je lot is dan het zij zo.
maar je hebt me nu wel aan het denken gezet en ben best huiverig geworden.
want het zijn echt hele heftige dromen, en wat ik vaak in mijn dromen heb zijn dat ik vaak sorats opzeg of koran hoor, wat ik erg mooi vindt zelf.