Bekijk volle/desktop versie : University of Madinah



20-10-2010, 09:02
Salaam 3aliekoum,

Heeft een van de broeders ervaring met aanmelden bij Universiteit van Madinah?

Ik zag dat je voor de aanmelding een medische verklaring nodig hebt, heeft iemand misschien een voorbeeld van zo een verklaring voor me?

wa salaam 3aliekoum.

20-10-2010, 11:14



Citaat door Taouzani:
wa alaikoem salaam,

je gaat hiervoor gewoon naar je huisarts en vraagt een medisch attest, waarin hij verklaart dat je gezond bent en geen ernstige ziektes hebt.
dit hoeft geen specifieke document te zijn.
nadat je huisarts het ondertekent, moet je het laten wettigen bij het ministerie van volksgezondheid en natuurlijk samen met de andere documenten laten vertalen door een beëdigd vertaler en nadien heel het pakket legaliseren bij ministerie van justitie, buitenlandse zaken en ten slotte op de saudische ambassade zelf...

dit heb je nodig voor je eerste aanmelding (interview)

wanneer je later eventueel toegelaten wordt tot de unief, moet je een tweede medisch attest indienen, waarop staat dat je geen aids of hepatitis B etc heb... maar daarvoor krijg je de juiste papieren toegestuurd van de universiteit zelf

moge Allah het je vergemakkelijken in je zoektocht naar kennis, amien!



Ameen, Djazaak Allah ou ghairan broeder.

een aanvullende vraag: Is het echt al noodzakelijk om de documenten te legaliseren bij de eerste aanmelding? ik was in de veronderstelling dat dit pas moet als je aangenomen wordt.

20-10-2010, 11:33

Citaat door Taouzani:
ja het is echt noodzakelijk... die legalisatie is een bewijs dat de vertaling van jouw documenten naar het arabisch (in medinah begrijpen ze helaas geen NL's) echt is...


whaha dat had ik al begrepen..maar dacht misschien werken ze op basis van vertrouwen.

djazaak Allah ou ghairan voor je hulp