Bekijk volle/desktop versie : ''Word Wakker voordat het te laat is!!!!''



Pagina's : [1] 2 3 4

19-10-2010, 19:44
Mijn geliefde broeders en zusters,

Alle lof zij Allah en gebeden en vrede zij met de Boodschapper van Allah en zijn familie, metgezellen en degenen die hem bijstonden.

Ik vraag een paar minuten van jullie tijd, lees en laat dit een ''wake up'' zijn om je terug te laten keren naar het het pad waar wij allah vragen om ons te doen behoren tot de mensen die allah geliefd heeft en hun doen behoren tot de winnaars en hun voor altijd in het paradijs als inwoners zullen verblijven.

Alle lof zij Allah en gebeden en vrede zij met de Boodschapper van Allah en zijn familie, metgezellen en degenen die hem bijstonden.....

Mijn geliefde broeders en zusters, word wakker!!!! keeer terug naar je heer, toon berouw aan je heer, schaam je niet dat je het hem niet gehoorzaamt al die tijd elke dag dat jij aan je voorbij laat gaan stapelt zich op en je jou heer niet gedenkt, een voorbeeld, als je ouders niet als ouders beschouwd je komt elke dag thuis en je negeert hun je praat niet met hun en je doet waar je zin in hebt, en elke dag doen je hetzelfde, op geven moment koken ze van binnen van waarom hij/zij me negeert en kijk hoe ze me behandelen alsof ik hun pa of ma niet ben, hoe zou jij je van binnen voelen, niet leuk.

Waarom gedenken jullie allah dan niet hij swt die ons heeft geschapen, enkel alleen om te aanbidden,

Allah swt zegt in de koran:

"En Ik heb de djinn en de mens slechts geschapen zodat zij Mij zouden aanbidden." (Ad-Dzaariyaat: 56)

Wij moeten ons verrre scheiden van de ongelovigen, wij zijn enkel hier om ons heer te aanbidden, besteed je tijd goed beste mensen en laat de tijd niet zomaar aan je voorbij gaan, maar benut je tijd goed, elke sec....begin bij het begin en eindig waar het moet, gebruik je tijd goed, want je zal niet vaak worden gewaarschuwd zoals ik nu me tijd bestijd om mensen wakker te schudden.

Besteed je tijd goed, beter dan je tijd besteden aan nutteloze dingen, dingen waar je geen profijt van kan terug zien, pak de Qoráán en begin de woorden de overpijnzen en toon bewouw dan je niet eerder bent begonnen.

Wat is beter dan een beloning dat voor altijd geldt, dan nooit een einde kent?

Start nu en laat het een begin zijn om je imaan in hoge te doen verheven, besteed elke tijd om je heer te denken, verricht veelvoudig goede daden.

En weet 1 ding de zoetheid van het geloof zal geplant worden in je hart en je hart zal voor altijd indien elke keer je heer blij maakt met goede daden en daad van aanbidding, jou hart zal bloeien en van geluk spreken en wanneer jij je heer nodig hebt, je hoef hem enkel Dua te doen en die zal worden Verhoort, vertel mij wat is er mooier dan dit beste mensen.

Maak Allah swt blij want wie met allah is allah zal ook met die gene zijn en hem bijstaan in alle zaken en allah swt zal die gene niet verlaten alleen wanneer hij allah verlaat.

Beste mensen laat dit een waarschuwing zijn en keer terug naar je heer en verricht veel voudig goede daden. Aanbid allah swt waar je ook maar bent, want weet Allah ziet jou waar je ook bent en de engelen noteren wat je allemaal doet.....

Tenslotte vraag ik allah swt om onze oumah wakker te schudden en hun te leiden naar het goede pad alvorens het te laat is, ik vraag allah swt om ons te vergeven in tijden van onwetendheid, ik vraag allah swt zoals hij ons hier heeft verzameld ons te doen verzamelen in het paradijs, ik vraag allah swt om de maand een begin te zijn van goede daden voor de mensen die ervoor het verkeerde pad volgde. ik vraag allah swt om ons in kennis te doen vermeerderen en ons kennis in hoge rang te doen verheven.

Allah houma amine.

Bararaka allah hou fiekoum voor het lezen!!


Wasalamoe alaikoum

MrTranQuillo

20-10-2010, 19:25


Barkallahoefeekoum!

20-10-2010, 21:19
Shokrane barakallahoefeek.

20-10-2010, 22:52
Wa fiekoum baraka Allah!

Shoukrane!

22-10-2010, 22:33


Masha'Allah. Baraka Allahoe fiekoem!

30-10-2010, 23:30
^
^

14-11-2010, 21:10
uppppp

Trek er leringen uit mijn beste broeders en zusters en geef het door.

23-11-2010, 22:44
moge Allah ons leiden inshaAllah

24-11-2010, 09:59
Masha Allaah.

Moge Allah ons vergeven.

28-11-2010, 18:25
HAAST JE mijn beste broeders en zusters. dit wereldse leve is kort. Haast je voordat je straks het leven verlaat zonder goede daden. Dan zul je het moeilijk hebben beste mensen, niks van dit wereldse leven zal je helpen op de dag des oordeels behalve je goede daden.

Keer terug beste mensen.....haast je...haast je...Dit wereldse leven is voor korte duur.

29-11-2010, 12:02
Barakalahoefiek mijn broeder...

29-11-2010, 12:02
Barakalahoefiek mijn broeder...

01-12-2010, 18:44


As-Salaam ou'Alaykoum,

BarakAllaahoufeek voor het delen. En Ameen op de gemaakte dua.

01-12-2010, 20:43
Djazaka allaho geiran agie..

04-12-2010, 23:04
Mijn geliefde broeders en zusters,

Haast je aub naar goede daden mijn beste broeders en zusters, stel niks uit. keer terug beste mensen, wanneer je dingen uitstelt er zal een dag komen dat je er niet bent, of er zal een dag komen dat het te laat is dat je geen goede daden meer meer kan verrichten omdat je ziek bent.

Beste broeders dit wereldse leven stelt niks voor. Als wij een kijkje mochten nemen in het paradijs wat allah subhana wa ta ala voor ons heeft klaar gemaakt. Wat geen oog ooit heeft gezien. Wat geen oor ooit heeft gehoord. Waar geen voeten ooit zijn geweest. Wat geen handen ooit hebben gevoeld. Beste mensen. wanneer je een kijkje mocht dan zou je daadwerkelijk je leven op offeren voor Allah aanbidding en je haasten en haasten naar goede daden. Dan je weliswaar geen tijd meer hebt aan dit wereldse leven. Want weet één ding beste broeders en zusters neem dit van me aan. GEEN van dit wereldse leven zal je helpen op de dag des oordeels, alles zal teniet gaan. Niks zal blijven. Je bedrijf dat miljarden winst maakte. Je grote functie binnen het bedrijf. en mooie villa die je in bezit in je land van herkomst. Alles zal achterwegen blijven beste mensen. niemand zal je helpen zels je vriend niet je helpte met alles en die jij hielp met alles. Dit maar dat ook niks zal je helpen. Alleen Allah zal je helpen op de dag des oordeels. Maar Als hij je daadwerkelijk wil helpen. doe dan datgene wat hij van je vraagt. En jij zal bevrijd worden van de hel en allah zal je het paradijs doen laten binnen treden. Waar je eeuwige leven op te wachten staat.

Beste mensen de dood zal elke moment komen. Vandaag ben jij niet aan de beurt maar vandaag was die en die aan de beurt en morgen........de dood beste mensen kan elke moment jong of oud doet er niet toe. wat wel toe doet is je haasten naar goede daden. Knoop één ding in je oor en weet dat dit wereldse leven je niet zal baten niks maar dan ook niks zal je helpen alleen goede daden die je omwille van Allah aza wajal verricht. ZOrg ervoor dat je alvast die ticket hebt beste mensen. Wanneer je dan het wereldse leven verlaat dan heb je koffer vol met goede daden. Maar wanneer je het wereldse leven verlaat met lege koffer waar is je bewijs dan. neee......je hebt geen bewijs. omdat je bezig was met wereldse zaken. elke sec die voorbij gaat benut hem goed beste mensen elke sec die je niet benut is een verlore sec en weet elke sec gaat aan ons voorbij

HET IS AAN JOU WAT JE ERMEE DOET. LAAT GEEN SEC VOORBIJ GAAN ZONDER GOEDE DADEN AL IS HET EEN SEC DIE JE MET EEN GLIMLACH JE BROEDER AANKIJKT BIJWIJZE VAN.

tot slot vraag ik allah subhana wa ta ala hij die ons geschapen heeft. om ons te doen behoren zoals wij hier verzameld zijn, om ons te verzamelen in het allerhoogst namelijk het paradijs. Wasoebhaka allahoema bihamdi ashadoe an la ilaha ila anta astaghfiroeka wa atoeboe ileyh

Pagina's : [1] 2 3 4