Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Een andere Haarkleur!



19-10-2010, 16:31
Dag dames,

Ik heb een klein probleempje. Ik wil namelijk mijn haarkleur een ander kleurtje geven. Mijn eigen kleur is donkerbruin tot zwart haar, maar omdat ik het een aantal keren heb opgelicht (met guhl oplichtend ) heb ik nu een goudbruin/rode kleur. het is mooi, past goed bij mijn huid en mijn ogen, maar nu ben ik de kleur wel een beetje zat. Ik heb wat gekeken, en zelfs gevraagd over wat voor een kleur bij mij past, maar ik kom er maar niet uit.
Mijn voorkeur gaat erg uit naar goudbruin, of erg lichtbruin,, maar ik weet niet wat voor kleuring ik moet kopen om de juiste kleur te krijgen.
Mijn vraag is dus aan jullie, wie heeft hier enige ervaring mee, want ik heb het nooit geverfd of gekleurd, alleen opgelicht.. .
En voor wat voor kleur ik nou moet gaan, en wat bij mij past.

Ik hoor het graag van jullie

Groetjes!

VirtualSecret

19-10-2010, 16:44


meis,
heb precies t zelfde..
pm me als je n oplossing hebt gevonden.

Ik zelf denk, eerst laten ontkleuren, en dan verven
maar moet je bij n kapper doen
x

19-10-2010, 17:50
Hoi

Maar is ontkleuren niet slecht voor je haar? En dat is juist wat ik eigenlijk wil vermijden. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een uitwasbare cremekleuring, dus niet permanent.
Ik ben echt aan het kijken wat het beste is, en denk dat ik morgen even langs een kapperszaak ga om advies te vragen.
Ik laat het je echt wel weten, als ik eindelijk een oplossing heb.

Liefs,