Bekijk volle/desktop versie : Ik mis...



Pagina's : [1] 2

19-10-2010, 14:44
een stukje verbroedering deze tijden iedereen wijst elkaar aan dit haram dat haram...
Dat is fout, dit is slecht en ga zoo maar door...

Men zou bij zich zelf moeten beginnen en elkaar op de juiste manier moeten benaderen zodat men bewust kan worden van haar of zijn fouten en alleen als men bewust is kan men veranderen als de wil er hier voor is.
Ghair inshaAllah!

Verbroedering kan op allerlei manieren.. (ik noem het verbroedering omdat ik verzustering niet lekker vind klinken dus begrip!)
Het uitwisselen van kennis, vele weten zoo veel maar houden dit voorzich zelf, of weten zo weinig en zijn er amper mee bezig terwijl dat juist hoort. Kennis is macht zeggen ze en dat is ook zo! Ik mis ook nog andere dingen zoals... liefddadig zijn en dit vooral naar elkaar toe en ga zo maar door. Jammer dat ik dit stukje tegenwoordig mis. Ik weet ook zeker dat andere dit ook missen. Iederen is tegenwoordig zo hard zo bot.
Als ik met mijn zogenoemde vriendinnen ben hoor ik ze zeggen zoo die is anders.. of die hoort er niet bij ditdat dan heb ik echt zo iets van wat is anders aan die? Iedereen is het zelfde maar toch uniek men zou elkaar in waarde moeten laten maar dit word steeds minder gedaan. De buren, collega's worden niet gegroet omdat zij wat een andere geloof hebben of wat dan ook.. Wat ik het ergste vind is dat eeuwige gescheld, kinderen, jongere en ouderen ze doen het allemaal, geen beheersing pff waar gaat dit heen...

Ik wil tot slot zeggen... Alleen maar liefde! ( en dit voor alles om ons heen het grote maar ook voor het kleine)

Laat mn het juiste pad weer gezien worden, inshaAllah!

19-10-2010, 14:48


Up.

19-10-2010, 14:50

Citaat door --MEVROUWTJE:
Up.


thanks


Citaat door ElGuaje:
Helemaal mee eens!

Khadija, wanneer gaan wij eens gezellig kennis uitwisselen? Wist je bijvoorbeeld dat Pluto een diameter heeft van 2.330 (±70) km en een
massa van 1,302×10^22 kg?


waaaauw nee dat wist ik niet...

Wist je dat men tegenwoordig vaak niet weet over welke persoonlijke eigenschappen men bezit.. tragisch he

19-10-2010, 14:51

Citaat door -Proud:
Inderdaad. Een beter milieu begint bij jezelf!


Precies!

19-10-2010, 14:58


Je hebt inderdaad gelijk. Men ziet de fout van een ander veel sneller dan die van zichzelf.

19-10-2010, 15:32

Citaat door ElGuaje:


Zeg wollah? Weet jij het wel? :O


jaaa tuurlek ik heb zelf kennis


Citaat door AlIslamuDini:
Je hebt inderdaad gelijk. Men ziet de fout van een ander veel sneller dan die van zichzelf.



Trueee!!

19-10-2010, 15:36
Wat voor soort Kennis moet er uit gewisseld worden?

19-10-2010, 15:37
Snap sowieso niet hoe je een ander op een fout kan wijzen, terwijl je die fout zelf nog maakt.

19-10-2010, 15:39

Citaat door Dienaresje17:
Wat voor soort Kennis moet er uit gewisseld worden?


allee soorten maar met name mbt de islaam vind ik

19-10-2010, 15:40
helemaal mee eens,!

19-10-2010, 15:42
Mooi hoor..

19-10-2010, 15:44

Citaat door Liefdevol.:
Snap sowieso niet hoe je een ander op een fout kan wijzen, terwijl je die fout zelf nog maakt.


precies, jammer dat t wel gebeurd


Citaat door gzenaya1994:
helemaal mee eens,!




Citaat door Beauty_Islam:
Mooi hoor..



19-10-2010, 15:44



Citaat door kkhadijaa:
allee soorten maar met name mbt de islaam vind ik


Ik wil best wat plaatsen over de Islaam, óf zie mijn topics.

19-10-2010, 15:49

Citaat door Dienaresje17:
Ik wil best wat plaatsen over de Islaam, óf zie mijn topics.


ik zal naar je topic op zoek gaan

19-10-2010, 15:52

Citaat door kkhadijaa:
ik zal naar je topic op zoek gaan


Is goed meid.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3504456

Pagina's : [1] 2