Bekijk volle/desktop versie : help mij aub aub aub



Pagina's : [1] 2

19-10-2010, 13:38
salaam dames,

ik had voor het eerst sex met mijn vriend het ging er niet helemaal in en toen die klaar kwam, kwam het op mijn buik en dus niet in mijn vagina maar ik heb nu het gevoel dat het wel erin kwam en dat ik nu zwanger ben ik had ook die dag echt heel klein beetje bloed en heb nu ook buik pijn ik moet pas over 2 weken ongesteld worden als het erin komt voel je dat dan?? ik voelde echt niks help mij voel me echt kut nu heb het tegen mijn vriend gezegd en die zegt ik weet het echt niet en hij zegt ookal ben je zwanger we gaan toch trouwen maar ik wil dat niet snel snel

help mij aub

19-10-2010, 13:42

Naar de dokter gaan?
Voor de zekerheid de morningafterpil slikken?
En aan de pil gaan en condooms gebruiken, of het goedkoopste van allemaal:
Onthouding.

19-10-2010, 14:06
haha veel suc6 ik weet wat je bedoeld meid.

19-10-2010, 14:14

Citaat door eternal_slumber:
Naar de dokter gaan?
Voor de zekerheid de morningafterpil slikken?
En aan de pil gaan en condooms gebruiken, of het goedkoopste van allemaal:
Onthouding.



lieve meid,

mijn dokter is 2 weken op vakantie hij is er niet helemaal in gegaan kan je dan ook zwanger worden????

pleas help me

19-10-2010, 14:16

Knocked up.

19-10-2010, 14:20
Grote fout wat je hebt gemaakt, maar goed. Dat weet je zelf vast ook.
Je kan van voorvocht ook zwanger raken, ik zou een zwangerschapstest gaan doen.
Opletten!

19-10-2010, 14:26
Meid ga naar een andere dokter je dokter die misschien samenwerkt met jou huisarts. VRaag er naar. Of ga ind naar de drogist en koop een zwangersschaptest dan heb je dat al gehad. tenminste
hoop dat het niet zo is voor je. En wat heb je een geode vriend hbe je de meeste zijn dan meteen weg

19-10-2010, 14:31

Citaat door Koko-11:
Meid ga naar een andere dokter je dokter die misschien samenwerkt met jou huisarts. VRaag er naar. Of ga ind naar de drogist en koop een zwangersschaptest dan heb je dat al gehad. tenminste
hoop dat het niet zo is voor je. En wat heb je een geode vriend hbe je de meeste zijn dan meteen weg



heel erg bedankt ga het nu kopen laat het dan weten hoop positief inshallah

19-10-2010, 16:55

Citaat door Ameeraa:
salaam dames,

ik had voor het eerst sex met mijn vriend het ging er niet helemaal in en toen die klaar kwam, kwam het op mijn buik en dus niet in mijn vagina maar ik heb nu het gevoel dat het wel erin kwam en dat ik nu zwanger ben ik had ook die dag echt heel klein beetje bloed en heb nu ook buik pijn ik moet pas over 2 weken ongesteld worden als het erin komt voel je dat dan?? ik voelde echt niks help mij voel me echt kut nu heb het tegen mijn vriend gezegd en die zegt ik weet het echt niet en hij zegt ookal ben je zwanger we gaan toch trouwen maar ik wil dat niet snel snel

help mij aub


ga naar de dokter voor dat je gekke dingen gaat bedenken en sowieso moet je als niet zwanger wilt raken ut met condoom doen hebbie nooit gehoord van voorvocht dus

succes

19-10-2010, 17:19

Citaat door Ameeraa:
salaam dames,

ik had voor het eerst sex met mijn vriend het ging er niet helemaal in en toen die klaar kwam, kwam het op mijn buik en dus niet in mijn vagina maar ik heb nu het gevoel dat het wel erin kwam en dat ik nu zwanger ben ik had ook die dag echt heel klein beetje bloed en heb nu ook buik pijn ik moet pas over 2 weken ongesteld worden als het erin komt voel je dat dan?? ik voelde echt niks help mij voel me echt kut nu heb het tegen mijn vriend gezegd en die zegt ik weet het echt niet en hij zegt ookal ben je zwanger we gaan toch trouwen maar ik wil dat niet snel snel

help mij aub

Wacht nou maar gewoon af tot je menstruatie periode en ga je dan druk maken als het weg blijft.
Dat je die bewuste dag een beetje bloed hebt verloren komt vast omdat het je eerste keer sex was. Goodmorning.

19-10-2010, 17:24

Citaat door DiepOngelukkig_:
Wacht nou maar gewoon af tot je menstruatie periode en ga je dan druk maken als het weg blijft.
Dat je die bewuste dag een beetje bloed hebt verloren komt vast omdat het je eerste keer sex was. Goodmorning.



Niet liegen ze kan 99% zwanger zijn

Ik ben zelf eerste hulp verlener en ik heb daar ook een beetje kennis van.

Ik hoop dat je een leuke kindje krijgt

19-10-2010, 17:30

Citaat door a_men:
Niet liegen ze kan 99% zwanger zijn

Ik ben zelf eerste hulp verlener en ik heb daar ook een beetje kennis van.

Ik hoop dat je een leuke kindje krijgt

De kans is er altijd als je zonder bescherming gaat liggen wippen.
Maar ze moet gewoon op haar menstruatie periode wachten.
Zowiezo zwangerschap merk je pas na een aantal weken , en wanneer heeft zij liggen neukenn? Eergisteren.

19-10-2010, 17:34


Citaat door DiepOngelukkig_:
De kans is er altijd als je zonder bescherming gaat liggen wippen.
Maar ze moet gewoon op haar menstruatie periode wachten.
Zowiezo zwangerschap merk je pas na een aantal weken , en wanneer heeft zij liggen neukenn? Eergisteren.



het gaat erom of het door de voorvocht komt

maar als ze eergisteren heeft lopen sexen en vandaag al tript waarom doet ze het dan.

ech kansloos je moet zeker van jezelf zijn en alleen maar genieten niet eerst een uur genieten en dan maanden lopen twispelen dit is echt kansloos zijn er echt mensen zover onder het niveau dat ze niet eens normaal kunnen sexen

19-10-2010, 17:39

Citaat door a_men:
het gaat erom of het door de voorvocht komt

maar als ze eergisteren heeft lopen sexen en vandaag al tript waarom doet ze het dan.

ech kansloos je moet zeker van jezelf zijn en alleen maar genieten niet eerst een uur genieten en dan maanden lopen twispelen dit is echt kansloos zijn er echt mensen zover onder het niveau dat ze niet eens normaal kunnen sexen


Voor sommige meisjes is het blijkbaar moelijk om even bij de huisarts langs te gaan voor de anticonceptie voordat ze gaan sexen.

19-10-2010, 19:02

Citaat door DiepOngelukkig_:
Voor sommige meisjes is het blijkbaar moelijk om even bij de huisarts langs te gaan voor de anticonceptie voordat ze gaan sexen.



misschien ziet papa en mama hen wel naar binnen gaan en dan gaan ze vragen van wat moest je daar

en dan kunnen mensen niet meer schijnheilig doen.

Pagina's : [1] 2