Bekijk volle/desktop versie : Turkije roept Nederland op matje



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-10-2010, 10:40
De Nederlandse zaakgelastigde in Turkije is door de Turkse regering op het matje geroepen over het Nederlandse regeerakkoord en de gedoogsteun van de PVV.

Dat hebben ingewijden in hoofdstad Ankara gezegd, meldt De Volkskrant. Het land maakt zich zorgen over de invloed van de PVV en over passages in het regeerakkoord die gevolgen hebben voor Turken.

Ankara wil onder meer opheldering over plannen van het kabinet die de sociale zekerheid beperken voor Turken die zijn teruggegaan naar hun vaderland, aldus telegraaf.nl.

19-10-2010, 10:43


Op het matje?

Hoezo? Is er sprake van een oorlogsverklaring ?


Waarschijnlijk zal het wel zo zijn dat er wel weer verkeerd vertaald werd door de mensen die de berichten uit Nederland gewoonlijk naar Turkije over seinen.

19-10-2010, 10:45
Waarom moet Nederland verantwoording afleggen aan Turkije, wat is dat voor onzin?
Nederland kan beter Turkije oproepen voor hun misdaden. Zo zie je maar dat Turkije niet in de EU hoort.

19-10-2010, 10:46
Ze willen toch gewoon weten of er straks inderdaad minder uitkeringsgeld naar de Turkse economie vloeit als ik het goed lees?

19-10-2010, 11:08



Citaat door Knetternellie:
Waarom moet Nederland verantwoording afleggen aan Turkije, wat is dat voor onzin?
Nederland kan beter Turkije oproepen voor hun misdaden. Zo zie je maar dat Turkije niet in de EU hoort.


Tuurlijk alsof Nederland zo onschuldig is...

19-10-2010, 11:16

Citaat door bent_maghrebia:
Tuurlijk alsof Nederland zo onschuldig is...



Vertel mij is waarom Nederland verantwoording af moet leggen aan Turkije?

19-10-2010, 11:19

Citaat door bent_maghrebia:
Tuurlijk alsof Nederland zo onschuldig is...
Het gaat er niet om of Nederland schuldig is of niet.


Alleen mensen met een onterechte uitkering zijn schuldig.

19-10-2010, 11:32
''Ankara wil onder meer opheldering over plannen van het kabinet die de sociale zekerheid beperken voor Turken die zijn teruggegaan naar hun vaderland''

Wat houdt dit in dan?
Het klinkt vrij logisch dat wanneer je niet in Nederland woont je ook geen aansprak mag doen van de lusten.

19-10-2010, 11:33
Is Nederland weer eens stout geweest..

19-10-2010, 11:37
Thuiszorg krijg je in Nederland natuurlijk, als je daar aanspraak op wilt doen. Dat het uberhaupt al mogelijk was.

19-10-2010, 11:54

Citaat door Knetternellie:
Vertel mij is waarom Nederland verantwoording af moet leggen aan Turkije?


Ik heb het niet over het artikel... Maar over dat Meneer knettergestoorde doet alsof Nederland een rechtvaardig landje is, dat Turkije op het matje kan roepen om hun misdagen... Ik wilde hem alleen even uit de droom helpen....

Wat betreft het artikel... Van mij mag Nederland de sociale zekerheid helemaal stop zetten voor mensen die voorgoed teruggegaan zijn naar land van herkomst....

19-10-2010, 11:56

Citaat door Yggdrasil:
Wel een grote mond voor een land dat eerst zelf de mensenrechten eens moet regelen.

Zou deze regering eens ballen tonen en de Turkse ambassadeur op het matje roepen?
Vast niet.


Laten we allemaal op het matje komen

19-10-2010, 12:00



Citaat door bent_maghrebia:
Laten we allemaal op het matje komen


Jou matje of het mijne?

19-10-2010, 12:07

Citaat door bent_maghrebia:
Ik heb het niet over het artikel... Maar over dat Meneer knettergestoorde doet alsof Nederland een rechtvaardig landje is, dat Turkije op het matje kan roepen om hun misdagen... Ik wilde hem alleen even uit de droom helpen....

Wat betreft het artikel... Van mij mag Nederland de sociale zekerheid helemaal stop zetten voor mensen die voorgoed teruggegaan zijn naar land van herkomst....


jahaaa, Nederland is een grove mensenrechten schender

19-10-2010, 12:17

Citaat door Yggdrasil:
Nou, wees eens eerlijk; ik denk dat Turkije een stuk meer te verantwoorden heeft als we het met Nederland gaan vergelijken dan andersom.
Vind je ook niet?


ehhh NEE,

zoals ik al zei laten we allemaal op het matje komen, want geen van allen kunnen we onze handen wassen in onschuld

Pagina's : [1] 2 3 4 5