Bekijk volle/desktop versie : dames met een tweeling



Pagina's : [1] 2 3

19-10-2010, 01:25
selaam

vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met een tweeling

19-10-2010, 22:18


ben daar ook benieuwd naar

19-10-2010, 22:29
Mijn broer (schoonzus) hebben een tweeling.


19-10-2010, 22:31
lijken die veel op elkaar

19-10-2010, 22:39


Ik heb een 2ling. Wat wil je weten?

19-10-2010, 22:40
Kei-leuk!

19-10-2010, 22:42
mijn vraag is hoe was je zwangerschap en wat voor tweeling heb je want bij eeniig tweeling is er meer kans op een complicatie en ik heb een eeniig tweeling maar algai inscha allah
je mag me ook een pm sturen hoor zuster en gefeliciteerd en hoe oud zijn ze nu

19-10-2010, 22:44
lijkt me zwaar een 2ling, klopt dat?

19-10-2010, 22:47
Mijn zusjes van bijna 5 jaar zijn een tweeling. Qua uiterlijk lijken ze niet echt op elkaar. De ene is langer en de ander is weer tenger. Ze hebben wel dezelfde smaak als het om speelgoed en kleding gaat.

19-10-2010, 22:48

Citaat door PrincesSa...:
lijkt me zwaar een 2ling, klopt dat?

hmmm weet nog niet
maar ze zijn welkommmmmmmmmm

19-10-2010, 22:49

Citaat door PrincesSa...:
lijkt me zwaar een 2ling, klopt dat?

Als ze baby's zijn niet. Er moeten wel bijna altijd twee personen in de beurt zijn. Als ze wat ouder worden en beginnen te lopen wordt het pas zwaar. Dan moet je continue op twee kindjes letten. Maar het is wel schitterend om een tweeling zien te groeien.

19-10-2010, 22:50

Citaat door Ambreen:
Mijn zusjes van bijna 5 jaar zijn een tweeling. Qua uiterlijk lijken ze niet echt op elkaar. De ene is langer en de ander is weer tenger. Ze hebben wel dezelfde smaak als het om speelgoed en kleding gaat.

hoe heeft je moeder die zwangerschap ervaren ben echt benieuwd hoor

19-10-2010, 23:15



Citaat door mama30:
hoe heeft je moeder die zwangerschap ervaren ben echt benieuwd hoor

Het was zwaar. De eerste paar maanden at ze bijna niks en was continue moe. Ze sliep veel. Met 7 maanden kreeg ze al weeen en moest dringend naar het ziekenhuis . Daar bleef ze 10 dagen en kreeg elke dag weeën remmers en injecties zodat de longen van mijn zusjes snel rijp worden. Daarna ging het een tijdje goed. Met 32 weken is ze uiteindelijk op een natuurlijke manier bevallen. Om 22.00 begonnen de weeën en mocht gelijk naar het ziekenhuis. Volgende ochtend werd ze ingeleid. Om 11:19 werd de eerste geworden. 10 minuten later de tweede. De kleintjes bleven een maand in het ziekenhuis.

Oh ja nog iets: als bij babydump gaat winkelen, krijg je op 2e artikel 25% korting. Geldt alleen voor de tweeling mama's. Dus bof jij even.

19-10-2010, 23:18

Citaat door mama30:
mijn vraag is hoe was je zwangerschap en wat voor tweeling heb je want bij eeniig tweeling is er meer kans op een complicatie en ik heb een eeniig tweeling maar algai inscha allah
je mag me ook een pm sturen hoor zuster en gefeliciteerd en hoe oud zijn ze nu


Mijn zwangerschap verschilde niet zoveel met de andere (1ling) zwangerschap, ik ben zoizo een klaagmens met veel klachten tijdens mijn zwangerschap .

Ik had veel last van mijn rechter zij maar dat kwam omdat ze allebei onder mijn ribbenkast zatten, ze lagen daar lepeltje lepeltje. het meisje lag liever onder de hoede van haar grote broer dan dat ze op haar eigen plek ( dat is de linker kant) zat
Wel had ik het idee dat ik met deze zwangerschap veel vermoeiender was, mijn ijzergehalte was erg laag.

Ik heb een 2 eiig tweeling, jongen en een meisje van 8 maanden.



Citaat door PrincesSa...:
lijkt me zwaar een 2ling, klopt dat?


I.c.m met je andere kids wel. Wanneer ik ze alleen thuis heb, dus alleen de 2ling dan gaat het wel.

19-10-2010, 23:21
soms is het moeilijk en zwaar maar je krijgt er heel veel voor terrug, vooral als je mamma van twee kanten hoort

Pagina's : [1] 2 3