Bekijk volle/desktop versie : 17 november Noord-ierland vs. Marokko



19-10-2010, 00:19
[Wie zijn van plan om naar belfast af te reizen om de wedstrijd bij et wonen tussen de Atlas leeuwen en Ieren?] Meld je !

19-10-2010, 01:09


Voel jij je wel lekker?

Ok je bent daar en dan Eerst Moeten Ze goeie team maken en presteren dan pas zal ik kijken of ze het wel waard zijn zover af te reizen

19-10-2010, 09:25

Citaat door Atlasmaghreb:
Voel jij je wel lekker?

Ok je bent daar en dan Eerst Moeten Ze goeie team maken en presteren dan pas zal ik kijken of ze het wel waard zijn zover af te reizen

Dit is typisch weer zo'n gierige Marokkaan.

Jij maakt zeker niks in je leven mee.

On: Ik weet niet zeker of ik ga, mijn neef gaat al, ik moet nog kijken of het met school goed uitkomt.

19-10-2010, 12:26
Thanx broerder Touzani voor de info. Ik weet bijna zeker dat ik ga, inshaâ Allah. Ik hoop dat meerdere leden zich gaan melden om er een gezellige boel van te maken. Ik ben in Parijs geweest en Brussel onvergetelijk.

Dima The Atlas-lions!

19-10-2010, 12:30



Citaat door minimocro2009:
Dit is typisch weer zo'n gierige Marokkaan.

Jij maakt zeker niks in je leven mee.

On: Ik weet niet zeker of ik ga, mijn neef gaat al, ik moet nog kijken of het met school goed uitkomt.



Het zou mooi zijn als spelers als Carcela, Belhanda, Kauwtari, Konko ,Aissati etc. in de selectie worden opgenomen. Ik weet wel bijna zeker dat Aissati bij zit. En dan Noord-ierland in eigen huis verslaan! Perfect...

19-10-2010, 12:33

Citaat door Atlasmaghreb:
Voel jij je wel lekker?

Ok je bent daar en dan Eerst Moeten Ze goeie team maken en presteren dan pas zal ik kijken of ze het wel waard zijn zover af te reizen



Geloof mij maar weet je hoe gezellig het is. Ik nodig je uit om op 17 november deel uit te maken van onze Atlas-lions supporters clan.. Je zult geen spijt krijgen.