Bekijk volle/desktop versie : Beste versiertruc!



18-10-2010, 18:03
Beste versiertruc bij een meisje is dat je moet zeggen dat je maagd bent (ookal ben je het niet). Ze komen er toch nooit achter. Dan willen ze meteen trouwen? Zij komen zelfs jou hand vragen bij paps

Een dikke nazislee werkt ook, maar dan heb je die golddiggers in huis.

18-10-2010, 18:05


Denk je dat het bij iedereen lukt?? dat 'versiertrucje'

18-10-2010, 18:07

Citaat door -Proud:
Ik hoef geen man die maagd is

Je wilt een ervaren monster met een R32 motor yek


Citaat door I_Bent_Nadoria:
Denk je dat het bij iedereen lukt?? dat 'versiertrucje'

Natuurlijk werkt het niet bij iedereen, je ken het vergelijken met medicijnen. Bij de een werkt het wel bij de ander niet.

18-10-2010, 18:11
& wanneer je voor allah staat en het wordt verraden ? Dit kan me zo irriteren & als een meisje liegt over haar maagdeliijkheid dan is het opeens een hele ander verhaal met nare gevolgen, SUKKEL.

18-10-2010, 18:12



Citaat door Moximitti:
Beste versiertruc bij een meisje is dat je moet zeggen dat je maagd bent (ookal ben je het niet). Ze komen er toch nooit achter. Dan willen ze meteen trouwen? Zij komen zelfs jou hand vragen bij paps

Een dikke nazislee werkt ook, maar dan heb je die golddiggers in huis.


Jouw

18-10-2010, 18:13

Citaat door -Proud:
2 onervaren personen op je huwelijksnacht gaat altijd mis. En mijn huwelijksnacht moet perfect zijn, samen met die ervaren man die me erdoorheen sleept


Nou volgens de islam horen mannen ook maagd te zijn, je bent wel een apart gevalletje. Meeste dames voelen zich vereerd als ze de eerste en laatste persoon zijn waar een jongen lichamelijke contact mee heeft.

18-10-2010, 18:17

Citaat door ArabiiertJ:
& wanneer je voor allah staat en het wordt verraden ? Dit kan me zo irriteren & als een meisje liegt over haar maagdeliijkheid dan is het opeens een hele ander verhaal met nare gevolgen, SUKKEL.

Kijk je gaat van A naar C, ik heb het over een meisje! Tuurlijk niets is een geheim bij allah . Meisje is anders, het is gewoon zo. Hoe je het went of keert het blijft ongewoon bij ons.


Citaat door mocro_girl_:
Jouw

Lastig

18-10-2010, 18:18

Citaat door ArabiiertJ:
& wanneer je voor allah staat en het wordt verraden ? Dit kan me zo irriteren & als een meisje liegt over haar maagdeliijkheid dan is het opeens een hele ander verhaal met nare gevolgen, SUKKEL.



mee eens...

18-10-2010, 18:18
ewaa als hij liegt dn zal hij nog wel gestraft worden .

18-10-2010, 18:20

Citaat door driouchia_madam:
ewaa als hij liegt dn zal hij nog wel gestraft worden .


Ik heb het over een versiertruc! Zo onwetend ben ik ook weer niet, tuurlijk ga je ervoor straffen. Dramaqueens maken me helemaal paranoia, laten we het bij versiertrucjes houden.

18-10-2010, 18:23

Citaat door Moximitti:
Kijk je gaat van A naar C, ik heb het over een meisje! Tuurlijk niets is een geheim bij allah . Meisje is anders, het is gewoon zo. Hoe je het went of keert het blijft ongewoon bij ons.


Hoe een ander naar je kijkt, moet je niet boeien. Degene tegenover wie je verantwoording moet afleggen is Allah.

18-10-2010, 18:23
zo hopeloos ben ik niet!!

18-10-2010, 18:24



Citaat door Moximitti:
Kijk je gaat van A naar C, ik heb het over een meisje! Tuurlijk niets is een geheim bij allah . Meisje is anders, het is gewoon zo. Hoe je het went of keert het blijft ongewoon bij ons.


:
Kijk ik zelf zou het ook tegek vinden om met een maagde man tetrouwen, ik heb zelfs het recht om het te eisen ! Maar als hij der over liegt dan hoeft het van mij al niet meer & dat zal ik hem duidelijk maken. Ik wil je nemen zoals je bent. Al heb jij een zonde gepleegd is dat tussen jou en allah. Maar als je der over liegen gaat etc en ik kom er achter Dan heeft meneertje wel een probleem. Trouwns je merkt het toch aan hem in jullie huwelijksnacht , is hij ervaren tja dan heeft meneer gelogen zo niet dan niet.



Citaat door I_Bent_Nadoria:
mee eens...




18-10-2010, 18:28

Citaat door Moximitti:
Ik heb het over een versiertruc! Zo onwetend ben ik ook weer niet, tuurlijk ga je ervoor straffen. Dramaqueens maken me helemaal paranoia, laten we het bij versiertrucjes houden.


ja ik wèet dat is een versiertruc . maar voor mij niet hoor ik vindt het netjes als een jonge nog maagd is . maar ja we houden het bij versiertrucen .