Bekijk volle/desktop versie : Hoe ben jij op je werk?



Pagina's : [1] 2

18-10-2010, 13:02
Anders dan prive?

De zakelijke bitich of de zorgzame meegaande collega of gewoon een hangbuik zwijntje die haar ogen maar niet van de klok kan afhouden? Zie je je werk als de besteding om je te ontwikkelen of is het een plek om al geld verdienend je tijd te verdoen of de man van je leven te ontmoeten.

18-10-2010, 13:03


Ik ben de zakelijke bitch op mn werk. Al ben ik dat in real life bijna niet.

18-10-2010, 13:05

Citaat door Respectvol_25:
Anders dan prive?

De zakelijke bitich of [B]de zorgzame meegaande collega of gewoon een hangbuik zwijntje die haar ogen maar niet van de klok kan afhouden? Zie je je werk als de besteding om je te ontwikkelen of is het een plek om al geld verdienend wil t liefst bij mijn kids zijn,je tijd te verdoen of de man van je leven te ontmoeten.[/B]
zie vetgedrukt

18-10-2010, 13:07
ik ben sinds dit jaar een hangbuikzwijn geworden, kijkend naar de klok ... ik ervaar ggeen enkele uitdaging in me baan en geen vernieuwende ideen of wat dan ook..... ik voel me ook niet meer betrokken bij me werk ook niet ceht bij collega´s... alles is nep daar en ik hou me buiten hun vele ruzies en opmerkingen.... te veel om op te noemen. maar in de toekomst ga ik weer inchallah de schoolbanken in

18-10-2010, 13:08



Citaat door Snoepiet:
Ik ben de zakelijke bitch op mn werk. Al ben ik dat in real life bijna niet.



Heb je iemand al reeds aan het huilen gebracht?

18-10-2010, 13:10

Citaat door Miss_Nerd:
zie vetgedrukt


Alles is vetgedrukt?


Citaat door sousia12:
ik ben sinds dit jaar een hangbuikzwijn geworden, kijkend naar de klok ... ik ervaar ggeen enkele uitdaging in me baan en geen vernieuwende ideen of wat dan ook..... ik voel me ook niet meer betrokken bij me werk ook niet ceht bij collega´s... alles is nep daar en ik hou me buiten hun vele ruzies en opmerkingen.... te veel om op te noemen. maar in de toekomst ga ik weer inchallah de schoolbanken in



Okay. Dat is niet al te fijn, maar aan de andere kant...........wel lekker relaxed.

Heeft iemand jou nog aan het janken gebracht?

18-10-2010, 13:10
Ik ben een zakelijke bitch, maar dan alleen op me werk.
Moet wel anders walsen ze over je heen hier.

18-10-2010, 13:11
Ik ben wel zakelijk, geen bitch.

18-10-2010, 13:12

Citaat door Respectvol_25:
Heb je iemand al reeds aan het huilen gebracht?


Wolah heel raar, maar in t begin deed ik een beetje observeren. Toen kreeg ik af en toe rare opmerkingen : Oh ben je weer ziek? Of zit je weer op inet. Toen dacht ik ze hebben een bitch nodig Nu durven ze niet.

18-10-2010, 13:12
Gewoon een bitch. Dat is mijn karakter.

18-10-2010, 13:12
Ik ben er doe mijn werk en klaar. Heb niets met mijn collega's te maken na het werk.

18-10-2010, 13:16
Ben gewoon as usual. Maar dan Engelstalig.

18-10-2010, 13:19



Citaat door Desertriffia:
Ik ben een zakelijke bitch, maar dan alleen op me werk.
Moet wel anders walsen ze over je heen hier.


Moet je een bitch zijn om serieus genomen te worden? Ik begrijp mensen niet hoor. Ze nemen mensen die hard tegen ze zijn serieus, maar wanneer je gewoon doet wat het beste voor iedereen is met een elegantie en vriendelijkheid dan ben je zwak. Raar is de mensheid toch.


Citaat door Bright-Star-:
Ik ben wel zakelijk, geen bitch.


Daar kan ik me ook wel in vinden.


Citaat door Snoepiet:
Wolah heel raar, maar in t begin deed ik een beetje observeren. Toen kreeg ik af en toe rare opmerkingen : Oh ben je weer ziek? Of zit je weer op inet. Toen dacht ik ze hebben een bitch nodig Nu durven ze niet.


Hoe heb je dat kenbaar gemaakt.

EN nu is het genoeg! Ik ben ziek wanneer ik ziek ben. Ik werk wanneer ik kan werken. Voor de rest gaat het jullie geen MOER aan stelletje mierennxxxxs.




Citaat door MoSaM:
Gewoon een bitch. Dat is mijn karakter.


Is dat je karakter? Dat is dan wel erg hard.


Citaat door Oum_Watata:
Ik ben er doe mijn werk en klaar. Heb niets met mijn collega's te maken na het werk.



Praat je wel met ze? Weten ze wat over je prive leven of ben je het type collega wiens ogen dan helemaal opgaan en die geruisloos en "" toekijkt wanneer iemand het lef heeft wat over je privezaken te vragen?



18-10-2010, 13:22

Citaat door Respectvol_25:
Alles is vetgedrukt?

\ oh.... k ben een zorgzame collega, alhoewel ik duidelijk mijn standpunten weergeef..

werk is voor mij een plek om mijn vaardigheden en mezelf te ontwikkelen. en natuurlijk om mijn geld te verdienen, zodat ik mijn gezin kan onderhouden..
En niet omdat ik geen dagbesteding heb, he liefst wil ik by mijn kids zijn.......

18-10-2010, 13:23

Citaat door Respectvol_25:
Alles is vetgedrukt?




Okay. Dat is niet al te fijn, maar aan de andere kant...........wel lekker relaxed.

Heeft iemand jou nog aan het janken gebracht?

ja de zieke mensen die bij mij op de afdeling zijn, er was een hele lieve vrouw en die stierf zo snel, echt zielig, moest gewoon een traantje pikken... de mensen die daar liggen zijn soms zo zielig, en soms een traantje van geluk, sommige zijn ook gewoon super lief...
maar collega´s kunnen van mij de P O T O P

Pagina's : [1] 2