Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk x Dames die hoofddoek dragen ; HELP.



18-10-2010, 12:06
[INDENT]Salam dames,

Ik draag sinds maart een hoofddoek en die maak ik vast met een veiligheidsspeld. Maar nu heb ik zegmaar een donkere snee bij mijn keel. Mijn moeder zegt dat ik een andere hoofddoek manier moet verzinnen zonder veiligheidsspeld. Maar kheb geen idee hoe, want ik ben et nu zo gewend. Weet iemand een manier?
& Wie heeft dit ook?

Choukran alvast ![/INDENT]

18-10-2010, 12:09


up voor jou, ik draag het sinds vandaag en doe het ook vast met een speldje

18-10-2010, 12:12

Citaat door Nanaatje:
up voor jou, ik draag het sinds vandaag en doe het ook vast met een speldje


[INDENT]Choukrane lieverd ! & Insh'Allah moge je het nog vele jaren dragen x[/INDENT]

18-10-2010, 12:31
Ik gebruik een veiligheidspeldje en toch doet het pijn. Maarre, ik heb de oplossing, hehe. Ik gebruik zo een make-up reiniger watje boven me speld.
Ik hoop dat je het begrijpt.

18-10-2010, 12:50


Ik gebruik geeneens een speld maar doe mijn sjaal zo strak dat het bij mij keel 'snijdt'. Heb ook zo'n donkere streep.

18-10-2010, 12:56

Citaat door Amanah.:
Ik gebruik een veiligheidspeldje en toch doet het pijn. Maarre, ik heb de oplossing, hehe. Ik gebruik zo een make-up reiniger watje boven me speld.
Ik hoop dat je het begrijpt.


Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht ! Het lijkt me wel een goede oplossing, ik ga et proberen ahah. Choukrane meid x

18-10-2010, 13:17

Citaat door love_tinghir:
Ik gebruik geeneens een speld maar doe mijn sjaal zo strak dat het bij mij keel 'snijdt'. Heb ook zo'n donkere streep.


Is lelijk eh zo donkerr .

18-10-2010, 13:26

Citaat door Amanah.:
Ik gebruik een veiligheidspeldje en toch doet het pijn. Maarre, ik heb de oplossing, hehe. Ik gebruik zo een make-up reiniger watje boven me speld.
Ik hoop dat je het begrijpt.



Zit dat dan lekker?

18-10-2010, 13:53

Citaat door Amanah.:
Ik gebruik een veiligheidspeldje en toch doet het pijn. Maarre, ik heb de oplossing, hehe. Ik gebruik zo een make-up reiniger watje boven me speld.
Ik hoop dat je het begrijpt.

Dit doe ik ook, ik knip het make-up reiniger watje door het midden en doe dan 't watje om het veiligheidspeld. Zit ook nog eens veel fijner

18-10-2010, 14:10
Haha, dat watje is echt een geweldige uitvinding! Ik gebruik 'em ook, als mijn speldje te strak zit! Hij is ook ideaal, als je wondjes bij je oren hebt. Ik had dat een tijdje, en die watjes geven je oren echt de tijd om 'beter' te worden.. maar dat is dus offtopic.

Of, je kan het zonder speldje doen! Als je het gewoon goed vast maakt met (onzichtbare) speldjes, dan zit ie ook goed.. en krijg je die snee, niet.

(Of je maakt hembijvoorbeeld eerst bij je oor vast, met een veiligheidsspeldje, en dan verder draaien.. of bij je knot(op je kapje..) en dan vanaf daar beginnen met draaien..

Hoop dat je et snapt.. haha.

18-10-2010, 14:18

Citaat door Charkaouia:
Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht ! Het lijkt me wel een goede oplossing, ik ga et proberen ahah. Choukrane meid x

Het is echt een goede oplossing, Al7amdulileh.
Graag gedaan, schat.

Citaat door Nanaatje:
Zit dat dan lekker?

Heerlijk, hehe. Nou, ja ik overdrijf. Het zit gewoon. Je voelt geen pijn en dat is het belangrijkste. (L)

Citaat door Miemina:
Dit doe ik ook, ik knip het make-up reiniger watje door het midden en doe dan 't watje om het veiligheidspeld. Zit ook nog eens veel fijner

Haha, jij begrijpt 't.

18-10-2010, 15:03

Citaat door LOVEANDHATE:
Haha, dat watje is echt een geweldige uitvinding! Ik gebruik 'em ook, als mijn speldje te strak zit! Hij is ook ideaal, als je wondjes bij je oren hebt. Ik had dat een tijdje, en die watjes geven je oren echt de tijd om 'beter' te worden.. maar dat is dus offtopic.

Of, je kan het zonder speldje doen! Als je het gewoon goed vast maakt met (onzichtbare) speldjes, dan zit ie ook goed.. en krijg je die snee, niet.

(Of je maakt hembijvoorbeeld eerst bij je oor vast, met een veiligheidsspeldje, en dan verder draaien.. of bij je knot(op je kapje..) en dan vanaf daar beginnen met draaien..

Hoop dat je et snapt.. haha.

Ja ik heb ook last van mijn oren, ik trek mijn kapje altijd supersnel van mijn hoofd af zodat ik die pijn een soort van niet voel !

Ik heb dernet al geprobeerd om mijn hoofddoek zonder veiligheidsspeld te doen maar dan gaat et een beetje vreemd zitten ..
Choukrane lieverd ! x

18-10-2010, 17:53



Citaat door Charkaouia:
Is lelijk eh zo donkerr .


Ja heb 't ook. Hoe krijg(en) ik (wij) dat weg?

18-10-2010, 18:14
Ik heb dat ook, terwijl ik niet eens een speld gebruik.

ik zet me hoofddoek nu wat minder strak.

18-10-2010, 22:11

Citaat door love_tinghir:
Ja heb 't ook. Hoe krijg(en) ik (wij) dat weg?


Nou we kunnen gewoon proberen met een watje haha, kijken of dat helpt.
Zoniet dan blijven we zoeken naar een oplossing.