Bekijk volle/desktop versie : Studie Wie kan me wat vertellen over HBO-Verpleegkunde?



18-10-2010, 11:19
Ik wil volgend jaar misschien HBO-Verpleegkunde gaan doen, maar wie kan me daar wat dingen over vertellen?

- Hoe je die opleiding vind
- Moet je veel in groepjes werken
- Veel presentaties of juist weinig etc..

20-10-2010, 16:42



Citaat door ikkuuh_:
Ik heb het heel kort gedaan, dus kan wel iets erover vertellen.

De opleiding was uiteindelijk niks voor mij. Dus ik zou zeggen neem de stage meteen serieus. Er zal veel verantwoordelijkheid op je komen te liggen. Je hebt wel een klein beetje geluk nodig dat je op een leuke plek komt met een leuke begeleider, maar dat is met elke opleiding en stage zo.

De lessen vond ik wel heel interessant.

Bij mij op school werd er elke periode gewerkt aan een project, dus dat deed je in een groep. Je moet toch wel vaak samenwerken, maar dat is in de praktijk ook zo.

Presentaties heb ik weinig gehad. Denk 1 of 2x per periode.

Succes!

okee dankjewel
wat vond je niet zo leuk aan die opleiding dan?

21-10-2010, 12:12
Er zijn toch wel meer mensen die mij hier iets over kunnen vertellen??

21-10-2010, 23:29
Heb je wel eens stage gelopen voor de lol om zeker te weten dat je de verpleegkunde in wil? Onislamitisch kledij, mannen die naakt zijn en die jij moet wassen, onregelmatige werktijden. Ik zou het je ten strengste afraden.~!!!!

22-10-2010, 03:15



Citaat door LaiiLaa:
Ik wil volgend jaar misschien HBO-Verpleegkunde gaan doen, maar wie kan me daar wat dingen over vertellen?

- Hoe je die opleiding vind
- Moet je veel in groepjes werken
- Veel presentaties of juist weinig etc..



Ik raad je het af, het salaris is om te huilen !!! Ik Ken een afgestudeerde hbo verpleegkundige die na een paar jaar alsnog 1400 netto kreeg. Daar ga je toch niet 4 jaar voor studeren denk ik !!!. Dus nu doet ze media want daar zit veel meer geld .

23-10-2010, 19:45
wat vinden mensen leuk aan die opleiding??? ik begrijp het niet!