Bekijk volle/desktop versie : Vakantie naar Malaisie HELP!!!!



Pagina's : [1] 2 3

18-10-2010, 09:51
Salaam Alaikum,

Ik heb jullie hulp nodig voor de mensen die al naar Malaisie zijn gegaan.
In Januari willen mijn man en ik op reis we weten al waar we heen willen gaan. En dat is Kuala Lumpur en Lankawi. Mijn vraag is welke hotels zijn goed en waar kan ik niet al te duur boeken en welke resort's zijn aan te raden en plekjes????
Alle hulp is welkom en ook waar ik tickets kan boeken met welke maatschappij?? Dus echt alles

Alvast bedankt..

18-10-2010, 10:01


Nou hoelang wil je gaan, en wil je alleen KL doen?

Boek een ticket via emirates dat is een hele goede maatschappij.

Voor hotel had ik een hotel in little india, vond t geweldig daar. Maar je moet ervan houden

18-10-2010, 10:12

Citaat door Snoepiet:
Nou hoelang wil je gaan, en wil je alleen KL doen?

Boek een ticket via emirates dat is een hele goede maatschappij.

Voor hotel had ik een hotel in little india, vond t geweldig daar. Maar je moet ervan houden


Hey meid,

Allereerst bedankt voor je hulp.
Ik wil de eerste twee dagen kl en dan naar Lankawi en weer voor een dag terug naar lk en vandaag terugvliegen. En ik wil 10 a 11 dagen op vakantie.

Wat is het voor hotel?? En in het in de buurt van het centrum??

18-10-2010, 10:23
Het heet citin hotel. Zoek het ff op op inet. Als je echt in het midden van t centrum wil verblijven ben je zo een 100 euro per nacht kwijt. Vanuit little india is het centrum per metro heel goed bereikbaar. En het is daar super gezellig.

Okeej, 11 dagen is wel goed. Ik ben zelf 4 weken geweest. Ik zou wel proberen er nog een weekje aan vast te plakken. Want het is echt ver, en je gaat last krijgen van jetlag. Als je weer goed in je vel zit mag je weer terug.

Wat trouwens misschien een idee is, heb ik zelf ook gedaan. Je stapt over in dubai. Dan moet je een paar uur wachten voor je het vliegtuig neemt naar kl. Maar je kan ook zeggen ik wil 2 dagen dubai blijven. Dat is gewoon gratis.

18-10-2010, 10:31



Citaat door Snoepiet:
Het heet citin hotel. Zoek het ff op op inet. Als je echt in het midden van t centrum wil verblijven ben je zo een 100 euro per nacht kwijt. Vanuit little india is het centrum per metro heel goed bereikbaar. En het is daar super gezellig.

Okeej, 11 dagen is wel goed. Ik ben zelf 4 weken geweest. Ik zou wel proberen er nog een weekje aan vast te plakken. Want het is echt ver, en je gaat last krijgen van jetlag. Als je weer goed in je vel zit mag je weer terug.

Wat trouwens misschien een idee is, heb ik zelf ook gedaan. Je stapt over in dubai. Dan moet je een paar uur wachten voor je het vliegtuig neemt naar kl. Maar je kan ook zeggen ik wil 2 dagen dubai blijven. Dat is gewoon gratis.


Oke en ben je nog naar een eiland geweest??
Is dat gratis ook het verblijf??

18-10-2010, 10:34

Citaat door lalala22:
Oke en ben je nog naar een eiland geweest??
Is dat gratis ook het verblijf??



Het verblijf gratis Nee joh gekkie. Dan kun je paar dagen dubai in, want ticket is hetzelfde prijs.

Ja ik ben naar Penang geweest, maar had toen gehoord dat Langkawi of perhentian islands beter is

18-10-2010, 10:36

Citaat door Snoepiet:
Het verblijf gratis Nee joh gekkie. Dan kun je paar dagen dubai in, want ticket is hetzelfde prijs.

Ja ik ben naar Penang geweest, maar had toen gehoord dat Langkawi of perhentian islands beter is


Hahahahah ik dacht al...
Oke ik ga even naar het hotel kijken?? Welke periode ben je geweest?

18-10-2010, 10:37
Ik ben van 5 juli tot 7 aug geweest

18-10-2010, 10:41

Citaat door Snoepiet:
Ik ben van 5 juli tot 7 aug geweest


Was het toen ook Hoogseizoen?? Ik wil in Januari gaan ik hoop dat het warm is?

18-10-2010, 10:45
Ja dat was zeer zeker hoogseizoen. Ik denk het wel, schijnt vaak warm te zijn daar. het is trouwens niet heet ofzo. Toen ik er was, was het zo een 29/30 graden. Kijk wel uit dat je niet in het regenseizoen gaat.

18-10-2010, 10:49

Citaat door Snoepiet:
Ja dat was zeer zeker hoogseizoen. Ik denk het wel, schijnt vaak warm te zijn daar. het is trouwens niet heet ofzo. Toen ik er was, was het zo een 29/30 graden. Kijk wel uit dat je niet in het regenseizoen gaat.


Volgens me man is het warm in Januari ik ga gelijk even kijken...
Hoeveel heeft jullie hotel gekost? Ik vraag veel he

18-10-2010, 10:50
Nee vraag gerust. Ik zal je zeggen meid, wolah geeeen idee. Check ff op inet

18-10-2010, 10:59



Citaat door Snoepiet:
Nee vraag gerust. Ik zal je zeggen meid, wolah geeeen idee. Check ff op inet


Het is in Januari en Februari lekker warm maar wel kans op regen maar dat is in alle maanden. Heeft het geregend toen je op vakantie was?
Sokran meid

18-10-2010, 11:01
Ja het regent dagelijks bijna. Maar het regent niet de hele dag. Eventjes een uurtje en dan is het weer droog.

18-10-2010, 11:32

Citaat door Snoepiet:
Ja het regent dagelijks bijna. Maar het regent niet de hele dag. Eventjes een uurtje en dan is het weer droog.



Ooh oke dat is wel wat minder maar als het maar een uur is.
Heb jij alles vanaf hier geregeld en alles samen?

Pagina's : [1] 2 3