Bekijk volle/desktop versie : help a.u.b. laptop kan iedere moment uitvallen!!



Pagina's : [1] 2 3

18-10-2010, 09:25
ik heb antivirus nodig de bestanden kunnen iedere moment verloren gaan, wie kan mij helpen!!!!

18-10-2010, 09:27


Www . Freeav . Com

18-10-2010, 09:44
ik wil voor anti virus betalen, maar hoe betrouwbaar is die site?

18-10-2010, 10:10
Dat is een gratis virus scanner die prima werkt. Site is vertrouwbaar.

18-10-2010, 10:41



Citaat door samiira:
ik wil voor anti virus betalen, maar hoe betrouwbaar is die site?

Scan je PC eens in veilige modus met Malwarebytes.

Malwarebytes' Anti-Malware is een zogeheten on-demand scanner. Scannen dient dus handmatig te gebeuren. Voor gebruik moet je eerst zelf controleren op updates. Nadat de updates binnen zijn moet je je PC uitzetten.

Vervolgens opstarten in veilige modus. Dat gaat als volgt:
Start de computer op en druk meteen tijdens het opstarten met kleine tussenpozen op Functietoets F8 (bovenin je toetsenbord).
Blijf dit doen totdat je een scherm krijgt met keuzemogelijkheden.
Kies dan voor veilige modus.

Dan een snelle scan doen en alles verwijderen wat wordt gevonden.

Malware (virussen, Adware, Spyware enz.) willen zich graag voordoen als legitieme programma's en processen.
Hierdoor voorkomen ze dat ze eenvoudig herkend worden, maar ook voorkomen ze daarmee dat ze eenvoudig verwijderd kunnen worden. Ze zijn dan nl. in gebruik bij een ander proces.
Door op te starten in veilige modus wordt de malware meestal niet opgestart en kan dus eenvoudiger worden verwijderd.
=========================================
Daarna zou ik AVG installeren. Dit is een actieve beschermer:

AVG installeren en (als hij z'n updates heeft gehad) een uitvoerige scan doen.
(In AVG verschijnt wel eens een scherm met upgrade, maar dat moet je wegklikken, dat is om je de niet-gratis versie aan te bieden maar dat is niet nodig. Heeft niets te maken met updates).
=============================================

Overigens is die eerdergenoemde freeav.com ook goed (Avira) maar die checkt geen mail en AVG doet dit wel.

18-10-2010, 11:58
ik heb hem dat gedownload en hem weer opnieuw opgestart met veilig modus maar die virus is er nog steeds, die blokkeerd ook de 2e link die jij me gaf

!@#%^& virus!

18-10-2010, 12:03
Download Microsoft Security Essentials. Het is een download programma van Microsoft zelf, die gelijk is aan een betalende antivirus en anti Spyware programma.

http://www.microsoft.com/security_essentials/

succes,

M3a Salam

18-10-2010, 13:13
dankje wel, ik ga kijken of dat helpt..



de virus heet security tool ooit van gehoord?

18-10-2010, 13:56

Citaat door samiira:
dankje wel, ik ga kijken of dat helpt..



de virus heet security tool ooit van gehoord?


Wel eens van gehoord. Het is een virus die in je computer systeem zit, en verwijderd moet worden. Het virus zorgt ervoor dat jij bepaalde processen niet kan openen. Nadat jij dat programma hebt geinstaleerd voer dan een volledige scan uit. Als het goed is moet hij dan die virus detecteren en verwijderen.

Laat even weten of het is gelukt.

18-10-2010, 14:07

Citaat door samiira:
ik heb antivirus nodig de bestanden kunnen iedere moment verloren gaan, wie kan mij helpen!!!!


Tja als je er voor wilt betalen is ESET NOD32 een goede, maar AVG is gratis en doet zn werk bijna zo goed.

18-10-2010, 14:17

Citaat door Ezio-Firenze:
Wel eens van gehoord. Het is een virus die in je computer systeem zit, en verwijderd moet worden. Het virus zorgt ervoor dat jij bepaalde processen niet kan openen. Nadat jij dat programma hebt geinstaleerd voer dan een volledige scan uit. Als het goed is moet hij dan die virus detecteren en verwijderen.

Laat even weten of het is gelukt.


ik heb hem gedownload en uitgevoerd, zodra die klaar is krijg ik niks meer te zien alsof ik niks gedownload had, die virus blokkeert alles

hoe voer ik een volledige scan uit? ik wil alles verwijderen

18-10-2010, 14:27

Citaat door samiira:
ik heb hem gedownload en uitgevoerd, zodra die klaar is krijg ik niks meer te zien alsof ik niks gedownload had, die virus blokkeert alles

hoe voer ik een volledige scan uit? ik wil alles verwijderen



Begrijp ik goed dat jij het programma niet kan openen? in dat programma kan je een type scan uitvoeren. Een snelle scan, Custom scan en een volledige scan. je kunt dat zelf selecteren. In jou geval raad ik je een volledige scan aan.

Mocht het niet lukken. kun je even kijken naar deze site over dat virus die je hebt. http://www.virusremovalguru.com/?p=4035&lang=nl

18-10-2010, 14:49



Citaat door Ezio-Firenze:
Begrijp ik goed dat jij het programma niet kan openen? in dat programma kan je een type scan uitvoeren. Een snelle scan, Custom scan en een volledige scan. je kunt dat zelf selecteren. In jou geval raad ik je een volledige scan aan.

Mocht het niet lukken. kun je even kijken naar deze site over dat virus die je hebt. http://www.virusremovalguru.com/?p=4035&lang=nl



ik heb hem gedownload hij staat ook in mijn bestanden maar openen kan ik niet als ik erop druk krijg ik een waarschuwing van security tool , ik geloof best dat die helpt!

ik ben ten einde raad

18-10-2010, 15:03
Download een Remove tool..

18-10-2010, 15:04
Als dat ook niet helpt, dan moet jij windows opnieuw instaleren, of je pc is rijp voor een vervanging.

Pagina's : [1] 2 3