Bekijk volle/desktop versie : hoe duur kost rachida kasmi of leyla chakir voor op je bruiloft?



Pagina's : [1] 2 3 4

17-10-2010, 21:50
ik moet het even weten.. en hoe je in contact kan komen ervoor

17-10-2010, 21:57


RACHID kasmi bedoel ik haha

17-10-2010, 22:07
pff, ze3me niemand wilt helpen
ik heb het echt nodig

17-10-2010, 22:11
Ik dacht al; 'Rachida Kasmi? ', dacht even dat ik achter liep ofzo.

Zou niet weten hoe je in contact kunt komen met hen managers. Succes in iedergeval!

Je hebt wel de leukste uitgekozen.

17-10-2010, 22:18



Citaat door Juszt___Iki:
Ik dacht al; 'Rachida Kasmi? ', dacht even dat ik achter liep ofzo.

Zou niet weten hoe je in contact kunt komen met hen managers. Succes in iedergeval!

Je hebt wel de leukste uitgekozen.


hahaha ja klopt.. rachida kasmi hahahaa
ja zeker.. maar ik wil ongeveer weten wat ze kosten.. niet dat is voor een scot kom te staan ja 15000. hahaha kijk ik weet prijzig zal het wel zijn maar 15duizend gaAT te ver nigh ala hahaha

17-10-2010, 22:21

Citaat door pietvandieren:
hahaha ja klopt.. rachida kasmi hahahaa
ja zeker.. maar ik wil ongeveer weten wat ze kosten.. niet dat is voor een scot kom te staan ja 15000. hahaha kijk ik weet prijzig zal het wel zijn maar 15duizend gaAT te ver nigh ala hahaha

Haha, moet niet gekker worden.

Nee, absoluut. Gelijk heb je, zou zelf ook liever van te voren op de hoogte willen zijn van alles etc. Ik kan je er helaas niet bij helpen. Dus zal je wel mee helpen met up-en. Wie weet reageert er iemand, met wat meer info.

17-10-2010, 22:23
Het ligt eraan waar het feest zal plaatsvinden.
En van hoelaat tot hoelaat.
Mijn neef heeft ook Rachid Kasmi gehad.
Was €1600,-

17-10-2010, 22:25
2 Jaar geleden heb ik Rachid Kasmi als cadeau laten komen op het babyfeest van m'n nichtje en toentertijd was hij 1800 euro, maar hij heeft geen goede afspraken om eerlijk te zijn.
Hij was het niet waard !

17-10-2010, 22:27

Citaat door Zijn_Vrouwtjuh:
Het ligt eraan waar het feest zal plaatsvinden.
En van hoelaat tot hoelaat.
Mijn neef heeft ook Rachid Kasmi gehad.
Was €1600,-


echt waar soo das nog zeker te betalen.. had je neef hier in nl die feest gegeven..
ik wil wel hier in nl.. in breda misschien als t goed is..
en van hoelaat tot hoelaat bleef hij
choukran nog

17-10-2010, 22:28

Citaat door GoudAppeltje20:
2 Jaar geleden heb ik Rachid Kasmi als cadeau laten komen op het babyfeest van m'n nichtje en toentertijd was hij 1800 euro, maar hij heeft geen goede afspraken om eerlijk te zijn.
Hij was het niet waard !


Heb je destijds een contract getekend? Of zelf opgesteld, en door hem laten tekenen?

Tegenwoordig moet je echt alle afspraken zwart op wit hebben. Ik kan je dan garanderen dat men aan zijn/haar afspraken zal voldoen. Zo niet? Dan kun je dat contract natuurlijk altijd nog tevoorschijn halen.

17-10-2010, 22:28

Citaat door GoudAppeltje20:
2 Jaar geleden heb ik Rachid Kasmi als cadeau laten komen op het babyfeest van m'n nichtje en toentertijd was hij 1800 euro, maar hij heeft geen goede afspraken om eerlijk te zijn.
Hij was het niet waard !

kwam hij heel de avond.. en waarom geen goede afspraken
alsnog choukran

17-10-2010, 22:29

Citaat door pietvandieren:
echt waar soo das nog zeker te betalen.. had je neef hier in nl die feest gegeven..
ik wil wel hier in nl.. in breda misschien als t goed is..
en van hoelaat tot hoelaat bleef hij
choukran nog


Hij moest om 18:00 komen, maar hij kwam 1uur te laat.
Het was in Nederland, ook Brabant.
Hij was er dus van 19:00 tot 01:30

17-10-2010, 22:30



Citaat door Juszt___Iki:
Haha, moet niet gekker worden.

Nee, absoluut. Gelijk heb je, zou zelf ook liever van te voren op de hoogte willen zijn van alles etc. Ik kan je er helaas niet bij helpen. Dus zal je wel mee helpen met up-en. Wie weet reageert er iemand, met wat meer info.


aggg dat is echt heel lief!! choukran!

17-10-2010, 22:38

Citaat door Zijn_Vrouwtjuh:
Hij moest om 18:00 komen, maar hij kwam 1uur te laat.
Het was in Nederland, ook Brabant.
Hij was er dus van 19:00 tot 01:30


oh hij blijft dus best lang voor een goedkoop prijsje..
wel jammer ja van die uurtje later mesha marokkaanse afspraken hahaha
weet jij misschien hoe ik in contact kan komen.. wollah zou het zeer waarderen! of als je nummer hebt ofso.. choukran..
istie wel leuk enzo op t feest zelf

17-10-2010, 22:41
Up! Ik wil dit ook wel weten..

Pagina's : [1] 2 3 4