Bekijk volle/desktop versie : Serieuze vraaag, zonder te lachen.!



Pagina's : [1] 2 3 4

17-10-2010, 15:56
.








Serieuze vraag ladies zonder uit te lachen aub

Kan je ook je vruchtwater verliezen zonder dat je het door hebt?

Bv omdat ik naar de wc ging en er heeeeel veeel uit kwam, t was zegmaar te veel om het plas te noemen
athans mijn blaas was niet zoveel gevuld als dat er uit kwam. snappen jullie.

enheb ook gelijk doorgetrokken zonder te koekeloeren.

Dus

17-10-2010, 15:58


Ow ja en voelt je buik lichter aan als je vrucht water verliest? of zo.

17-10-2010, 15:58
oela, ik denk dat je binnenkort iemand op de wereld zal brengen, and i mean over paar uren.

17-10-2010, 15:59
ja dat kan...

een simpel testje.. moet je op de rug van je hand blazen, als er dan wat uitkomt is dat waarschijnlijk vruchtwater...

deze tip kreeg ik, en nu zit ik zo vaak op de rug van mijn hand te blazen uit verveling, om te kijken of er wat uit komt van vruchtwater

17-10-2010, 16:00


meid zodra al je vruchtwater eruit giet dan gaat de baby direct met zijn hoofd bij je baarmoedersmond zitten. Dan zou je dus weeen krijgeN. Dus antwoord op je vraag neeeeeeeeeeee waqfha sahla

17-10-2010, 16:00
Ik zou even de vk bellen.
Om even te informeren.

17-10-2010, 16:02
Moge Allaah Azza Wadjal jou een vrome kindje schenken, Allaahoemma Ameen!

17-10-2010, 16:03

Citaat door bentoujda00:
Ik zou even de vk bellen.
Om even te informeren.



Ze ziet me al aankomen

17-10-2010, 16:05

Citaat door Mimiedias12:
Ze ziet me al aankomen




Heb je haar dan zo vaak on advies gevraagd.

Ze weten vast wel dat het een zwangerschaps kwaaltje.

Ongerust zijn gerurend de hele zwangerschap!

17-10-2010, 16:08

Citaat door bastilla:
meid zodra al je vruchtwater eruit giet dan gaat de baby direct met zijn hoofd bij je baarmoedersmond zitten. Dan zou je dus weeen krijgeN. Dus antwoord op je vraag neeeeeeeeeeee waqfha sahla



Dat klopt niet,bij mij waren me vliezen gebroken en duurde nog zon 16 u voor ik weeen kreeg.

17-10-2010, 16:11

Citaat door Ayah009:
oela, ik denk dat je binnenkort iemand op de wereld zal brengen, and i mean over paar uren.

Ik hoop oprechtdat jij voor dit soort dingen een speciale gave hebt waardoor je dat kunt aanvoelen Kan nie w8(moet bye the way alleen nog even mn benen harsen, maar dat kan ook als de weeën beginnen [/SIZE]


Citaat door -Bubbels-:
ja dat kan...

een simpel testje.. moet je op de rug van je hand blazen, als er dan wat uitkomt is dat waarschijnlijk vruchtwater...

deze tip kreeg ik, en nu zit ik zo vaak op de rug van mijn hand te blazen uit verveling, om te kijken of er wat uit komt van vruchtwater



[SIZE="2"]Trutte bel wallah de eerste 5 sec geloofde ik je nog echt ook [/SIZE]



Citaat door bastilla:
meid zodra al je vruchtwater eruit giet dan gaat de baby direct met zijn hoofd bij je baarmoedersmond zitten. Dan zou je dus weeen krijgeN. Dus antwoord op je vraag neeeeeeeeeeee waqfha sahla


[SIZE="2"]Oki doki, duidelijker kan niet maar waarom duurde mn plas zoooooolang en bleef er maar uitkomen terwijl mn blaas allang leeg was [/SIZE]


Citaat door Undercoverin_:
Moge Allaah Azza Wadjal jou een vrome kindje schenken, Allaahoemma Ameen!


[SIZE="2"]Dankje meiss amieeeeeeeeeeeen!!




bbye the way loopt de forum bij jullie ook zo traag

17-10-2010, 16:11

Citaat door bastilla:
meid zodra al je vruchtwater eruit giet dan gaat de baby direct met zijn hoofd bij je baarmoedersmond zitten. Dan zou je dus weeen krijgeN. Dus antwoord op je vraag neeeeeeeeeeee waqfha sahla



kan wel hoor

17-10-2010, 16:11


Ja je kunt je vliezen breken en druppeltjes vruchtwater verliezen, dit kan in een keer of kan in druppels dat je niet weet of het urine is of vruchtwater. Als je twijfeld doe een maandverbandje omgekeerd in je broek plakken, zo kun je 'ruiken' 7achak of het vruchtwater is. Spannendddddd, Allah ya3tiek waqfa sehla

17-10-2010, 16:13

Citaat door bentoujda00:

Heb je haar dan zo vaak on advies gevraagd.

Ze weten vast wel dat het een zwangerschaps kwaaltje.

Ongerust zijn gerurend de hele zwangerschap!



nee maar de vorige keer dat ik eens met vragen kwam, had ik er gelijk sie 6 op een rijtje tijdens het spreek uur, en zij raporteren echt alles niet normaal, dus bij de eerst volgende afspraak. Was de vk onbewust alles hard op aan t voorlezen toen dacht ik hmmm op die fiets..
maar bij zo een raport voegen ze ook ze3ma heel subtiel hun mengen het is dus niet geheel objectief.

17-10-2010, 16:14

Citaat door Mimiedias12:




Trutte bel wallah de eerste 5 sec geloofde ik je nog echt ook








ff serieus, is echt zo van dat blazen en vruchtwater.. verloskundige zei dat tegen mij

Pagina's : [1] 2 3 4