Bekijk volle/desktop versie : Een onverwachte toekomst



17-10-2010, 12:50

Afgerond[/FONT][/SIZE]

[SIZE="3"]Klik hier om het verhaal in word te downloaden..

[/SIZE]

[SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"]
Ik hoop dat jullie het wat vinden, Read and enjoy!

Vind je het vervelend bladzijden na bladzijden na te gaan? Ja? Dan heb ik voor jou de beste oplossing.

Als je even naar beneden scrollt, zie je in de 4e & 5e reactie een inhoudsopgaven (+vervolg inhoudsopgaven) staan.



Fictie.






Schuilend onder mijn tas rende ik het gebouw in. ‘Goedemorgen Seloua’, geïrriteerd keek ik op. Achter de balie zat een grijnzende Linda. ‘Goedemorgen Linda’, haal die grijns van je smoel wil je. ‘Ach, schoonheid toch, met het verkeerde been uit bed gestapt’. Ik rolde met mijn ogen en drukte ongeduldig op het liftknopje. Aangekomen in mijn kantoor zag ik Dave al zitten. ‘Goedemorgen Dave’, ‘Goedemorgen Seloua’. Ik hing mijn jas en sjaal aan de kapstok en ging gauw achter mijn bureau zitten en startte mijn computer. ‘Frans kwam net langs, we zullen zo bijeen moeten komen in de vergaderzaal’, ‘waarom?’, ‘Volgend week houden we een afscheidsfeestje voor Cris, ik denk dat hij wat mensen zal aanwijzen die het feest moeten organiseren’.

Ik ging gauw aan het werk. Ik was zo op mijn werk gefocust dat ik niet doorhad dat Dave tegen me sprak. ‘Selouaaaaaaaaaaaaaa!’, ‘Verdomme Dave, gil niet zo!’, ‘Als jij nou eens luisterde was dat gegil ook niet nodig, het is 11 uur lief we moeten naar de vergaderzaal’. Ik schakelde mijn computer uit en liep achter Dave aan. ‘Hoe is het in de liefde Sel’, ‘Hm, mijn prins is nog niet naar me opzoek’, ‘Daar geloof ik niets van, zo’n mooie dame en nog geen prins’, ‘Misschien is dat voor jou een teken hé Dave’. Ik liet ’m verbaasd achter me, grinnikend liep ik de vergaderzaal in.


17-10-2010, 13:30


Ik nam tegenover Linda plaats, ‘Sel, waar is Dave’, nog voor ik antwoord kon geven hoorden we ‘hier ben ik’. Met zijn blik strak op me gericht nam hij naast Linda plaats. Grinnikend keek ik ‘m aan, ‘kom je niet naast mij zitten Dave’ zei ik terwijl ik een pruillipje trok. Zo nieuwsgierig als Linda was bekeek ze ons, ‘hebben jullie ruzie’ zei ze terwijl ze ons bekeek’. ‘Nee, die hebben we niet, integendeel zelfs’ zei Dave terwijl hij zijn blik nog steeds strak op me had gericht.

‘Dames en heren zou het alsjeblieft heel even stil mogen’, iedereen richtte zijn blik op Frans. ‘Farah is met Cris even wezen lunchen, we willen namelijk niet dat hij te weten komt dat we een afscheidsfeestje voor hem houden’. ‘Ik wil hem volgende week vrijdag houden, alleen hebben we nog niets georganiseerd’. ‘Dave, Seloua en Safouane zouden jullie dat willen doen’, alle drie tegelijk riepen we ‘ja hoor’. ‘Mooi dan is dat geregeld, we gebruiken de zaal die we beneden hebben die is lekker ruim’. ‘We moeten wel voor decoratie, eten/drinken en muziek enz. zorgen maar dat laat ik aan jullie over’. ‘Hoe laat begint het?’ zei Jan, ‘Ik dacht aan 20:00 tot 24:00’ zei Frans. We waren het allen met de tijd eens.

17-10-2010, 13:31
je eerste fan ga maar verder

17-10-2010, 13:32

Inhoudsopgaven

[/SIZE][/FONT]

[SIZE="4"][FONT="Arial Narrow"]

Schuilend..
Ik nam tegenover..
Terug in mijn kantoor..
Het afscheidsfeestje..
Kletsend..
'Aangenaam'..
Samen met..
Trillend, bezweet..
Ik opende geschrokken..
Ik liep..
Het was ondertussen..
Ik draaide..
'Hhaha en..
Safouane..
De volgende morgen..
Ik kwam hard..
Ik stopte..
Na een tijdje..
Weken verstreken..
Gauw schudde..
Ik spoot een..
In ene stond Rayan..
In mijn straat..
'Wie was dat'..
Ik negeerde..
De hele dag door..
'Lieverd toch'..
Zo bleven Safouane..
Dagen verstreken..
Twee maanden later..
De deur knalde..
'Bb..ba..Baby'..
Twee weken later..
Dagen, weken, maanden..
Een prachtig..
De volgende..
Ze kwamen..
Ook de jongens..
Bij het huis..
'Blijf dan ook verdomme..
'Ilham'..
Ik schrok op..
Hij keek..
Er waren alweer..
'Waarom'..
Ik liep naar..
Het meisje..
Ik pakte..
'Wat is er schat'..
Drie maanden later..
'Safouane' fluisterde..
Rayan..
Ik hoorde voetstappen naderen..
Ik opende mijn ogen..
'Hoe ga je 'm noemen'..
'Hoe.. Wat..
Hij draaide zich om..
Ik nam plaats..
'Ik kan dit..
Ik snoof..
Flashback..
Ze liet me rustig los..
Samir..
Na een tijdje..
Tijdens..
Enkele uren later..
[URL=http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=89839396&postcount=752]Nadat.. (18+)[/URL]
Verschrikt..
Hij pakte 'm op en sprak..
Dagenlang..
Ik streek..
Hij pakte mijn gezicht in zijn handen..
Ik liet 'm zijn gang gaan..
Hij liep rood aan..
'Willen jullie alsjeblieft weggaan'..
Ik was..
Met Ayman..
Zijn ogen..
Thuis aangekomen..
Na het eten..
'Pff, wat ben je mooi'..
Met een plof..
Er waren..
Zuchtend..
Redouane..
- Redouane..
Seloua..
'Seloua'..
Met groten ogen..
Wilde ik weten..
Verschillende emoties..
Vijf maanden later..
Ik werd uit mijn gedachtes verstoord..
Rayan..
- Seloua..
Seloua..
[SIZE="5"]Mededeling![/SIZE]
Rayan..
Ik struikelde over een..
'Vervloekte heks..'
De tranen drupten langs.. Ik liet me verslagen op mijn bed vallen..(30/03/2011)
'Rayan, Marouan aan de telefoon.'..(05/04/2011) (Einde)


17-10-2010, 13:33


Vervolg Inhoudsopgaven

[/FONT][/SIZE]


[SIZE="4"][FONT="Arial Narrow"]-, Korte samenvatting van de personages.. (05/04/2011)
-, Nawoord.. (05/04/2011)


17-10-2010, 13:54
Mooi begin,
je 2de fan..

17-10-2010, 15:52
Terug in mijn kantoor startte ik mijn computer, Dave sprak de rest van de middag niet meer tegen me ik heb ‘m verder ook met rust gelaten. Half vijf sloot ik alles af, Dave was wat eerder vertrokken met reden dat hij een afspraak had.

Trok mijn jas aan, raapte mijn spullen bij elkaar en verliet het gebouw. Buiten aangekomen zag ik dat het weer er beter uitzag, ik stapte mijn auto in en reed richting de stad. Eenmaal aangekomen parkeerde ik mijn auto, het was koopavond dus had gelukkig alle tijd om te shoppen.

Ik plofte neer op een bank, zuchtend legde ik mijn tassen naast me. ‘Zou ik mogen zitten’, hoorde ik een stem naast me zeggen. Ik keek geïrriteerd op. Twee paar ogen keken op me neer, god wat was dat een stuk. Ik pakte mijn tassen op en stond op, ‘natuurlijk, ik was net van plan weg te gaan’, ‘Nou, je zit anders nog maar net’, ‘Hoe weet jij dat nou, heb je me soms zitten bespieden’ zei ik terwijl ik ‘m met een frons op mijn gezicht aankeek. ‘Nee troela, ik wilde zitten en ik zag jou en je tassen mijn bank in beslag nemen’ zei hij grinnikend. ‘Troela, troela! Noem je mij nou een troela’ riep ik kwaad terwijl mijn kop rood aan liep. ‘Niet zo boos, zo bedoel ik het helemaal niet’. Ik pakte mijn tassen bij elkaar en liep weg.

Thuis aangekomen liet ik me op de bank vallen. God wat was dat toch een heerlijk ding, bedacht me even dat ik nogal belachelijk reageerde. Pff! Stond op raapte weer mijn tassen bij elkaar en bracht ze naar boven, boven aangekomen legde ik de tassen op mijn bed pakte mijn pyjama en ondergoed en nam een douche. Na het douchen liep ik naar beneden en maakte wat eten klaar. Etend aan tafel zapte ik wat rond, stopte bij TMF zette het geluid hard en liep al zingend naar de keuken. Waste en droogde mijn spullen, en plofte met een zak chips op de bank. Rond 11 uur liep ik naar mijn bed, morge weer vroeg op!

17-10-2010, 15:54

Citaat door Enschedese:
Mooi begin,
je 2de fan..



Welkom!

17-10-2010, 16:36
wauw mooi vervolg ga snel weer verder

17-10-2010, 19:51

Citaat door zaimar:
wauw mooi vervolg ga snel weer verder



Plaats speciaal voor jou zo een vervolg .

17-10-2010, 19:52

Citaat door Stylist:
Plaats speciaal voor jou zo een vervolg .



thanks mop

je schrijft echt prachtig

17-10-2010, 19:59
leuk verhaal! je mag zeker verder doen haha

17-10-2010, 20:19


Mooi@

Up

17-10-2010, 20:24
De dag van het afscheidsfeestje.[/FONT][/SIZE]


[SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"]Dave, Safouane en ik hadden alles geregeld, wij waren de enige in het gebouw. Frank gaf de rest vrij zodat ze zich voor vanavond konden klaarmaken. Met zijn 3e liepen we het gebouw uit. ‘Sel, mag je ook een partner meenemen’ vroeg Safouane. ‘Als het goed is wel, Linda neemt namelijk haar vriend mee en Frank zijn vrouw’ antwoordde ik. ‘Oké, bedankt en tot vanavond’ zei Safouane. ‘Doeg’ riepen Dave en ik. ‘Neem jij vanavond iemand mee?’ vroeg Dave. ‘Nee, ik kom alleen en jij?’. ‘Ik eigenlijk ook, zal ik je anders thuis afhalen kunnen we samen gaan’ zei Dave. ‘Ja hoor, hoe laat ben je bij me?’. ’20:00 sta ik voor je deur’, ‘Oké, tot vanavond’.

Thuis aangekomen nam ik een lekkere hete douche. Trok mijn nieuwe lingerie aan en föhnde mijn haar stijl. Maakte me lichtjes op en als finishing touch spoot ik Chanel op . Ik pakte mijn simpele zwarte strapless jurkje met daarop mijn colbert. Trok daaronder mijn zwarte stiletto’s.

En nog voor ik mijn blik op de klok had kunnen richten ging de bel. Liep rustig van de trap af, met die naalden aan mijn hielen kan ik nog eens gevaarlijk neer denderen. Nog voor ik Dave heb kunnen groeten kreeg ik een bos bloemen in mijn gezicht gedrukt, grinnikend nam ik het aan.’Dankjewel Dave, waar heb ik dat eigenlijk aan te danken?’. ‘Deze geef ik jou omdat je mijn lieve lieve lieve kantoorgenootje bent’. Ik drukte een kus op zijn wang, wat rood aangelopen keek hij me aan. Het zou toch niet hé, dacht ik geschrokken. ‘Kom binnen, dan zet ik de bloemen even in een vaas’ zei ik terwijl ik al voor ‘m naar de keuken liep. ‘Wil je wat drinken Dave!’ Riep ik. ‘Nee, bedankt’. Ik liep naar de huiskamer en zag Dave onderzoekend om zich heen kijken. ‘Leuk, smaak heb je’, ‘Dankjewel Dave’. ‘Woon je alleen’, ‘Ja’. En voor hij nog verder zou vragen zei ik ‘m dat we nu echt moesten vertrekken.

17-10-2010, 20:27

Citaat door zaimar:
thanks mop

je schrijft echt prachtig


Shokran lief.


Citaat door Nadyah:
leuk verhaal! je mag zeker verder doen haha


Welkom en bedankt meid.


Citaat door _jeweetzelf_:
Mooi@

Up


Welkom en bedankt meid.


Vervolgje staat er, hoor 't wel als jullie er nog één willen .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100