Bekijk volle/desktop versie : Meisje Is Met Jongen Naar Bed Geweest Voor Het Huwlijk !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-12-2002, 12:03
VALSE BELOFTES !!!
Een vriendin van mij had een marokkaanse vriend.
Hij zei tegen haar we trouwen he ?
Zij zei tuurlijk.
Toen heeft hij tegen haar gezegd dat ze toch met elkaar
naar bed konden gaan want ze trouwen toch.
zij geloofde het.
Een week later heeft hij haar gedumpd.

19-12-2002, 12:27

jah dan vind hem hem echt een klootzakk maareh dat betekent niet dat alle jongens zo zijn voordat jullie straks weer iedereen over 1 kam gaan scheren die jongen gaat er voor boeten in de hel

19-12-2002, 12:43
gewoon wachten tot het huwelijkscontract getekend is dat is mijn gouden raad want anders willen ze je testen en zeggenz e die doet het voor haar huwlijk dus haar moeten we niet meer heben! zielig vind ik dat!

19-12-2002, 12:46
tfoe 3la klootzak!!

19-12-2002, 13:08

Salaam oe halajkoem!

Wel ik vind echt heel erg, maar je vriendin is ook wel wat te naief vind ik, er staat nog niets op papier en dan duikt ze met hem bed in?

Wel mensen ik zou zeggen, als je niet kan wachten teken dan maar snel je huwelijkscontract en ga er dan pas voor!

Maar persoonlijk zou ik het veel mooier vinden dat je het pas op je huwelijksnacht zelf doet!

Boesa boesa

19-12-2002, 13:13
Wie zegt dat ze dat zelf niet wou?

Hij kan haar moeilijk gaan verplichten, volgens mij wou ze het ook wel hoor! we moeten het ff realistis bekijken!

19-12-2002, 13:31
hbieba je vriendin is dom sorry dat ik het zeg maar dit is mijn mening, ze zou niet eens met hem naar bed moeten gaan wanneer ze zelfs officieel getrouwd zouden zijn want het kan ook test zijn hoewel ze dan volgens islamitische wet wel met hem naar bed mag ...........

en je weet wij marokkanen praten veeeeeeeeeeell

dus every girl watch out!!!!

19-12-2002, 13:35
Ik zou zoiets nooit doen

19-12-2002, 14:52
Tartara sis waar heb jij het over ?

MIJN VRIENDIN?

Ik zou zeggen ga eens ff terug lezen misschien begrijp je het dan wel!

gegroet

19-12-2002, 14:55
DAT IS ALOM BEKEND DAT SOMMIGE JONGENS MEIDEN GEWOON WILLEN TESTEN, OM TE KIJKEN OF ZE BETROUWBAAR IS.

IK VIND HET HEEL ERG VOOR JE VRIENDIN MAAR HAAR KEUZE WAS INDERDAAD EEN BEETJE TE NAIEF.

19-12-2002, 16:31
Met Alle respect, maar dat meisje is in mijn ogen echt dom!!!!!!!!!!

Dus als hij zegt tegen haar: hé als jij springt van de brug, spring ik ook!!! Gaat ze dat dan doen????? Oh pleaseeee...

19-12-2002, 16:32
Ik geef Anahawo 200% gelijk!! Go girl

GIRL POWER

19-12-2002, 16:36

je moet gewoon wachten tot je wettelijk getrouwd bent.
Zij was dom dat ze hem geloofde en hij is een eikel dat ie haar heeft gedumpt.

maar ja shit happens

21-12-2002, 15:48
sallaam iedereen,

ik vind het omte beginnen heeeeel erg voor je vriendin liefde is echt blind kijk dames daarom is het dus haram om een vriend te hebben en uiteindelijk willen bijna alle jongens op de huwelijksnacht een meisje die nog maagd is. dus meiden kijk aub uit .
Stel (allah ja7fad) een meisje is ontmaagd en de jongen weet ervan en trouwt toch met haar ,dan zal hij na elke ruzie dat ze hebben zal hij dat elke keer in haar neus wrijven ( jullie begrijpen wel wat ik bedoel) een voorbeeld:"áls ik niet met je was getrouwd dan woonde je nog bij je ouders of leefde je op straat als xxxx (allah inajinna) ik heb het zelf gelukkig niet meegemaakt maar ik heb het van anderen horen zeggen

wa assalaam oe aleikom

21-12-2002, 21:41
ja sorry hoor het is heel triest voor jev riendin. maar het valt niet goed te praten ik bedoel ik ga er vanuit dat haar moeder haar vast wel altijd voor heeft gewaarschuwd om dat nooit en te nimmer te doen dat komt er van boontje komt om zijn loontje. maar ik hoop dat het nog goed komt m et haar in de toekomst en verder wil ik ff kwijt anahowa je hebt gelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5