Bekijk volle/desktop versie : Meisje Is Met Jongen Naar Bed Geweest Voor Het Huwlijk !!!



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

21-03-2003, 18:20
DAMES EN HEREN IK DENK NIET DAT HET AAN DIE JONGEN LIGT MAAR MEER AAN DAT MEISJE! WETEN JULLIE WAAROM OMDAT ZIJ NIET NADENKT???? LUISTER IK BEN VERLOOFD HEB EEN VERLOFINGSFEEST GEGEVEN EN HEB TELEFONISCH CONTACT MET HEM MAAR ALSNOG ZOU IK WEIGEREN. IK KOM HEM ZELFS BUITEN TEGEN EN LOOP GEWOON DOOR! ALHAMDOELAH BEGRIJPT HIJ MIJ!!!!!

HIJ HEEFT WELIS GEVRAAGD OF IK MET HEM ALS NOG WIL UITGAAN EN OOK GEVRAAGD OM EEN KEER NAAR HET HUIS TE GAAN WAAR WE KOMEN TE WONEN! ALSNOG WEIGER IK. HET IS MN VERLOOFDE MAAR HEB RESPECT VOOR HEM VOOR ZN OUDERS EN MIJN OUDERS EN ONZE HELE FAMILIE NATUURLIJK. MAAR OOK VOOR ALLAH!
LAAT STAAN ALS HET EEN VRIEND IS??????

01-05-2003, 18:44


1 woord allah i ster...... dom van dat meisje en jammer dat dit soort dingen moeten gebeuren. Ze zal wel niet de enige zijn geweest allah i 7fadna

01-05-2003, 18:45
Bliba 21, heb respect voor jou wallahila zo moet je, wou dat meerdere meiden zo waren.

02-05-2003, 17:20
Ik persoonlijk, zou alsnog wiegeren, ook al is het de dag voor onze trouwerij, nee is nee. Het huwelijksnacht behoort ook je eerste nacht te zijn. Maar dat meisje zit niet fout, ze is alleen een beetje dom geweest. Maar wij zijn ook maar mensen, als zij berouw toont aan Allah SWT zal hij het haar vergeven Insha'allah.

Ik vond HEM een schande!!

02-05-2003, 21:40


verliefd?? is dat een reden om dan zo ver te gaan???? Verliefd zijn dat gaat wel eens over, maar je eer krijg je niet meer terug, zo denk ik erover tenminste. Maar ook nog iets Allah swt is degene die oordeelt wij niet, dus wat wij vinden telt eigenlijk niet, lijkt mij of niet??!

02-05-2003, 22:11
Dit meisje dacht zeker niet na!!! Ze had haar maagdelijkheid nog, en is niet ertoe gedwongen ofzo. Naar mijn gevoel ligt het daar ook aan! Als jij gedwongen wordt /seksueel misbruikt, dan is het een heel ander verhaal!!Maar toch...Ik leef met haar mee...Laat dit ajb een waarschuwing zijn voor andere meiden!!Er gaat niets boven je eer!

03-05-2003, 19:42
dit voor hem

05-05-2003, 14:37
Ten eerste: wie zijn wij om te oordelen over haar? Alleen Allah mag oordelen.
Ten tweede: Het was ook wel dom, maar jongens zijn ook gemeen, meisjes verleiden met hun mooie praatjes, en inderdaad liefde maakt blind!
Ten derde: sex buiten het huwelijk is VERBODEN, voor zowel mannen als voor vrouwen. Dus welke jongen haalt het in zijn hoofd dat hij beter is dan anderen en wel mag sexen? En dan nog hoe halen de meeste jongens het in hun hoofd te EISEN van hun aanstaande dat zij maagd is terwijl ze het zelf allang niet meer zijn? Sorry maar dat is wel heel achterlijk! Als ik ooit met een man in contact kom die niet met mij zou willen trouwen als ik geen maagd meer was geweest en hij is het zelf niet meer, is DAAAAAAAAR het gat van de deur!

05-05-2003, 18:31

Citaat:
Origineel gepost door masria
Ten eerste: wie zijn wij om te oordelen over haar? Alleen Allah mag oordelen.
Ten tweede: Het was ook wel dom, maar jongens zijn ook gemeen, meisjes verleiden met hun mooie praatjes, en inderdaad liefde maakt blind!
Ten derde: sex buiten het huwelijk is VERBODEN, voor zowel mannen als voor vrouwen. Dus welke jongen haalt het in zijn hoofd dat hij beter is dan anderen en wel mag sexen? En dan nog hoe halen de meeste jongens het in hun hoofd te EISEN van hun aanstaande dat zij maagd is terwijl ze het zelf allang niet meer zijn? Sorry maar dat is wel heel achterlijk! Als ik ooit met een man in contact kom die niet met mij zou willen trouwen als ik geen maagd meer was geweest en hij is het zelf niet meer, is DAAAAAAAAR het gat van de deur!
..............................

05-05-2003, 18:37
hoi ik vind het echt erg voor haar maar het komt voor.
mijn neef heeft mij vertelt, als een marokkaanse jongen je het bed in vraagt voor de huwelijk omdat ie van je houdt. bull shit, want als jij ja zegt dan ben jij in zijn ogen ´easy´. dan denkt hij van; als ze met mij het bed induikt terwijl ze weet dat ze niet mag, alleen omdat ik zei dat ik van haar hou, dan doet ze het zo ook met een ander, als die beweert dat ie van je houdt

groetjes rabatia

21-05-2003, 21:02
Dat vriendin van jou is echt dom sorry dat ik dat zeg:Maar zij weet hoe die Marokaanse jongens in mekaar zitten en toch trapt ze er in.Weo dat ze er nu gewoon mee kan leven echt erg wallah.Zij is niet de enige meisje die haar zo iets flikt.Dus DAMES PAS OP!!!!!!!!!
WACHT TOT JE HUWELIJKSNACHT!!!!!!!!

27-05-2003, 13:14
HALLO MENSEN

INDERDAAD DAT MEISJE WAS TE NAIF MAAR ZIJ DACHT DAT ZE ECHT ZOUDEN TROUWEN EN DAN HEB JE NATUURLIJK DIT. WAT ZIJ GEDAAN HEEFT IS HARAM OMDAT ZIJ NOG GEEN CONTRACT HEEFT GETEKEND DUS ZIJ ZAL OOK NAAR DE HEL GAAN MAAR TOCH BLIJFT ALLAH DE BESTE RECHTER

27-05-2003, 13:27


veel mensen hebben het hier over jongens die je testen ?!
Deze jongens ondergaan tijdens hun "slim" bedachtte test, een veel belangrijkere test, namelijk die van Allah. Niet getreurt deze jongen krijgt zijn welverdiende loon. Het meisje overigens ook, Beide personen hebben een zonde gepleegd niet alleen het meisje, ok.

27-05-2003, 13:42
Ik vind het echt triest wat hier gebeurd is.. Jullie kunnen wel zeggen dat het meisje dom is en daar ben ik het ook mee eens, maar laten we eens eerlijk zijn? Hoeveel jongens hebben dit wel niet bij meisjes geflikt die hier uiteindelijk het dupe van worden?!! Het komt door hun eerlijk gezegd! Zij geloven niet in Allah en in de laatste dag waar ze alleen voor staan! Maar als ze daarin geloofde dan wisten ze 200% zeker dat dit gewoon haram is en een hele dure straf voor staat! Maar ja... Ik zeg natuurlijk niet dat alle jongens en meisjes hetzelfde zijn, maar ik vind dat er verandering moet komen in hoe jongens met sommige meiden omgaan en andersom!! Liefde maakt blind!! DAt zeker, maar het moet niet te blind worden totdat je echt blind bent van een heeeeeeeeeele grote zonde die begaan is!

Ik vind dat deze jongen en meisje dan ook echt in het huwelijk moeten treden, want het is zeker niet leuk voor haar, en het verbaast me niks als ze later door niemand geaccepteerd wordt.. Hij kan gewoon lekker door met zijn leven, althans dat denkt deze persoon dan, maar hij weet niet wat hem te wachten staat, tenzij hij het goed maakt!!

Allah is groot en hij zal jullie hoop ik vergeven als jullie dan ook trouwen!
En om vergiffenis vragen!

Ma3asalama Allemaaaaaaal!

07-01-2005, 16:41
alle meisjes kunnen dat krijgen,als die jonges alleen maar beloven dat hun later gaan trouwen je trap het toch in...........marr ik ben heeeeeeeel gelukkig ik ben niet met een marokkanse getrouwd om mij ierder te beloven dus mijn man kwam mij tegen en meteen mijn hand gevragt .....tuurlijk ben ik ook met een marokkantje geweest maar sorry jongs als jullie voor elk meisje dat krijgen,ander jongs krijgen het ook van jullie eingen zusjes of vrouwen....dat weet je niet en zo gaat het in het leven wallah dat is echt zo.......
groetjes

Pagina's : 1 2 3 [4] 5