Bekijk volle/desktop versie : Why did I get married too?



Pagina's : [1] 2 3

16-10-2010, 20:29
Indrukwekkende film.

Het gaat over 4 stelletjes die samen met elkaar naar de Bahama's op vakantie gaan. Op het begin is alles koek en ei. Totdat er een ex van een van de vrouwen ook komt opdagen, hij had haar bezwangerd en achtergelaten en daarna was ze dus weer hertrouwd met haar man. Maar de vader van haar kind wilt haar terug, hoe zal dat gaan aflopen?



2e stel; De luidruchtige vrouw wantrouwt haar man omdat ze denkt dat ie vreemdgaat. Gaat ie echt vreemd of ziet ze gewoon spoken? Zodoende gaat ze op onderzoek uit..

3e stel; De vrouw straalt en haar man weet niet waarom, totdat ie ook iets begint te verdenken en ze uiteindelijk iets toegeeft. Is ze zwanger? Gaat ze vreemd? What is it?

De 4e stel; Meest shockerende stel. Janet Jackson speelt de rol. Alles lijkt koek en ei totdat Janet op de laatste dag op de Bahama's aankondigt dat ze gaan scheiden zonder dat haar man er iets van wist. Daarna begint pas de echte drama en een tragedie volgt.

En hoe eindigt de film? Worden ze weer gelukkig? Lossen ze hun problemen op? Of wordt het nog erger?

Ik ga de clou van de film niet vertellen, maar je zou het eens moeten zien.

Link van de film; http://stagevu.com/video/qnurxdfvulim Genre: Drama, Romantiek & Komedie.

Wie van jullie heeft deze film gezien? En wat vond je ervan?

16-10-2010, 20:33


hmm, klinkt interessant.

16-10-2010, 20:33
Tyler Perry heeft altijd leuke films.

16-10-2010, 20:36

Citaat door Rei7aan:
hmm, klinkt interessant.




Erg indrukwekkend.

16-10-2010, 20:36



Citaat door Praise:
Tyler Perry heeft altijd leuke films.




Ik ken hem niet =P. Het was gewoon toeval dat ik op deze film stuitte.

16-10-2010, 20:40
Don't know why exactly, maar de laatste tijd beginnen die zwarte films me echt te irriteren.

16-10-2010, 20:41
1ste deel heb ik gezien, had mij kapot gelachen. deze ga ik ook kijken.

16-10-2010, 20:44

Citaat door btween2worlds:
1ste deel heb ik gezien, had mij kapot gelachen. deze ga ik ook kijken.




Hoe bedoel je eerste deel? Is dit een tweede deel dan? Hoe heet de eerste deel dan?

Er zitten idd lachwekkende momenten in.

16-10-2010, 20:48

Citaat door Lil_S:
Don't know why exactly, maar de laatste tijd beginnen die zwarte films me echt te irriteren.




Euhm, ik let niet echt op afkomst van acteurs in films. Maar wel moet ik eerlijk toegeven dat zwarte films, mij sneller aantrekken. Waarom? Omdat dat op de een of andere manier toch meer pit en flavour brengt in de film en behalve dat, zijn het ook "allochtonen" en dat ligt meer in mijn "straatje" dan de meeste saaie witte films zonder drama, passie, hard geschreeuw en al die shit.

16-10-2010, 20:52

Citaat door Satisfashion:
Hoe bedoel je eerste deel? Is dit een tweede deel dan? Hoe heet de eerste deel dan?

Er zitten idd lachwekkende momenten in.



why did i get married is de 1ste deel. gaat ook over verschillende stelletjes.

1 die heeft een super mooie vrouw, maar vind der eigenlijk toch niks.

de ander heeft een dikke, die hij niet moet en laat haar links liggen.

de ander een vrouw, die alles beter weet.

grappige momenten zitten er in.

zoals het stelletje, met die vrouw die alles beter weet. die man ging vreemd, had een SOA. dus uiteindelijk heeft hij het van zijn vrouw want zij ging vreemd.

dan word ie boos echt grappig stukje.

die man met die dikke vrouw, die vrouw vind een andere man en word dun en mooi.

en dan opeens wilt hij haar terug.

zeker het kijken waard.

die 2de deel die ga ik ook kijken.

16-10-2010, 20:52
Ja ik heb de film gezien en ik moet je zeggen ik had het einde van de film niet zo verwacht. Het is zeker een aanrader

16-10-2010, 20:53

Citaat door Lil_S:
Don't know why exactly, maar de laatste tijd beginnen die zwarte films me echt te irriteren.



Tirza wat voor jou dan?


of briefgeheim?


super nederlands.


lekker saai

16-10-2010, 20:57



Citaat door btween2worlds:
why did i get married is de 1ste deel. gaat ook over verschillende stelletjes.

1 die heeft een super mooie vrouw, maar vind der eigenlijk toch niks.

de ander heeft een dikke, die hij niet moet en laat haar links liggen.

de ander een vrouw, die alles beter weet.

grappige momenten zitten er in.

zoals het stelletje, met die vrouw die alles beter weet. die man ging vreemd, had een SOA. dus uiteindelijk heeft hij het van zijn vrouw want zij ging vreemd.

dan word ie boos echt grappig stukje.

die man met die dikke vrouw, die vrouw vind een andere man en word dun en mooi.

en dan opeens wilt hij haar terug.

zeker het kijken waard.

die 2de deel die ga ik ook kijken.




Weyow, ik ga hem kijken. Maar het zijn niet dezelfde acteurs he, neem ik aan ?

16-10-2010, 20:58

Citaat door tazarinegirl:
Ja ik heb de film gezien en ik moet je zeggen ik had het einde van de film niet zo verwacht. Het is zeker een aanrader




Inderdaad, het einde is echt feshkel, zag het ook totaal niet aankomen. Daarom vind ik het ook indrukwekkend, het was eindelijk een film die ik niet zo goed kon voorspellen (hoe het zou gaan lopen).

Echt een aanrader.

16-10-2010, 21:00

Citaat door Satisfashion:
Weyow, ik ga hem kijken. Maar het zijn niet dezelfde acteurs he, neem ik aan ?


Ik heb net even op youtube gekeken en het zijn wel dezelfde acteurs.
Als je een link hebt van de film plaats die dan hier aub

Pagina's : [1] 2 3