Bekijk volle/desktop versie : Saai!



Pagina's : [1] 2

16-10-2010, 20:05
Ik heb gewoon niets te doen vanavond en het is nog maar 8 uur.


IK verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me en ik ben helemaal alleen thuis pffffffffffffff!

Wat kan ik doen?!

16-10-2010, 20:08


Het is hier ook saai.

16-10-2010, 20:09
awel ik voel mij gewoon helemaal hetzelfde. ik zit in de zetel al van 16u. ik sta enkel op voor te bidden man is aant slapen hij werkt met de vroege. en het is zo saai dat ik bijna ga huilen....

oh ja antw op je vraag, wat je kunt doen weet ik ook niet

16-10-2010, 20:11

Citaat door Ambreen:
Het is hier ook saai.

Pfffffffffffffffffffff op tv heb je niets leuks, duss ik dacht dan ga ik maar slapen maar waloe slaap, niemand is thuis dus kan ook niemand vervelen.

Elke minuuut gaat voorbij als een uur



Citaat door nariman83:
awel ik voel mij gewoon helemaal hetzelfde. ik zit in de zetel al van 16u. ik sta enkel op voor te bidden man is aant slapen hij werkt met de vroege. en het is zo saai dat ik bijna ga huilen....

oh ja antw op je vraag, wat je kunt doen weet ik ook niet


Pff

Ik voel met je mee.

16-10-2010, 20:14


saai saai saai saai

16-10-2010, 20:16

Citaat door anoo:
Pfffffffffffffffffffff op tv heb je niets leuks, duss ik dacht dan ga ik maar slapen maar waloe slaap, niemand is thuis dus kan ook niemand vervelen.

Elke minuuut gaat voorbij als een uur




Pff

Ik voel met je mee.


Ja op tv is er echt niks te zien. Paar jaar terug waren zoveel leuke shows op zaterdag te zien. Nu walouuuuuuuuu. Marokkaanse zenders ook niet.

Ik ga denk ik zo maar een bollywood film kijken. Misschien ook een ideetje voor jou.

16-10-2010, 20:18

Citaat door nariman83:
saai saai saai saai

meskina,
ga wahed filmpje downloaden , zak chips erbij of een bak ijs, of bestel eten als je honger hebt gaat d etijd voorbij...

16-10-2010, 20:24

Citaat door wassila83:
meskina,
ga wahed filmpje downloaden , zak chips erbij of een bak ijs, of bestel eten als je honger hebt gaat d etijd voorbij...



woulah heb niets anders gedaan dan films bekijken chips gegeten een zak maltesers 2tassen soep, tv staat aan en laptop is op mijn schoot.

tja sommige weekends zijn zo druk dat we zeggen shiiit weekend is al voorbij moeten weer gaan werken en nu kunnen we is niksen en is het weer niet goed voor ons.

16-10-2010, 20:26
Ik verveel me ook, dit is echt de eerste keer dit jaar dat ik dood ga van de verveling. Normaal ben ik altijd drukjess. Maar nu geen moer te doen..

16-10-2010, 20:33

Citaat door Ambreen:
Ja op tv is er echt niks te zien. Paar jaar terug waren zoveel leuke shows op zaterdag te zien. Nu walouuuuuuuuu. Marokkaanse zenders ook niet.

Ik ga denk ik zo maar een bollywood film kijken. Misschien ook een ideetje voor jou.
Ik kijk nooit films af, na een kwartiertje ga ik al doorspelen voor je het weet ben ik klaar met film kijken

Laatste keer dat ik film helemaal heb uitgekeken is echt meer als een jaar terug en dat was echt omdat het moest want ik was in de bios.

Heel raaar maar ikkan gewoon geen films kijken!



Citaat door summergirl:
Ik verveel me ook, dit is echt de eerste keer dit jaar dat ik dood ga van de verveling. Normaal ben ik altijd drukjess. Maar nu geen moer te doen..



Ik ook maandag tot en met zaterdag ben ik altijd gewoon heel de dag bezig en zondag is me uitrustdag.

Maaaaaaaaar vandaag heb ik niets gedaan en verveeel me daarom. Ik heb het altijd druk en nu ik het niet druk heb, kan ik er niet tegen!

16-10-2010, 20:33

Citaat door summergirl:
Ik verveel me ook, dit is echt de eerste keer dit jaar dat ik dood ga van de verveling. Normaal ben ik altijd drukjess. Maar nu geen moer te doen..



kom erbij lieve meid

16-10-2010, 20:43
Ik verveel me ook en ben alleen thuis, zoontje slaapt en manlief is met vrienden gaan eten. Ik d8 lekker effe tijd voor mezelf maar ik verveel me. T.v. is echt saai.

16-10-2010, 20:52


Wajaw ik dacht dat ik de enige was. Heb daarnet iedereen gebeld om te zien of er niemand het saaier heeft dan ik. Maar waloe iedereen was druk bezig. Ik lig al van de middag in de zetel.

Wonen er ook Marokkanen in China?

16-10-2010, 20:54
O ja ik irriteer me aan mijn vriendin ze heeft sinds 2 maanden een nieuwe vriendje en ze belt gewoon 24/7 met hem. Elke keer als ik haar nu bel zit ze in gesprek. Dus ik had haar net gebeld, nam ze natuurlijk weer niet op omdat ze in gesprek was met hem.

Daarna belde ze me op en zei ze waarom bel je me

16-10-2010, 20:55
STANK VOOR DANK DUS! Ik ga haar nooit meer bellen. En heb al besloten als het uit is haar vooral NIET te troosten

Pagina's : [1] 2