Bekijk volle/desktop versie : Ben je Bang voor mij...



19-12-2002, 10:11
Een paar maanden geleden was ik in de Paradiso tijdens de manifestatie "Ben je bang voor mij".
Ik zou graag willen weten wie er is geweest en wat jullie reacties waren op deze manifestatie.

In mijn ogen was het gewoon zwaar mislukt.

Maar ik wacht wel op jullie reacties.

Ariveridecci

Zazare.[GLOW=royalblue]Ben je Bang voor mij...[/GLOW]

19-12-2002, 11:02


haha die discussie toch?? ja ik vond het ook maar gaar ja vind je het gek als die samira abbos het presenteerd blondie maar, daarna was ik ook meteen weer weg gare shit

19-12-2002, 11:10
Ik heb die Samira Abbos onderweg naar marokko gesproken...

Ze was bezig met een programmatje Fie Tarrieq (onderweg), We hebben vet gelachen (aardige meid), en zou me in San Sabastiaan weer tegenkomen voor een opname, later ook in Al Hoceima... telfoon nummer gegeven, maar helaas was ik mijn telefoon verderop verloren...


Of ze mij nou gebeld heeft??? wie zal het weten, maar het was vet jammer...

19-12-2002, 11:13
Maar die manifestatie die was georganiseerd , wat vond je daarvan??
ik vond dat hij door genoeg anderen kon worden georganiseerd en er waren wel wat interresante discussie's waar ik zelf aan heb meegedaan.

19-12-2002, 13:02


ik was er pas op t laatste moment hoor maar toen was die discussie bijna afgelopen bleef ook nog ff toen die comedians gingen op treden en daarna ging ik gewoon naar huis er zou nog een band komen ofzo maar ja zal wel aywayzz ciaao

19-12-2002, 13:17
Ik vond het wel leuk, alleen was de discussie een beetje rumoerig. Samira Abbos is een topmeid hoor. Ze was een beetje fel tegen het publiek, maar dat was wel nodig. Het was echt rumoerig.

19-12-2002, 14:19

Citaat:
Origineel gepost door Tifah
Ik vond het wel leuk, alleen was de discussie een beetje rumoerig. Samira Abbos is een topmeid hoor. Ze was een beetje fel tegen het publiek, maar dat was wel nodig. Het was echt rumoerig.
Fel???
ze was juist dood man!!!!
ze bladerde maar wat .
en toen het op het punt van islam kwam wist ze hoe laat het was.

19-12-2002, 14:32

Citaat:
Origineel gepost door Zazare
Fel???
ze was juist dood man!!!!
ze bladerde maar wat .
en toen het op het punt van islam kwam wist ze hoe laat het was.
Dood? Ze zag er springlevend uit naar mijn mening. Het publiek was rumoerig, waardoor ze telkens moest vragen om even rustig te zijn zodat de gasten hun zegje konden doen. Op een gegeven moment moest ze wel fel zijn, omdat men niet luisterde. Gelijk had ze. Vond het wel aso dat er constant er door heen gepraat werd, terwijl er een discussie gaande was.

19-12-2002, 14:38
o en dat vind jij een discussie
jij noemt dat een discussie.
meid ik zal je wat vertellen
een discussie is niet wat dat was.
ze leieten jongeren tegen volwassenen praten.
de meeste mensen wisten niet eens waar et over ging daar.
De meeste jongeren weten dat er problemen zijn maar weten niet hoe die problemen opgelost moeten worden.
ik vond het niet eerlijk dat ze jongeren die de wet enz nog niet zo goed kennen , de mond laten snoeren door wat volwassenen die heel goed weten wat er is.

19-12-2002, 14:41

Citaat:
Origineel gepost door Zazare
o en dat vind jij een discussie
jij noemt dat een discussie.
meid ik zal je wat vertellen
een discussie is niet wat dat was.
ze leieten jongeren tegen volwassenen praten.
de meeste mensen wisten niet eens waar et over ging daar.
De meeste jongeren weten dat er problemen zijn maar weten niet hoe die problemen opgelost moeten worden.
ik vond het niet eerlijk dat ze jongeren die de wet enz nog niet zo goed kennen , de mond laten snoeren door wat volwassenen die heel goed weten wat er is.
Die jongeren willen ook gehoord worden en daar is deze manifestatie voor. Niet iedereen kent de wetregels goed, dus waarom zou dat ze weerhouden om niet mee te discussieren. Misschien leren ze er wat van. En tja... dat noem ik inderdaad een discussie, het was namelijk ook een discussie. Rumoerig, maar een discussie.