Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mannen zijn sukkels.

Hijaab_meisje
15-10-2010, 12:56

Overal om me heen jongens die meisjes in de maling houden en er zo makkelijk mee weg komen. een voorbeeld van 1 van die zoveel meisjes. Vriendin s pas verloofd maar hij versiert elk meisje dat hij ziet en vraagt ze om in te stappen in zijn ''ze3ma mooie auto'' waarom ik niks tegen me vriendin zeg? Want altijd komt de schuld terug bij de verkeerde wat betreft marokkaanse meiden en jongens. Zo kan ik nog vele voorbeelden noemen maar meiden waarom zo dom en wanhopig? Sommige moeten hun vriendjes gewoon smeken om te bellen wtf. :confused: Ik spreek niet voor alle meiden, maar wel voor een groep die best dom bezig is. :goedzo:

__Esmaatje__
15-10-2010, 12:58
Je bent beide schuldig.

RudeGiirll
15-10-2010, 13:03
Dom om te verloven als je niet die persoon voor 100% kent.. en ik zou idd niks tegen haar zeggen! Heb ik ook gedaan, ben daardoor mijn beste vriendin verloren... Uiteindelijk is ze er zelf achter gekomen dat hij een flikker is, achteraf kwam ze janken. Maar ik kón het niet goedmaken, na al die dingen die ze me genoemd had: Misgunnend, Jaloers, Leugenaar.. ik dacht tsja, zoek t nu maar uit met je kut verloving.. :goedzo:

ghalil
15-10-2010, 13:03
Overal om me heen jongens die meisjes in de maling houden en er zo makkelijk mee weg komen. een voorbeeld van 1 van die zoveel meisjes. Vriendin s pas verloofd maar hij versiert elk meisje dat hij ziet en vraagt ze om in te stappen in zijn ''ze3ma mooie auto'' waarom ik niks tegen me vriendin zeg? Want altijd komt de schuld terug bij de verkeerde wat betreft marokkaanse meiden en jongens. Zo kan ik nog vele voorbeelden noemen maar meiden waarom zo dom en wanhopig? Sommige moeten hun vriendjes gewoon smeken om te bellen wtf. :confused: Ik spreek niet voor alle meiden, maar wel voor een groep die best dom bezig is. :goedzo: een meisje kent niet eens een verschil tussen een jongen en een man. dat maakt haar ook een meisje dat te achterlijk is om een vrouw te kunnen zijn. vriendin van je is niets anders dan een meisje dat achterlijk is net zoals haar vriendje. zowel zij is niets van hem als de meiden die bij hem instappen. allemaal 1 pot nat.

Hijaab_meisje
15-10-2010, 13:08

Dom om te verloven als je niet die persoon voor 100% kent.. en ik zou idd niks tegen haar zeggen! Heb ik ook gedaan, ben daardoor mijn beste vriendin verloren... Uiteindelijk is ze er zelf achter gekomen dat hij een flikker is, achteraf kwam ze janken. Maar ik kón het niet goedmaken, na al die dingen die ze me genoemd had: Misgunnend, Jaloers, Leugenaar.. ik dacht tsja, zoek t nu maar uit met je kut verloving.. :goedzo: Dit is mij ook overkomen vandaar dat ik et nooit meer doe. Ik was toen ''jaloers'' etc. een meisje kent niet eens een verschil tussen een jongen en een man. dat maakt haar ook een meisje dat te achterlijk is om een vrouw te kunnen zijn. vriendin van je is niets anders dan een meisje dat achterlijk is net zoals haar vriendje. zowel zij is niets van hem als de meiden die bij hem instappen. allemaal 1 pot nat. Ze gelooft hem gewoon helemaal, en ziet zijn foute kanten niet :kweetnie:. ze gelooft alles wat hij zegt blijkbaar heel erg verliefd alleen op de verkeerde.

ghalil
15-10-2010, 13:09
Ze gelooft hem gewoon helemaal, en ziet zijn foute kanten niet :kweetnie:. ze gelooft alles wat hij zegt blijkbaar heel erg verliefd alleen op de verkeerde. nog maals, gewoon een achterlijk meisje dat samen is met een achterlijk jongen. soort zoekt soort en zo te zien passen ze bij elkaar.