Bekijk volle/desktop versie : je man verlaten omdat hij geen kids kan krijgen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-10-2010, 22:17
lieve dames mijn vriendin is al 4jaar gelukkig getrouwd nou blijkt na jaren oefenen dat haar man geen kinderen kan krijgen.ze is radeloos want haar man wil niet meewerken met ivf of n kindje adopteren haar biologische klok tikt verder,hij vind dat ze hem moet accepteren zoals hij is.ze wil dolgraag kids hebben maar ze kan hem ook moeilijk verlaten omdat ze al heel lang samen zijn,ik weet niet wat ik moet zeggen als ze me hierover belt of huilend bij mij instort,ik kan moeilijk zeggen dat ze hem moet verlaten hebben jullie tips ben egt radeloos

14-10-2010, 22:20


wist hij het al voor ze trouwde

14-10-2010, 22:21
Hij kan moeilijk kinderen maken en wilt ook niet meewerken aan ivf?

Sorry ik persoonlijk zou denk ik ( al hoewel met veel pijn in mijn hart) kappen met hem. Ik vind kinderen belangrijk in mijn leven en het feit dat hij niet wilt meewerken zou de druppel zijn.

14-10-2010, 22:23
ik zou hem 100% verlaten al helemaal omdat hij niet wil meewerken... iedereen heeft recht op kids....als ik ze niet kan krijgen dan mag hij mij ook verlaten 1000%.

de liefde voor een man is nooit zoveel waad als de liefde voor een kind. en hier ben ik heeeeeel erg van overtuigd!

14-10-2010, 22:24



Citaat door trico20:
lieve dames mijn vriendin is al 4jaar gelukkig getrouwd nou blijkt na jaren oefenen dat haar man geen kinderen kan krijgen.ze is radeloos want haar man wil niet meewerken met ivf of n kindje adopteren haar biologische klok tikt verder,hij vind dat ze hem moet accepteren zoals hij is.ze wil dolgraag kids hebben maar ze kan hem ook moeilijk verlaten omdat ze al heel lang samen zijn,ik weet niet wat ik moet zeggen als ze me hierover belt of huilend bij mij instort,ik kan moeilijk zeggen dat ze hem moet verlaten hebben jullie tips ben egt radeloos



Geduld hebben is de beste oplossing. Kolchi m3and Rabbi. Ik kan je 2 voorbeelden geven:

1) Een familielid van mij kon geen kinderen krijgen. Pas na 20 jaar huwelijk heeft ze 3 kinderen gekregen. Zo zie je maar!
2) Een vrouw ging van haar man gaan scheiden omdat haar man geen kinderen kon krijgen. Volgens de dokters lag het probleem aan hem. Die man hertrouwde en zij hertrouwde. Hij kreeg kinderen en zij heeft nooit kinderen gekregen.

Als je echt van iemand houdt dan laat je die persoon niet in de steek om iets waar hij niets aan kan doen. Het komt van God uit.

Geduld is een schone zaak meisje

14-10-2010, 22:25
Ik zou bij hem blijven.

14-10-2010, 22:25

Citaat door koekje21:
wist hij het al voor ze trouwde

nee

14-10-2010, 22:25

Citaat door koekje21:
wist hij het al voor ze trouwde

nee

14-10-2010, 22:25
Absoluut niet dat ik hem zou verlaten!

Mijn man, mijn liefde is er nog altijd eerder dan een kindje. Ik vind kinderen geweldig, maar als het nietje weggelegd voor ons dan zij het zo. Maar mijn relatie die mij zo dierbaar is geef ik niet op omdat mijn man niet gezegend is met gezond sperma.

Gelukkig denken wij hier beide zo over. Uiteraard zullen wij eerst alle alternatieven uitproberen en anders ons erbij neerleggen en koesteren wat we hebben.

14-10-2010, 22:27
Andersom zou de man haar gelijk dumpen.

14-10-2010, 22:27
Dat hij niet mee wil werken aan adoptie of ivf dat is erg!

14-10-2010, 22:28

Citaat door RedCarpetLook:
Absoluut niet dat ik hem zou verlaten!

Mijn man, mijn liefde is er nog altijd eerder dan een kindje. Ik vind kinderen geweldig, maar als het nietje weggelegd voor ons dan zij het zo. Maar mijn relatie die mij zo dierbaar is geef ik niet op omdat mijn man niet gezegend is met gezond sperma.

Gelukkig denken wij hier beide zo over. Uiteraard zullen wij eerst alle alternatieven uitproberen en anders ons erbij neerleggen en koesteren wat we hebben.


hier ben ik het ook mee eens.
maar dan moet hij wel moeite doen
om het te proberen

14-10-2010, 22:28


Als hij geen kids zou kunnen krijgen, zou ik hem niet verlaten insha Allaah, maar ik zou hem wel verlaten als hij zelfs niet eens wilt meewerken aan adoptie of via de medische molen. Dan is het gwn een grote egoist bah!

14-10-2010, 22:28
Ik zou hem dus echt niet verlaten, om wille het feit dat hij geen kids kan krijgen...
Ik hou teveel van me man en ben gelukkig met hem, dus waarom verlaten, je weet nooit wat je in je toekomst nog tegen komt,

ik ken iemand die ook hertrouwd is omdat hara man geen kids kan krijgen, uiteindelijk trouwde ze een man was ze zwanger en bevallen, maar haar man mishandelde haar, terwijl haar eerste man haar letterlijk droeg op handen....

maar goed ieder wijn mening erover....
Ik zou er nog eens goed over nadenken als ik haar was...

Alles is met de wil van allah swt...
Alhamdoulilah 3la kouli 7al...

14-10-2010, 22:28
Een vent had je meteen af gezet bij je moeder, als de rollen waren omgedraait.

Pagina's : [1] 2 3 4 5