Bekijk volle/desktop versie : Aan ayaan hirsi A...



30-08-2004, 16:53
beste ayaan

Hoe voelt het om EEN ENKEL TICKET NAAR DE HEL GERESERVEERD TE
Krijgen

JE BENT VAS HEEL BLIJ , DAT JE DAAR VOOR EEUWIG LEVEND VERBRAND WORD kicken hé

Maar wees niet getreurd je vriendje Theo & Pimmie & NIET TE vergeten Ibliessssssss
gaan je met plezier vergezellen,

En Nog veel meer mensen die zoals jij denken & deden
Leuk he ,

ik vind het kicken voor je ,

als je meer info wil hebben over dit prachtige paradijs die jij met gemak gewonnen hebt wees gerust mij een PM te sturen en ik zal hem met liefde beantwoorden


Lief van mij he ,

ciao skelet

afz Selimaaaaaa

30-08-2004, 17:59


Salaam Ouleikoum

Ik denk precies hetzelfde. Heb je die proggama gister gezien??( ik denk het wel anders had je het niet geschreven) Ze voelde zich hoog daar zo op die stoel voor de camera.
Zulke mensen hebben niks te doen dan de Islam zwart maken. Maar algair inchAllah . Vroeg of laat zullen ze achter de Waarheid komen.

30-08-2004, 18:05
salaam
ik kon gisteren niet kijken elke keer zette ik hem weg wat een woede kwam er in me omhoog ze is het niet waard om mijn tong te vervuilen voor dat persoon inschallah ha teha dakka jarebie
het ergste vindt ik dat ze haar eigen zo verlaagt om bij de kaas in de smaak te vallen verschrikkelijk vindt ik haar ik weet niet of ik voor me zelf in sta als ik haar op straat tegen kom weet wel dat ik haar verrot vloek dat moest ik even kwijt

30-08-2004, 18:21
Quote van de scheve herself ,

" ik wilde graag Nederlands leren"


30-08-2004, 18:53



Citaat:
Origineel gepost door selima17__1986
Quote van de scheve herself ,

" ik wilde graag Nederlands leren"

hahahahaa..... Ik kon haar gewoon niet aanzien op tv!!Zelfs me vader schold haar uit!haha.....

30-08-2004, 19:11
Burn in HELL scheve Hexx

30-08-2004, 23:09
wie zegt dat ze in de hel zal branden

31-08-2004, 01:02
wie zegt van niet ?

31-08-2004, 01:03
Sura 4: 115. En hij, die zich tegen de boodschapper verzet nadat diens leiding hem duidelijk is geworden en die een andere weg dan die der gelovigen volgt, Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen. Dat is een kwade bestemming


& dit maar 1 van de Talloze Aya uit de Koran met 't bewijs en ik hab zat ahadith voor je duss...

31-08-2004, 11:09
ik vond het ook te erg om te zien

ik had ergens gelezen dat ze die filmpje naar eljazeera wilde sturen.... omdat eljazeera veel kijkers heeft

ik hoop niet dat eljazeera zich tot haar niveau zal verlagen

31-08-2004, 14:29
ik hoop dat ie vieze xxxxx tegen die tijd gedelete word

31-08-2004, 17:16

Citaat:
Origineel gepost door selima17__1986
beste ayaan

Hoe voelt het om EEN ENKEL TICKET NAAR DE HEL GERESERVEERD TE
Krijgen

JE BENT VAS HEEL BLIJ , DAT JE DAAR VOOR EEUWIG LEVEND VERBRAND WORD kicken hé

Maar wees niet getreurd je vriendje Theo & Pimmie & NIET TE vergeten Ibliessssssss
gaan je met plezier vergezellen,

En Nog veel meer mensen die zoals jij denken & deden
Leuk he ,

ik vind het kicken voor je ,

als je meer info wil hebben over dit prachtige paradijs die jij met gemak gewonnen hebt wees gerust mij een PM te sturen en ik zal hem met liefde beantwoorden


Lief van mij he ,

ciao skelet

afz Selimaaaaaa
Moet je nagaan he, moslims hier in nederland hebben probleem met één iemand die geen macht heeft.

Laatstaan Pharao met Mozes....
De machtigste man ter wereld ooit die Pharao en zit in de diepste hel.
De mensen van vroeger hadden meer problemen dan met vrouw die gekke uitspraken heeft..

31-08-2004, 20:32



Citaat:
Origineel gepost door Germen7
Ayaan herhaalt slechts wat de soennitische domkoppen ook roepen.
en dat roep jij ook...