Bekijk volle/desktop versie : Dromen over je eigen bruiloft, betekenis droom!



Pagina's : [1] 2

14-10-2010, 08:53
Salaam aleiykum,

Gister heb ik over me eigen bruiloft gedroomd. IK hoor in me omgeving dat het iets heel slechts kan zijn om over je eigen bruiloft te dromen Dat het ook iets met de dood te maken kan hebben. Nu ben ik best bang geworden.

Mijn droom ging als volgt:
Ik was bij mij thuis met me moeder, vader (allah rahmou) en ik. Mijn twee zussen kan ik me helemaal niet herinneren in de droom. We waren aan het wachten op me man dat die me kwam halen ofzo. Ik wist dat het de dag van de bruiloft was. Mijn man kwam ook. Meer herinner ik me niet.

Weet iemand of er een islamitische betekenis is wat deze droom betreft?


nour86

14-10-2010, 09:39


Salam meid,
Al je dromen dien je voor je te houden. Bespreek ze met niemand en vooral niet in het openbaar. Ghair inshallah

14-10-2010, 09:42

Citaat door Huurjurk:
Salam meid,
Al je dromen dien je voor je te houden. Bespreek ze met niemand en vooral niet in het openbaar. Ghair inshallah

Ik ben bang dat het iets slechts betekent

Ga je vandaag trouwen? (OT)

Veel plezier! Allah kemel be lkhir

14-10-2010, 09:43

Citaat door nour86:
Ik ben bang dat het iets slechts betekent

Ga je vandaag trouwen? (OT)

Veel plezier! Allah kemel be lkhir



Gair inshallah meid.. Niets om te vrezen.

Nee ben al getrouwd Ik moet het ff gaan veranderen. Ik ben op 25 september 2010 getrouwd..

14-10-2010, 09:46



Citaat door Huurjurk:
Gair inshallah meid.. Niets om te vrezen.

Nee ben al getrouwd Ik moet het ff gaan veranderen. Ik ben op 25 september 2010 getrouwd..

Owh ok ook nog niet zo lang

14-10-2010, 10:05

Citaat door nour86:
Owh ok ook nog niet zo lang



nee nog niet zo lang..ben pas terug van huwelijksreis en nu weer aan het werk. Het is allemaal zo snel gegaan. Maar elhamdoulilah. Ben super gelukkig.

14-10-2010, 10:13

Citaat door Huurjurk:
nee nog niet zo lang..ben pas terug van huwelijksreis en nu weer aan het werk. Het is allemaal zo snel gegaan. Maar elhamdoulilah. Ben super gelukkig.

waar ben je op huwelijksreis geweest?

Hoe voelt het om nu onder een dak met de liefde van je leven te wonen?

14-10-2010, 10:17

Citaat door nour86:
waar ben je op huwelijksreis geweest?

Hoe voelt het om nu onder een dak met de liefde van je leven te wonen?

Ik ben naar Tunesie geweest. Super leuk land.

Het is heerlijk om thuis te komen en lekker te koken en samen te eten en samen tv kijken..heerlijkkkkk

ben jij al getrouwd? of moet jij je feest nog geven?

14-10-2010, 10:20

Citaat door Huurjurk:
Ik ben naar Tunesie geweest. Super leuk land.

Het is heerlijk om thuis te komen en lekker te koken en samen te eten en samen tv kijken..heerlijkkkkk

ben jij al getrouwd? of moet jij je feest nog geven?

Ik ga aankomende zomer trouwen in Marokko. Mijn man woont daar nu nog. We zijn wel al op papier getrouwd.

Kan niet wachten tot we samen zijn! En dan ineens die rare droom

14-10-2010, 11:02

Citaat door nour86:
Ik ga aankomende zomer trouwen in Marokko. Mijn man woont daar nu nog. We zijn wel al op papier getrouwd.

Kan niet wachten tot we samen zijn! En dan ineens die rare droom



Komt goed lieve meid. Maak je neit druk om een droom. Vertel het gewoon aan niemand. Ghair inshallah.

Veel geluk met je man. Inshallah komen jullie snel bijelkaar.

14-10-2010, 11:15

Citaat door Huurjurk:
Komt goed lieve meid. Maak je neit druk om een droom. Vertel het gewoon aan niemand. Ghair inshallah.

Veel geluk met je man. Inshallah komen jullie snel bijelkaar.

Ameen, ik hoop het ook.

Wil graag weten wat de betekenis is van zo'n droom

14-10-2010, 18:34
Hey meid ik heb ook wel eens, volgens mij zelfs 2x gedroomd over mijn eigen bruiloft. Ik weet niet meer echt wat er gebeurde, maar wel dat het mijn bruiloft was. Ik heb er nooit echt bij stilgestaan. Ik dacht is tog maar een droom.....

14-10-2010, 19:32


ik denk dat meerdere vrouwen over hun bruiloft dromen.
Om daar gelijk een betekenis aan te plakken, lijkt mij te

15-10-2010, 11:56
je kunt voor de betekenis van dromen een betrouwbare boek kopen waar allemaal verschillende betekenissen in staan. als je wilt geef ik je de titel en schrijver nog wel eens.

15-10-2010, 12:32
@souhaila1

Ja graag!

Pagina's : [1] 2