Bekijk volle/desktop versie : Filmaanraders?



Pagina's : [1] 2 3 4

13-10-2010, 19:35
Voor mij en mijn huisband? Ohjah thillers zijn ook wel oke, me man is namelijk een schijterd


Yallah drop ze zodat k ze kan downloaden

13-10-2010, 19:38



Citaat door verhaalmaakster:
Voor mij en mijn huisband? Ohjah thillers zijn ook wel oke, me man is namelijk een schijterd


Yallah drop ze zodat k ze kan downloaden



whahahaah net als de mijne

die doet altijd de tv uit als ik een enge film opzet !!!

moet het nieuwe zijn of mag het ook oude films??

13-10-2010, 19:39
verhaalmaakster en de zeven dwergen
verhaalmaakster impossibel
dirty verhaalmaakster
komt een verhaalmaakster bij de dokter
verhaalmaakster and the city
the gladiverhaalmaakstertor
verhaalmaakster of the carribien

13-10-2010, 19:45

Citaat door ankaranoord:
whahahaah net als de mijne

die doet altijd de tv uit als ik een enge film opzet !!!

moet het nieuwe zijn of mag het ook oude films??

Ja ok. drop ze

13-10-2010, 20:38


Vertel Vertel Vertel

Ik ben een leek in filmtitels onthouden

Oh ja, echt en funny film vindt ik Oh brother, where art though?

Met george clooney in zijn jonge jaren, ..Als iemand een link heeft van die film, geeeeeff!!

13-10-2010, 20:58
Notebook
The last song
The A-team (actie)
Precoius

13-10-2010, 21:00

Citaat door bastilla:
verhaalmaakster en de zeven dwergen
verhaalmaakster impossibel
dirty verhaalmaakster
komt een verhaalmaakster bij de dokter
verhaalmaakster and the city
the gladiverhaalmaakstertor
verhaalmaakster of the carribien

oeyek chem toega toebeth??

13-10-2010, 21:00
Catch me if you can heb ik laatst gezien. Tof verhaal.

13-10-2010, 21:05
slumdog millionaire 1 van de mooiste films die ik ooit heb gezien. Het moraal achter het verhaal is mooi; dat niet alleen mensen die rijk, dik en gestudeerd zijn, levensintelligentie kunnen bevatten, maar dat iemand met levenservaring dat ook kan.

13-10-2010, 21:08
Ik heb gisteren Shawshank gezien. Een hele mooie goede film. Staat ook op nummer 1 bij moviemeter

13-10-2010, 21:08

Citaat door wassila83:
oeyek chem toega toebeth??

eywa mah kich shen galath nich? kich reactie plaatsen waha manaja haram nich? marrah haraam gesisam resham atswededh manaja oe atoebadh zhie jdied dhien sha ktar nich? Ghaam hadh min ghaa thinnied nich? Marrah la toesba7 3alla geer Watsfikish sha igfenem geffie, is niet goed voor je gezondheid

13-10-2010, 21:09
Kunnen jullie films plaatsen die leuk zijn, maar ook niet teveel bloot hebben enzo. Ik wil het kijken met mn man he
Dat is zo hatelijk van films, er moet altijd viezigheid in voorkomen. Zijn er zelden die dat niet hebben

13-10-2010, 21:13



Citaat door bastilla:
eywa mah kich shen galath nich? kich reactie plaatsen waha manaja haram nich? marrah haraam gesisam resham atswededh manaja oe atoebadh zhie jdied dhien sha ktar nich? Ghaam hadh min ghaa thinnied nich? Marrah la toesba7 3alla geer Watsfikish sha igfenem geffie, is niet goed voor je gezondheid

ewa weh mera tenie toebeg, moet j je daar ook aan houden, als dat maar een grap was tekieth galath damekran weh ...
ble me etketh iegfenem denita lah lah ze3ma techdaath wa techdaath weloe
nish alhamdoulilah oewa deyie woe iegariken em chem, tfelieg eg 3iebadelah... ...
rechem roega mera ghaam mien getinieth ienied denya henya...

13-10-2010, 21:26

Citaat door wassila83:
ewa weh mera tenie toebeg, moet j je daar ook aan houden, als dat maar een grap was tekieth galath damekran weh ...
ble me etketh iegfenem denita lah lah ze3ma techdaath wa techdaath weloe
nish alhamdoulilah oewa deyie woe iegariken em chem, tfelieg eg 3iebadelah... ...
rechem roega mera ghaam mien getinieth ienied denya henya...



Sham adahm inig izhen wahwer isham wa7dham. 3ad dhi 26 sennah innoe wha markhig ihk ishtan tasdhaar geffie. Manaja tkaagd nesh, wa teqhaant iwdhan gzhaar online wadhee zahmaant, arigthaant wedrent nick nsahn minzie kriegtent brha zist Walakin sham ah niyath anzaman, wha zmaathd at3akredh thannie isdhaan ge thannie wajsdhaan minzie sham tkafrad... eywa roh atiraadh met kleine meisjes oe behdaaji zhiq oebriedh

13-10-2010, 21:34

Citaat door Madame_Louisa:
Vertel Vertel Vertel

Ik ben een leek in filmtitels onthouden

Oh ja, echt en funny film vindt ik Oh brother, where art though?

Met george clooney in zijn jonge jaren, ..Als iemand een link heeft van die film, geeeeeff!!




Citaat door wassila83:
Notebook
The last song
The A-team (actie)
Precoius


Gezien, waar gaat Notebook over

Citaat door Woestijnroos:
Catch me if you can heb ik laatst gezien. Tof verhaal.


Waar gaat die over?

Citaat door Amany:
slumdog millionaire 1 van de mooiste films die ik ooit heb gezien. Het moraal achter het verhaal is mooi; dat niet alleen mensen die rijk, dik en gestudeerd zijn, levensintelligentie kunnen bevatten, maar dat iemand met levenservaring dat ook kan.

ff checke.

Citaat door Um_Yahya:
Ik heb gisteren Shawshank gezien. Een hele mooie goede film. Staat ook op nummer 1 bij moviemeter

Ja is die van 2010?

Pagina's : [1] 2 3 4