Bekijk volle/desktop versie : Mirena Spiraal Verwijderen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

13-10-2010, 11:29
Hoi dames,

Ik heb nu een zoontje van bijna 2 jaar oud en heb een jaar lang een spiraaltje(had daarvoor de pil geslikt).
Ik wil nu dus een 2e kindje inshallah, maar hoelang duurt het voordat je vruchtbaar bent na het verwijderen van een spiraal?

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik wil het spiraal inshallah in december/januari laten verwijderen en hoop in februari/maart zwanger te zijn.

Weet iemand ook hoe het voelt om zwanger naar Marokko te gaan met de zomervakantie?
Ik kan echt niet wachten tot ik weer zwanger ben hahaha
Vind het prachtig zo'n buik(mis mijn dikke zwangere buik van de 1e x)

Bedankt voor de tips en informatie ladies!

13-10-2010, 12:03

Na het verwijderen van de Mirena, kan je gelijk zwanger worden.

13-10-2010, 12:15
dat is het voordeel inderdaad van de mirena spiraal, je kan meteen zwanger worden

ik heb ook de kriebels maar twijfel nog ip zou ik hem halverwege volgend jaar moeten verwijderen

13-10-2010, 12:43

Citaat door Sarahtje24:
Na het verwijderen van de Mirena, kan je gelijk zwanger worden.

Oke bedankt meid.
Sinds ik Mirena heb wordt ik niet meer ongesteld, hoe zit dat als ik m laat verwijderen?
Ga ik meteen bloeden erna of?
En moet ik even wachten met gemeenschap en de bevruchting of kan ik meteen aan de slag

13-10-2010, 12:44

Citaat door wardaa:
dat is het voordeel inderdaad van de mirena spiraal, je kan meteen zwanger worden

ik heb ook de kriebels maar twijfel nog ip zou ik hem halverwege volgend jaar moeten verwijderen

Heb je al kinderen of word dit de 1e?

13-10-2010, 13:33
ik weet wel dat de merena wordt geavdieeseert voor mensen die geen kinderen meer willen maar ik weet niet of je meteen zwanger wordt want ik weet wel dat de spiraal niet aan vrouwen/meisjes voorgeschreven maar ieder arts is anders die nog geen kids hebben ik weet het niet?

13-10-2010, 13:40
ik heb hem ook..maar de dokter zei tegen mij als het mirena spiraaltje word weg gehaald ben je gelijk vruchtbaar,
ik wil inshala ook rond de zomervakantie laten weg halen mij zoontje word nu 1 jaar. dus dan nog effe 6 maandjes ofzo wachten dan neem ik de tweede BABY...

13-10-2010, 14:52

Citaat door Cappucino:
Heb je al kinderen of word dit de 1e?

nee heb er al twee de jongste is vier jaar

13-10-2010, 15:07
Ik durf em niet te laten verwijderen. Ze zeggen dat het zeer doet. Ik heb een koper spiraaltje.

13-10-2010, 15:09
ja ik weet ook niet wat erger is het inbrengen of verwijderen kijk er ook op tegen is een vreselijke gevoel

13-10-2010, 15:13

Citaat door MamaVanM:
Ik durf em niet te laten verwijderen. Ze zeggen dat het zeer doet. Ik heb een koper spiraaltje.

Heb je hem al lang en moet je hij eruit?

Ik heb hem 3 jaar gehad en heb hem toen laten verwijderen maar het deed geen pijn,alleen hij wou in het begin er niet uit,hij zat een beetje vast

Maar ik ga binnenkort weer 1 plaatsen,heb genoeg van die pil.

13-10-2010, 15:16
het inbrengen doet keiveel pijn! krijg er gelijk buikpijn van

13-10-2010, 15:18

als je net bevallen bent ik geloof 6 wk daarna is het dan het beste om hem te laten plaatsen want dan staat de baarmoedermond nog open

13-10-2010, 15:22

Citaat door wardaa:
ja ik weet ook niet wat erger is het inbrengen of verwijderen kijk er ook op tegen is een vreselijke gevoel

Inbrengen doet geen pijn als je pas bevallen bent. Garage was wijd open.

Maar nu bijna 3 jaar...

13-10-2010, 15:23

Citaat door ranijati27:
het inbrengen doet keiveel pijn! krijg er gelijk buikpijn van

Ik voelde helemaal niks, maar ik was ook pas bevallen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9