Bekijk volle/desktop versie : Mirena Spiraal Verwijderen!



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9

13-10-2010, 18:05
Heb op een forum gelezen dat een vrouw haar tampon kwijt was daar beneden en haar vriend liet kijken.
Hij graaide daar binnen en trok het spiraal eruit, d8 dat het een tampon was weird shit!!

13-10-2010, 19:24



Citaat door Cappucino:
hahaha ze bedoelt tijdens dat je hoest trekt ze m eruit, niet dat ie er ineens uitvalt hahahaha




13-10-2010, 20:08
Nog andere dames die ervaring hebben ermee

13-10-2010, 22:12

Citaat door Cappucino:
Oke bedankt meid.
Sinds ik Mirena heb wordt ik niet meer ongesteld, hoe zit dat als ik m laat verwijderen?
Ga ik meteen bloeden erna of?
En moet ik even wachten met gemeenschap en de bevruchting of kan ik meteen aan de slag


Ik werd ongeveer een week na het verwijderen 'ongesteld' en daarna raakte ik gelijk zwanger. Heb het gevoel dat het door die mirenaverwijderen het zwanger worde nog sneller gaat.

Je kan meteen aan de slag hoor. .hahaha

13-10-2010, 22:18


Het inbrengen vond ik geen pretje. Zal er ook nooit meer eentje laten zetten. Ik heb m 4,5 jaar gehad en sinds afgelopen zomer verwijderd.

Het verwijderen stelt niks voor. Voor je het weet, is ie eruit. Je voelt heel even een soort getrek, maar absoluut geen pijn.

13-10-2010, 22:24

Citaat door Cappucino:
hahaha ze bedoelt tijdens dat je hoest trekt ze m eruit, niet dat ie er ineens uitvalt hahahaha

Oo,op die fiets,ik dacht al

13-10-2010, 22:25

Citaat door Cappucino:
Heb op een forum gelezen dat een vrouw haar tampon kwijt was daar beneden en haar vriend liet kijken.
Hij graaide daar binnen en trok het spiraal eruit, d8 dat het een tampon was weird shit!!


wa33333333333

Wsh ging hij met loep en zaklamp in haar grot zoeken wella. hahah jeejtje zeg. Bij mij is dat een zeer gevoelig plekje heb met moeite de spiraal geplaatst. Tijdens mijn zwangerschap vond ik het erg dat er af en toe een inwendige echo gemaakt moest worden. Ik lag daar echt gespannen niet normaal.

Misschien kan ik een totale verdoving aanvragen, dat ik ook in slaap val. Hoef ik niks mee te maken.

13-10-2010, 22:28

Citaat door Sarahtje24:
Het inbrengen vond ik geen pretje. Zal er ook nooit meer eentje laten zetten. Ik heb m 4,5 jaar gehad en sinds afgelopen zomer verwijderd.

Het verwijderen stelt niks voor. Voor je het weet, is ie eruit. Je voelt heel even een soort getrek, maar absoluut geen pijn.

Was het dan zo pijnlijk?En waar heb je het laten inbrengen bij de gynaecoloog?Mijn huisarts zei dat ze het niet meer deed en dat het in het ziekenhuis moest omdat er veel fouten worden gemaakt met het inbrengen..

13-10-2010, 22:50

Citaat door lallakouzina:
Was het dan zo pijnlijk?En waar heb je het laten inbrengen bij de gynaecoloog?Mijn huisarts zei dat ze het niet meer deed en dat het in het ziekenhuis moest omdat er veel fouten worden gemaakt met het inbrengen..



Zeker, was pijnelijk. Het was bij de gynaceloog.

13-10-2010, 23:00

Citaat door Sarahtje24:
Zeker, was pijnelijk. Het was bij de gynaceloog.

Ik had het bij de huisarts gedaan en voelde een soort wee,opvallend dat de ene vrouw meer last heeft dan de ander.Was je erg gespannen?

13-10-2010, 23:01
je bent meteen vruchtbaar vanaf dat hij verwijderd is
omdat hij plaatselijk werkt en niet zoals bij de pil de hormonen door je hele lichaam verspreid zitten

dus je kunt meteen beginnen

wat betreft menstruatie dat verschilt per vrouw

13-10-2010, 23:03

Citaat door moslimaatjuh09:
je bent meteen vruchtbaar vanaf dat hij verwijderd is
omdat hij plaatselijk werkt en niet zoals bij de pil de hormonen door je hele lichaam verspreid zitten

dus je kunt meteen beginnen

wat betreft menstruatie dat verschilt per vrouw



Geldt dat ook voor een koperspiraal?Die bevat al helemaal geen hormonen.

13-10-2010, 23:32


morgen word deze spiraal bij mij geplaatst ben erg zenuwachtig.
Zowiezo omdat je niet weet wat voor een pijn je kunt verwachten.
Heb ge googeld en had ergens gelezen dat t verstandig is om 1 uur voo de behandeling een pijnstiller te nemen.
Ik laat jullie morgen weten.

14-10-2010, 00:03
ik ga hem latwn plaatsen in het ziekenhuis door een gyn onder een roesje


Ik heb een paracetamol, diclofenac en een oxazepam gekregen en moet iemand meenemen om me te begeleiden...lol

Ik heb erge angst en die begreep ze helemaal gelukkig

Als je naproxen hebt slik die dan van te voren.

14-10-2010, 00:07
Oh ja, ziekenhuis is beter omdat ze er handiger in zijn en direct na plaatsing met een echo checken of ie goed zit, net als 6 weken erna

De juiaets kan dit vaak niet omdat ze het niet vaak plaatsen, geen ideale vrouwen onderzoeksstoel hebben en geen echo apparatuur hebben.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9