Bekijk volle/desktop versie : Relaties kun je vergelijken met een BlackBerry....



12-10-2010, 23:19
Hij is nét nieuw, komt mooi uit de doos. De eerste 2 maanden is het heerlijk om van dat ding te genieten. En het lijkt wel alsof je niet zonder kan. Maar een paar weken verder alweer. Begint het je te vervelen, je besteedt er geen aandacht meer aan. Dan doet het toetsenbord ineens raar. Je wordt er helemaal chagarijnig van en wil dat stomme ding weggooien. Na lang wikken en wegen besluit je een nieuwe te kopen.

Am I right?

12-10-2010, 23:23


Grrrrrrrrrrrr.

12-10-2010, 23:24
Nee zo doen de slutjes alleen. Echte vrouwen niet, die doen niet aan relaties. DIe wacht thuis totdat een man verschijnt.

12-10-2010, 23:24
Exactly!!!!

12-10-2010, 23:26


Onzin! Als jij volwassene met je mobiel omgaat en hem gebruikt wanneer je moet bellen of gebeld wordt en je typt een sms, wanneer het nodig is en het goed verzorgd, dan blijft alles perfect doen en verveelt het niet, want je gebruik hem, zoals die hoort gebruikt te worden. Een relatie ligt anders, want daar spelen je gevoelens een rol en je toekomst en behandel je elkaar met respect en verlang je naar elkaar!

12-10-2010, 23:27
wijven met bb's zijn gewoon sletjes.. pingelingeswinge en weet ik veel met jongens maar ze n.euken niet

bb is een zware afknapperr.. tenzij je er 1 hebt en er echt gebruik van maakt.. maar dat komt bij niet vaak voor bij marokkanen.. alleen bij zakenlui..

voor de rest.. yen3er zemmel idisoefghen tilifoen ka333...

12-10-2010, 23:27

Citaat door shab-arrriff:
Onzin! Als jij volwassene met je mobiel omgaat en hem gebruikt wanneer je moet bellen of gebeld wordt en je typt een sms, wanneer het nodig is en het goed verzorgd, dan blijft alles perfect doen en verveelt het niet, want je gebruik hem, zoals die hoort gebruikt te worden. Een relatie ligt anders, want daar spelen je gevoelens een rol en je toekomst en behandel je elkaar met respect en verlang je naar elkaar!

Hahahaha..!

12-10-2010, 23:28

Citaat door TBNJMMK:
wijven met bb's zijn gewoon sletjes.. pingelingeswinge en weet ik veel met jongens maar ze n.euken niet

bb is een zware afknapperr.. tenzij je er 1 hebt en er echt gebruik van maakt.. maar dat komt bij niet vaak voor bij marokkanen.. alleen bij zakenlui..

voor de rest.. yen3er zemmel idisoefghen tilifoen ka333...

Dus jij geeft aan dat je met een BlackBerry het verkeerde pad opgaat? Je hebt contacten of je hebt ze niet. Daar verandert een BlackBerry niets aan. Het lijkt me verstandig als je je thieshien gaat uitkrabben. =)

12-10-2010, 23:29

Citaat door hallallove:
Nou bij mij niet, die van mij wil maar niet stuk gaan. Ik heb m meerdere keren uit mn handen laten vallen, maar geen succes.

Mijn toetsenbordje deed vandaag heel erg vreemd, heb de telefoon wel 3 keer uitgezet. Maar hij wil maar niet werken.

12-10-2010, 23:32

Citaat door hallallove:
Nou ik zal je een truc vertellen. Doe m uit, maar haal ook de batterij eruit. Als je m er weer in doet, dan is de kans groot dat ie het weer doet.

Ja dat heb ik ook gedaan, maar ik heb de BB storm. Die ligt wat ingewikkelder. Het regende vandaag en het kwam op mijn telefoon terrecht. Nu doet 'ie heel vreemd.

12-10-2010, 23:34

Citaat door tloeloest:
Dus jij geeft aan dat je met een BlackBerry het verkeerde pad opgaat? Je hebt contacten of je hebt ze niet. Daar verandert een BlackBerry niets aan. Het lijkt me verstandig als je je thieshien gaat uitkrabben. =)


tuurlijk.. de bb is ideaal voor marokkaanse armoedzaaiers
waarom heb je bb? PINGELINGEEE TOCHHH..
heb je ping?? mag ik je pinggg?? je mag aan me pik zuigen gekkk..

mensen die ik ken en een BB hebben weten niet eens dat je ermee kunt pingen.. tegenwoordig zie je kleine 12/13 jarige kutkindjes met een bb..

zo n telefoon moet je halen om gebruik te make van die programma's-email en die bullshit.. niet omdat je dikke vriendin m ook heeft en het je niks kost om met 4 gasten tegelijk te pingen

12-10-2010, 23:38
Harde reset, toestel aan laten en batterij eruit doen.

Oppassen met regen, dat wordt tegenwoordig ook als waterschade gezien. ;p

Verder ontopic, ik heb mn bb weggedaan.. Was em echt snel zat. Mensen dachten gelijk dat ik 24/7 mn tel in handen heb en als je een ping bericht had gelezen dan moest je ook direct reageren. Supper irritante mensen.

Maar ik mis wel die lekkere toetsenbord.

12-10-2010, 23:41


Ping is uit, WhatsApp is in.

12-10-2010, 23:47
Tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat pingen is Er bestaat al zelfs een liedje over Ik loop zwaar achter zo te zien

12-10-2010, 23:55

Citaat door TBNJMMK:
wijven met bb's zijn gewoon sletjes.. pingelingeswinge en weet ik veel met jongens maar ze n.euken niet

bb is een zware afknapperr.. tenzij je er 1 hebt en er echt gebruik van maakt.. maar dat komt bij niet vaak voor bij marokkanen.. alleen bij zakenlui..

voor de rest.. yen3er zemmel idisoefghen tilifoen ka333...