Bekijk volle/desktop versie : Moedertjes, wat vinden jullie van bontjassen



Pagina's : [1] 2

12-10-2010, 20:46
Gaat er nu even niet over of het echt of nep moet zijn, maar vinden jullie het mooi? Hier thuis lachen ze me namelijk uit, ik wil er eentje halen. Wel een neppe denk ik, omdat ik het zielig vind voor de diertjes en omdat ik hem toch niet dagelijks aan doe.

Maar het moet niet te chique of ordinair worden, beetje zoals hieronder. Me likessssss, wat vinden jullie??

Waar ken ik zoiets (online) nu DIRECT bestellen, ik zoek me rot



12-10-2010, 21:00


Nee, zou er niet voor kiezen, zou eerder voor leer kiezen dan.

12-10-2010, 21:04
Nep ziet er niet uit en echt vind ik niet kunnen vanwege de reden die jij noemt dus dan blijft er niks meer over.

12-10-2010, 21:05
Lelijk hoor. Tis alleen mooi omdat celebs ze dragen.

12-10-2010, 21:06


is in ieder geval lekker warm en lekker zacht..

12-10-2010, 21:07
Shoeby fashion zag ik zo een soort in het donkerblauw

12-10-2010, 21:12
Ik twijfel, heb net terwijl k zocht wel een schattige voor me dochtertje gezien


12-10-2010, 22:09
Oh wat schattig!

14-10-2010, 11:01
Ik heb gister een hele leuke voor me dochtertje gekocht, faux fur dat wel.
Ik denk toch dat ik een echte ga nemen, i mean... of die dieren nu dood gaan om opgegeten te worden of voor een jas.... Dood gaan ze toch... En een echte is natuurlijk wel het mooiste Nu alleen nog eentje voor een mooie prijs vinden....

14-10-2010, 12:39
Toen ik deze topic dacht ik meteen aan het journal op at5 gisteren.
Er was een demonstratie gehouden op de dam tegen bont. Dus wahid marokkaan genaamd Badr uit Osdorp kwam in het nieuws en die vertelde dat hij erg geraakt was door die demonstratie. Zodra hij thuis kwam zou hij zijn jas met bontkraag die hij aanhad, weggooien.
Ik moest me echt doodlachen om hem.
Ten eerste zijn taalgebruik: Dit moet de toekomstige marokkaanse generatie voorstellen. Zelfs mijn ouders spreken beter nederlands dan hem
En zijn reactie op de demonstartie, hij was echt aangeslagen/
En dan die kapsel..

MOhim vond het goed van hem dat hij zijn bontjas weg zou gooien maar aub laat hem ook eens de rest "weggooien"

mohim bekijk video en oordeel zelf:
http://www.at5.nl/artikelen/50109/jongen-zweert-bontkraag-ter-plekke-af

14-10-2010, 12:45

Citaat door Sanae2004:
Toen ik deze topic dacht ik meteen aan het journal op at5 gisteren.
Er was een demonstratie gehouden op de dag tegen bont. Dus wahid marokkaan genaamd Badr uit Osdorp kwam in het nieuws en die vertelde dat hij erg geraakt was door die demonstratie. Zodra hij thuis kwam zou hij zijn jas met bontkraag die hij aanhad, weggooien.
Ik moest me echt doodlachen om hem.
Ten eerste zijn taalgebruik: Dit moet de toekomstige marokkaanse generatie voorstellen. Zelfs mijn ouders spreken beter nederlands dan hem
En zijn reactie op de demonstartie, hij was echt aangeslagen/
En dan die kapsel..

MOhim vond het goed van hem dat hij zijn bontjas weg zou gooien maar aub laat hem ook eens de rest "weggooien"

mohim bekijk video en oordeel zelf:
http://www.at5.nl/artikelen/50109/jongen-zweert-bontkraag-ter-plekke-af



Hij komt niet eens uit zijn woorden. 'Ja ik draag het omdat ik dacht dat het in de mode zou zijn'

met zijn zielige blik miskien

14-10-2010, 12:45
heb 1 van Gap voor de kleine maar als t voor jezelf is zou ik voor echt bont gaan anders kun je het beter laten

14-10-2010, 12:48


ff serieus ik snap die helm totaaal niet op zn hoofd!

17-10-2010, 22:40

Citaat door SATC:
Ik vind het gestoord om een echte bontejas te gaan dragen. Echt gestoord, ja 'die dieren gaan sowieso dood'? Wat een domme opmerking. Ik kan me hier echt boos om maken, in de islam heeft Allah een verschil gemaakt tussen dieren en mensen, beesten hebben geen verstand gekregen alleen lusten en wij mensen hebben beide gekregen. Maar bij vele mensen lijken lusten het meer te winnen dan verstand. Een bontjas omdat je het mooi vind, ik vind het niet geaccepteerd en gelukkig nog vele met mij! Jij vindt het mooi, het verhaal achter de verwerking en komst van die jas is verschrikkelijk en als je een beetje mens met verstand bent, zeg je nee tegen bont!

Kijk anders hierop:
http://www.bontvoordieren.nl/site/main/content/125


Mwah, heeft niks met verstand te maken. Mensen zijn nou eenmaal superieur. Hoe denk je dat een leeuw zijn prooi afslacht, dat gebeurd ook niet echt op een zachtaardige manier. En what about al die eitjes in een supermarkt hoe zijn die daar dan terecht komen, denk je dat die kippetjes het wél goed hebben in hun hokjes van 30 bij 30 cm ofzo. Kan je beter veganist worden..

17-10-2010, 22:53
De realiteit:

Waarschuwing zeer schokkend!


Pagina's : [1] 2