Bekijk volle/desktop versie : ik ben zwanger na 8 jaar kinderwens te hebben



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

13-10-2010, 11:30
apart hoor

gefelicititeerd

kan me voorstellen dat je het bijna niet kan geloven, maar Allah swt. is groot. geniet van je zwangerschap.

en 3oeqba voor andere vrouwen die zwanger willen worden incl. ikzelf



hogedrukreinige

13-10-2010, 12:43


Van harte meid!!
Geniet ervan en 3okba voor alle andere dames.

13-10-2010, 14:11

Citaat door Koppig_Rammetje:
Allereerst van harte harte harte gefeliciteerd meid!!!!




Ik denk niet dat het veel zin heeft om tussendoor te klussen of direct erna.. Je bent immers 2 weken voor je menstruatie pas vruchtbaar.. Als je een normale cyclus van 4 weken hebt, ben je dus de 14de dag van je cyclus het vruchtbaarst (ovulatie vindt dan plaats). De eerste dag van je menstruatie is hierbij de 1ste dag van je cyclus.. Je kunt het beste 3 dagen voor de ovulatie en 1 dag erna elke dag klussen.. Dus bijv. dag 11 t/m dag 15 van je cyclus..

Indien je menstruatie bijv 5 dagen duurt en je de 6e t/m de 8e dag de behandeling doet, heeft klussen dan nog geen zin.. Ik denk dat het doel is om de 'kou' uit je baarmoeder te halen en te klussen als je ovulatie plaats vindt..



Oke, dankjewel voor je uitleg!

PS: Hoe loopt de wedstrijd op babyplein.nl? Doet je zoontje het al goed? Insha Allah zal hij winnen!

13-10-2010, 14:34
Gefelicteerd
Schoonfamilie van mijn zus hebben dit in marokko ook gedaan bij mijn zus omdat ze maar niet zwanger werd na 2 jaar.
Ze werd gelijk die maand zwanger, ze moest ook slapen (midden in de zomer in marokko met shi 35 graden buiten ) met tig dikke dekens op haar, veel kleren aan etc etc

Maar het is wel gelukt en haar zoontje is nu bijna 4 jaar hmdl

13-10-2010, 14:36


mabrouk!!!!!
ben heel blij voor je.
Alles met de wil van allah swt.
moest wel aan mijn zus denken. die is al 14 jaar lang bezig.
geyr inshallah
bij haar ligt probleem iets anders.

13-10-2010, 14:39
Mabrouk!! Super voor je meid.
Een voorspoedige zwangerschap toegewenst inshAllah!

13-10-2010, 14:48

Citaat door Yasimah:
mabrouk!!!!!
ben heel blij voor je.
Alles met de wil van allah swt.
moest wel aan mijn zus denken. die is al 14 jaar lang bezig.
geyr inshallah
bij haar ligt probleem iets anders.



Sub7anallah, 14 jaar....
Moge Allah swt haar verblijden met een klein wondertje in haar buik.
Mag ik vragen wat je zus precies heeft, en welke behandelingen ze heeft ondergaan?

13-10-2010, 14:55

Citaat door Amany:
Sub7anallah, 14 jaar....
Moge Allah swt haar verblijden met een klein wondertje in haar buik.
Mag ik vragen wat je zus precies heeft, en welke behandelingen ze heeft ondergaan?



Amien. Ja het is best wel erg voor haar, maar ze heeft sabr.
Ik was ook best bang om aan haar te vertellen dat ik zwanger was.

Bij mijn zus zit alles goed alhamdoe lillah. Alleen probleem ligt bij haar man.
Zijn zaad is te zwak. Zodra bevruchting plaats vind sterft die af.
ze heeft tig verschillende behandelingen gehad meskina.

13-10-2010, 15:15
Meid, graag zou ik nog willen weten of je na het verrichten van die tip moet klussen, dus tijdens de drie dagen, of pas na die drie dagen? En dan meteen de 4, 5 dag etc klussen?

Meestal ben je toch de drie dagen na je menstruatie het meest vruchtbaar? Heb je dan toch nog evenveel kans als je toch op de 4e of 5e dag pas klust?

Sorry voor de vele vragen meid . Ben heel nieuwsgierig wat betreft dit onderwerp haha

13-10-2010, 15:17

Citaat door Yasimah:
Amien. Ja het is best wel erg voor haar, maar ze heeft sabr.
Ik was ook best bang om aan haar te vertellen dat ik zwanger was.

Bij mijn zus zit alles goed alhamdoe lillah. Alleen probleem ligt bij haar man.
Zijn zaad is te zwak. Zodra bevruchting plaats vind sterft die af.
ze heeft tig verschillende behandelingen gehad meskina.



Sub7anallah, wat een pijnlijke situatie lijkt me dat Echt ongelooflijk.
Hebben de dokters het al opgegeven, of vinden ze dat er wel kans blijft dat zij toch nog zwanger raakt? Meskiena, echt moeilijk voor zowel haar als haar man.

13-10-2010, 15:34
Ik ben net ongi geworden zodra ik klaar ben ga ik het gelijk doen!!!
Ik hoop dat het effect heeft inscha Allah!!! Zodra ik ga beginnnen laat ik het wel weten!!XXjes

13-10-2010, 15:38

Citaat door mercedes200:
bedankt dames tip wat ik had gehad is na mijn menstruatie ik most stenen verzamelen drie stuks en 2 uurtjes en oven doen tot ze heel warm zijn en die dag dat ik klaar was met me menstruatie was moet ik ze het gebruiken mee stomen ik deed ze en emer en je moet ze met azijn ik had dijken over me hein gedaan en 30 minuten stomen en als je klaar bent gelijk slapen met warme kleiding dat had ik 3 dagen gedaan dijdens het stomen voekde ik heel koude water uit me baarmoeder dat was kou ik hoop dat jullie me hebben gegrijpen wat ik me bedoel die vrouw zei dat heel veel vrouwen zwanger zijn geworden van deze tip



Kan iemand dit voor mij vertalen naar het NL want ik begrijp het niet (probeer ook zwanger te worden )

13-10-2010, 15:45


Mabrouk meid

13-10-2010, 15:46
elf mabrouk!

13-10-2010, 16:06

Citaat door Amany:
Meid, graag zou ik nog willen weten of je na het verrichten van die tip moet klussen, dus tijdens de drie dagen, of pas na die drie dagen? En dan meteen de 4, 5 dag etc klussen?

Meestal ben je toch de drie dagen na je menstruatie het meest vruchtbaar? Heb je dan toch nog evenveel kans als je toch op de 4e of 5e dag pas klust?

Sorry voor de vele vragen meid . Ben heel nieuwsgierig wat betreft dit onderwerp haha



AllahoeA3lam maar je bent toch pas 2 weken voor de menstruatie vruchtbaar?? En niet 3 dagen na je menstruatie

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23