Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Waar kun je clip extantions kopen?



12-10-2010, 12:34
Ik wilk die clip extantions voor op mijn hennadag en dan met krultang laten krullen en opsteken.. Waar kun je deze clipextantions ofzoiets halen?

Groetjess..

12-10-2010, 13:29


Extantions van nep-haar kun je niet krullen, want dan smelt het meid. Je kunt gewoon extantions kopen die al gekruld zijn scheelt je weer een hoop tijd en werk.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in A'dam heb je genoeg van dat soort zaakjes.

12-10-2010, 13:38
Je moet echt haar kopen daarmee kun je alles wat je met je eigen haar ook kunt doen, zoals verven, krullen stijlen enzo. Ik gebruik het jaren en ben zeer tevreden

12-10-2010, 14:31
afro winkels.

12-10-2010, 17:01


Dankje wel dames, Goed dat ik het weet.
Ik kom uit Rotterdam.

13-10-2010, 20:04
kruiskade .. gewoon een pakket halen .. daarna in banen knippen n die clipjes er op naaien .. kost je ong 70 euro

13-10-2010, 20:13
Pruiken en haarstukjes
Pruikenmaaksters en dragers zijn vervloekt
De boodschapper van Allah s.a.w.s. heeft al wassilah en almustawsilah vervloekt. Al-wasilah verwijst naar een vrouw, die pruikenmaakster is (en ook haarstukjes maakt) en al-mustawsilah is de vrouw, die ze draagt. Overgeleverd door Al-Bukhari op gezag van `Aisha, haar zus Asma, Ibn Mas`oed, Ibn `Omar en Abu Hurayra.

Geen uitzondering voor het dragen van pruiken
`Aisha r.a. vertelde dat een meisje van de Ansar trouwde, maar werd vervolgens ziek er verloor haar. Sommige mensen wilden ander haar tussen haar eigen haar voegen, maar toen ze de profeet s.a.w.s. ernaar vroegen antwoordde hij < Allah vervloekte de wasiah en de mustawasiah. > Overgeleverd door Al-Bukhari


Extra:
Het haar zwart verven
De boodschapper van Allah s.a.w.s. heeft gezegd < Aan het eind van de tijd zullen er mensen zijn die hun har zwart verven zoals de kroppen van de duiven. Ze zullen nooit de geur van het paradijs ruiken. > overgeleverd door Abu Dawud 4/419; zie ook Sahieh Al-Djaamie 8153

13-10-2010, 20:52
smahli als ik hier iets verkeerds mee zeg ofzo, maar ik vind dat je op je henna helemaal niks met je haar moet doen.. je haar gwn in een knot en een sebnia d hayati en klaar.. op je hennadag is het mooi als je er zo natuurlijk mogelijk uitziet..

13-10-2010, 21:04
kruidvat! Tenminste, een paar weken geleden waren ze in de aanbieding en veel Kruidvatten hebben deze nog over (eergisteren nog gevonden). Als t goed is kun je ze gewoon stijlen/krullen met stijltang/krultang.