Bekijk volle/desktop versie : wie kan ik bellen?



11-10-2010, 19:12
ik heb behoefte om even te praten met iemand ik heb net mijn verloving verbroken. Ik ga kapot, wil nog niets met famillie delen.

11-10-2010, 19:17


Je kan met me pm-en als je wilt. Been there, done that, namelijk.

11-10-2010, 19:32
Oehh moeilijke situatie, sterkte meid

11-10-2010, 20:09
je mag mij bellen om je hart te luchten.

11-10-2010, 20:13


Ik heb je mijn e-mail toegestuurd !

11-10-2010, 20:17
Post het hier, en we helpen je eruit.

11-10-2010, 20:49
Ahh wat erg. Wat is de reden dat je hebt gebroken met hem?

11-10-2010, 20:55
Ik zou zeggen deel het ons hier en we pushen je uit deze nachtmerrie.

Hoe dan ook. Vergeet NOOIT sommige mannen zijn honden en blijven honden en moeten dan ook het best met teefjes trouwen. Een man kan het best gecastreerd worden, want hun joekels/knikkers verrichten meer leed dan liefde. Laat je geluk bepaald worden door iemand die je hart verdiend en laat je verdriet geen emotie zijn voor het verraad, maar juist een verlichting van het hart door het besef dat je beter verdiend.

11-10-2010, 21:01

Citaat door Respectvol_25:
Ik zou zeggen deel het ons hier en we pushen je uit deze nachtmerrie.

Hoe dan ook. Vergeet NOOIT sommige mannen zijn honden en blijven honden en moeten dan ook het best met teefjes trouwen. Een man kan het best gecastreerd worden, want hun joekels/knikkers verrichten meer leed dan liefde. Laat je geluk bepaald worden door iemand die je hart verdiend en laat je verdriet geen emotie zijn voor het verraad, maar juist een verlichting van het hart door het besef dat je beter verdiend.



Mooi gezegd.


11-10-2010, 21:53

Citaat door Respectvol_25:
Ik zou zeggen deel het ons hier en we pushen je uit deze nachtmerrie.

Hoe dan ook. Vergeet NOOIT sommige mannen zijn honden en blijven honden en moeten dan ook het best met teefjes trouwen. Een man kan het best gecastreerd worden, want hun joekels/knikkers verrichten meer leed dan liefde. Laat je geluk bepaald worden door iemand die je hart verdiend en laat je verdriet geen emotie zijn voor het verraad, maar juist een verlichting van het hart door het besef dat je beter verdiend.