Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gezocht: goedkope laser of ipl behandelingen omg rotterdam



11-10-2010, 16:49
Hallo lieve dames,

Zoals jullie aan de titel kunnen zien ben ik op zoek naar een adresje in rotterdam waar ze goedkope ipl en laserbehandelinen hebben. Ik wil graag definitief af van de donshaartjes op mijn bovenlip, ik zou ook graag mijn bakkersbaarden willen doen, ik heb daar van die lichte haartjes.
Ik hoop dat jullie iemand kennen die dat voor een mooi prijsje doet.
Ik hoor het graag.

groetjes van Flower

12-10-2010, 13:29



Citaat door ILoveMySnuffy:
up



Thx

12-10-2010, 18:14

Citaat door happycupcake:
oepla



dankje voor t mee uppen

12-10-2010, 18:16
nou hier heb je der dan nog een ahaha uppperdepup

12-10-2010, 18:19


informeer je goed naar een betrouwbaar schoonheidsinstituut want van weglaseren kan je ook verbrandingen krijgen als het niet goed wordt uitgevoerd!

12-10-2010, 19:20

Citaat door VaniLLa_flavour:
informeer je goed naar een betrouwbaar schoonheidsinstituut want van weglaseren kan je ook verbrandingen krijgen als het niet goed wordt uitgevoerd!



Ja ik weet t, maar dat hangt natuurlijk ook van je huid af en of je in de zon komt, in ieder geval thx voor je reactie..

14-10-2010, 13:59
ik ga zo naar dermatoloog (ziekenhuis Rotterdam) voor me huid. Denk je dat ze daar wel weten wie laserbehandeling doet? Dan kan ik het gelijk voor je vragen

14-10-2010, 14:04

Citaat door Flower22:
Hallo lieve dames,

Zoals jullie aan de titel kunnen zien ben ik op zoek naar een adresje in rotterdam waar ze goedkope ipl en laserbehandelinen hebben. Ik wil graag definitief af van de donshaartjes op mijn bovenlip, ik zou ook graag mijn bakkersbaarden willen doen, ik heb daar van die lichte haartjes.
Ik hoop dat jullie iemand kennen die dat voor een mooi prijsje doet.
Ik hoor het graag.

groetjes van Flower


Ik doe mijn bovenlip voor twintig euro. Superblij met het resultaat en zo goed als klaar met mijn behandeling! Mijn vriendin doet ook haar bakkebaarden en zij betaalt 35 euro..

Dr. Oz laserkliniek, zit in Rotterdam zuid, slinge. Telefoonnummer zoek ik zo voor je op, als je interesse hebt! Ben nu aan 't werk.

15-10-2010, 13:12

Citaat door Onzichtbaar_:
Ik doe mijn bovenlip voor twintig euro. Superblij met het resultaat en zo goed als klaar met mijn behandeling! Mijn vriendin doet ook haar bakkebaarden en zij betaalt 35 euro..

Dr. Oz laserkliniek, zit in Rotterdam zuid, slinge. Telefoonnummer zoek ik zo voor je op, als je interesse hebt! Ben nu aan 't werk.



ooh dat klinkt super en lekker goedkoop ook. Ik zou het erg op prijs stellen als je mij het nr kan geven, dankje meid..

15-10-2010, 13:18

Citaat door Onzichtbaar_:
Ik doe mijn bovenlip voor twintig euro. Superblij met het resultaat en zo goed als klaar met mijn behandeling! Mijn vriendin doet ook haar bakkebaarden en zij betaalt 35 euro..

Dr. Oz laserkliniek, zit in Rotterdam zuid, slinge. Telefoonnummer zoek ik zo voor je op, als je interesse hebt! Ben nu aan 't werk.



Meid ik heb hun site gevonden.. alleen op de site staat bovenlip voor 30 euro en jij doet t voor 20?

http://www.ozhuidlaserkliniek.nl/Index.html

15-10-2010, 16:25

Citaat door Flower22:
ooh dat klinkt super en lekker goedkoop ook. Ik zou het erg op prijs stellen als je mij het nr kan geven, dankje meid..


Oz huid & laserkliniek
Adres: slinge 771a (looafstand vanaf metrostation slinge, als je die kent)
3086 ez Rotterdam
010-8443571

15-10-2010, 16:27

Citaat door Flower22:
Meid ik heb hun site gevonden.. alleen op de site staat bovenlip voor 30 euro en jij doet t voor 20?

http://www.ozhuidlaserkliniek.nl/Index.html


Ja, dat zijn de prijzen als je verzekering de kosten dekt. Maar je betaalt echt t bedrag dat ik je heb doorgegeven!!

Ik kan je m'n naam pm'en? Kun je aangeven dat ik je heb doorverwezen.. 20 oktober heb ik een afspraak in de avond, moet je maar kijken of je dan kunt en of ze plek hebben!

16-10-2010, 16:09



Citaat door Onzichtbaar_:
Ja, dat zijn de prijzen als je verzekering de kosten dekt. Maar je betaalt echt t bedrag dat ik je heb doorgegeven!!

Ik kan je m'n naam pm'en? Kun je aangeven dat ik je heb doorverwezen.. 20 oktober heb ik een afspraak in de avond, moet je maar kijken of je dan kunt en of ze plek hebben!



aah op die manier, ik krijg het niet vergoed en moet het dus zelf betalen.. ik vind het niet erg, het is gelukkig niet zo duur.

Heel lief van je meid, dan zie ik je pm graag tegemoet, ik heb op hun site gezien dat ze ook op zondag geopend zijn. Echt geweldig. Ik ga van de week bellen voor een afspraak.