Bekijk volle/desktop versie : ben je verloofd en bijna getrouwd ahha



Pagina's : [1] 2 3 4

11-10-2010, 12:58
en dan kom je achter dat de meid met wie je al een jaar gaat een trio heeft gehad in haarlem. en dan vertel je haar de hele verhaal wat je hebt gehoord. wat krijg je als antwoord jah heb je tog al gezegd dat mensen veel lullen. hahha ik kon me oren niet geloven, die zelfde moment heb ik er gedumpt was gestopt met joints en al die onzin voor haar maar jah.nou paar dagen gaan voorbij niks gehoord niet gebeld opeens op een dag belde me vader me van waar ben je jah ben bij me eigenhuis kom straks hij zegt oke is goed maar kifesch je schoonfamillie belt me en zegt je bent betrapt dat je vreemdgaat op dat moment me vader heeft nog nooit so tegen me gepraat tot die dag. wereld stond stil ik had opgehangen . ben een maand niet na me ouders gekomen . ben moe van het typen mohim vertel de rest andere keer wel. als mensen het willen plus dit is een waar gebeurd verhaal veel mensen altijd overkomt vrouwen dingen maar er zijn genoeg mannen die worden genaaid terwijl ik een echte straat jongen was stelen drinken heb van alles gedaan maar hamdoliah heb alles gestopt en weg gedaan.

11-10-2010, 13:00


Damnn, dat is echt tekhraat

11-10-2010, 13:02
Ehu.. life is a bitch and then we die.

11-10-2010, 13:04
Begrijpend lezen.

11-10-2010, 13:05


Waarom niet een maand naar je ouders gaan?

Als het gewoon onzin is dat je vreemd bent gegaan, ga je toch meteen erheen verhaal halen en het tegendeel bewijzen.

Wie zwijgt stemt toe, gek!

11-10-2010, 13:06

Citaat door Angelwings.:
Je moet kijken naar het heden en naar de toekomst, bedoel iedereen maakt fouten 'dan is dit wel een grote fout mocht het waar zijn'. Het verleden is voor Allah swt, kijk jij hoe je verder moet; Vult ze je aan, maakt ze je gelukkig? zij heeft je gemaakt tot de persoon die je nu bent toch?; blijkbaar heeft ze je op het goede pas gebracht.

Denk goed na, en laat je niet misleiden door Shitan. Jullie zijn verloofd, tegenslagen horen erbij het zijn de zwakkere die zich laten meeslepen & de sterkere slaan zich erdoorheen.



Bullshit.


Topicstarter, dumpen die handel.

11-10-2010, 13:08

Citaat door Angelwings.:
Je moet kijken naar het heden en naar de toekomst, bedoel iedereen maakt fouten 'dan is dit wel een grote fout mocht het waar zijn'. Het verleden is voor Allah swt, kijk jij hoe je verder moet; Vult ze je aan, maakt ze je gelukkig? zij heeft je gemaakt tot de persoon die je nu bent toch?; blijkbaar heeft ze je op het goede pas gebracht.

Denk goed na, en laat je niet misleiden door Shitan. Jullie zijn verloofd, tegenslagen horen erbij het zijn de zwakkere die zich laten meeslepen & de sterkere slaan zich erdoorheen.



Gasten die aan trio's doen sporen niet en zijn in mijn ogen viezerikken..

Z'n zbelmens zit toch niemand op te wachten

11-10-2010, 13:08

Citaat door ZAKENVROUW__:
Bullshit.


Topicstarter, dumpen die handel.



Wie zegt dat het waar is wat ze vertellen?;
Horen is niet hetzelfde als zelf zien.

11-10-2010, 13:09
ik snap hem niet? hoe kun je vreemd gaan, als je ene vriendin hebt?
Of ben je getrouwd?

11-10-2010, 13:16

Citaat door Mother_Scarface:
ik snap hem niet? hoe kun je vreemd gaan, als je ene vriendin hebt?
Of ben je getrouwd?


Begrijpend lezen is ook niet een van je sterkste kanten he dumbass.

11-10-2010, 13:18

Citaat door missnador2:
Begrijpend lezen is ook niet een van je sterkste kanten he dumbass.



Gezien je zijn "nederlands'' wel begrijpt, zegt dat genoeg over jou.
He, lichtekooitje

11-10-2010, 13:21

Citaat door Mother_Scarface:
Gezien je zijn "nederlands'' wel begrijpt, zegt dat genoeg over jou.
He, lichtekooitje


Ga naar school ga.

11-10-2010, 13:21



Citaat door Angelwings.:
Wie zegt dat het waar is wat ze vertellen?;
Horen is niet hetzelfde als zelf zien.


Bullshit.

Een net meisje dat haar grenzen kent en weet wat ze doet, daar wordt nooit over gepraat.
Meiden die zigzag zijn, daar wordt over geroddelt. Kies maar.

11-10-2010, 13:22

Citaat door Angelwings.:
Wie zegt dat het waar is wat ze vertellen?;
Horen is niet hetzelfde als zelf zien.


Ja,maar ze geeft het ook toe dus het is waar. Nu word hij van iets beschuldigd wat volgens hem niet waar is. Omdat hij niet meer met haar verder wilde, heeft zij kennelijk gelogen dat het aan hem ligt en niet aan haar.

Zulke mensen verdienen een nekschot!

11-10-2010, 13:23

Citaat door missnador2:
Ga naar school ga.




Jij of ik?
Begin eerst met de quraan en daarna mag je beginnen met je sletterige foto te verwijderen.
Maar als je wilt,want daar doe je het natuurlijk voor, aandacht
Ik heb paar goede neven voor je, die hier illigaal zijn en ze hebben natuurlijk ook behoeftes. Mag ik jouw adres doorgeven?
Hoeveel ben je per uur?

Pagina's : [1] 2 3 4