Bekijk volle/desktop versie : Rood staan



10-10-2010, 23:21
Hey een vraagje, als je 500 euro rood wil staan bij de ing bank. Kan dat gewoon zomaar, ik ben 20 jaar. Zit nu ff in geldnood. Maar is het vestandig om het te doen? En als je dat wil doen, moet je het dan bij ing bank zelf doen of .... ? Komt er ook brief naar huis gestuurd?

Nou ik hoor wel van jullieee
alvast bedankt

11-10-2010, 00:50


het is wel mogelijk, k zou het niet doen

maar stel dat je echt niet anders kan dan moet het wel, om bijv iets af te betalen maar niet om nieuwe schoenen te kopen.

11-10-2010, 01:05
Heey meid!

Als je je internetbankieren hebt van de ING kun je het gewoon online aanvragen.
Er gaat geloof ik dan geen brief naar huis als het gewoon mogelijk is.
En kun je er binnen een paar dagen gebruik van maken.

Maar ik zou er wel over nadenken, want als je het eenmaal hebt dan blijf je er maar gebruik van maken.

Groetjes,

Roos

11-10-2010, 12:05
Gewoon niet doen joh, vraag je familie of je wat geld kan lenen. En dat je het bijv. einde van de maand terug kan geven. Anders ga je er gewend aan raken, wordt je bedrag groter wat je rood staat.

Maar hé kijk zelf wat je beter vindt. Succes!

11-10-2010, 15:46


Heb dat ook gedaan maar dan een bedrag van 1000euro.. nou je komt er niet makkelijk meer vanaf dus beter niet.. maar goed als je echt in geldnood dan kan het soms niet anders..

Ik heb rabo maar ben gewoon naar binnen gestapt, aangevraagd, moest ondertekenen als ik me nog goed herinner en klaar was ik.. gaat geen brief naar huis ofzo.. Su6!

11-10-2010, 15:49

Citaat door Tijgertje21:
Heb dat ook gedaan maar dan een bedrag van 1000euro.. nou je komt er niet makkelijk meer vanaf dus beter niet.. maar goed als je echt in geldnood dan kan het soms niet anders..

Ik heb rabo maar ben gewoon naar binnen gestapt, aangevraagd, moest ondertekenen als ik me nog goed herinner en klaar was ik.. gaat geen brief naar huis ofzo.. Su6!


Ligt eraan of je het zelf graag wilt, gewoon 200 euro p.m. aan de kant zetten.
Of meer! Ben je nog sneller klaar mee!

11-10-2010, 20:52
Okee thankss..

Ik ben vandaag langs ING bank geweest om nog voor de zekerheid informatie in te winnen. Nou... ik heb het toch maar niet gedaan joh. Ik ga
gewoon werk zoeken en leen het wel van familielid.

Nog bedankt voor jullie reacties..

16-10-2010, 18:47
ik heb het wel gedaan omdat ik niet rond kom met vaste lasten.

16-10-2010, 23:56
Als je niet werkt dan moet je het niet doen.