Bekijk volle/desktop versie : Gezocht serveersterss!



10-10-2010, 15:14
Salam dames ,
Ik zoek voor mijn vriendin serveersters met een redelijke prijs niet al te duur,.
Alvast bedankt!

10-10-2010, 15:24


probeer eens serveersters el wardat

10-10-2010, 15:24
serveersters al wardat vriendelijk snel en betrouwbaar

10-10-2010, 15:28
dankjewel damess upp!!

10-10-2010, 15:33


Serveersters Elwardat zijn echt TOPPERSSS!!!

En de Serveersters van NenN decoratie zijn ook echt TOPPERSSS..

10-10-2010, 15:35
weet iemand de prijzen ?

10-10-2010, 17:24
elwardat zijn wel duur vragen 120 euro per persoon en nog eens vervoerskosten

10-10-2010, 18:17
Elwardat is top

El wardat vraagt p.p €100 tot 1 uur max. na een uur vragen ze extra kosten en dat zou kunnen op lopen tot €110/€120 licht er puur aan tot hoelaat.
en als de klanten hun goed behandelen zien ze het ook door de vingers en dan blijven ze graag wat langer door werken. En zullen er dan ook niets extra's voor gaan vragen.
Ik heb ze gister mee gemaakt op bruiloft in Woerden ze hebben het uitstekend gedaan!! heb ze zelf ook gehad op me eigen bruiloft!
Ze werken goed en zijn vriendelijk en doen het werk met plezier. Als je om wat vraagt zorgen ze er voor dat je het zo snel mogelijk ontvangt. El wardat bied goede service.
en voor de prijzen kan je altijd wel een regeling maken, voor het geval dat het uit loopt ze doen niet moeilijk om een kwartier half uur extra door te werken


Ga zoo door dames!

10-10-2010, 18:41
Ook al zijn ze super, ze vroeg om betaalbare serveersters, betaalbaar is tussen 70 en 80 euro pp

10-10-2010, 19:11
TIELL,zou je voor mij de nummer willen pm als die hebt want ik ben ook opzoek naar. en aagezien ik zo een reactie over hun zie wil graag in contact komen ik heb het best snel mogelijk nodig.
al vast bedankt wie dan ook.

10-10-2010, 19:12

Citaat door amina1975:
Ook al zijn ze super, ze vroeg om betaalbare serveersters, betaalbaar is tussen 70 en 80 euro pp

Inderdaad dankje wel voor jullie reacties maar wat amina zegt zoekt mijn vriendin!
alvast bedankt dames!

10-10-2010, 19:26
Wij werken voor 10 euro per uur

10-10-2010, 19:34


Serveersters elwardat zijn hele goede.

10-10-2010, 22:07
Als je een mooie bruiloft wilt moet geld geen rol spelen op belangrijke dingen. Mensen geven veel geld uit aan decoratie IPV het eten,serveersters,Dj. dat zijn belangrijken dingen op een bruiloft heb je geen goeie serveersters of wat dan ook dan kan je je bruiloft vergeten niemand die de decoratie nog ziet. wil je goedkope serveersters. kan je slechte kwaliteit verwachten hoeft niet altijd. je hebt goedkope serveersters die ook goed kunnen zijn. Je moet het er maar voor over hebben. Een nichtje van mij heeft serveersters genomen vanuit Rotterdam ze werken voor 75 euro, mijn nichtje was er er helemaal blij mee en had gedacht dat ze een slaagde avond zou krijgen. De dag zelf was een mislukte dag '' vriendinnen,nichten'' moesten in de zaal inspringen om mee te serveren. ze braken servies en al. maar zoals ik eerder aangegeven had je heb ook goedkope serveersters die goed zijn maar dan moet je goed zoeken want er komen elke dag serveersters bij. Meiden denken tegewoordig makkelijk van ;; heee ikwil geld verdienen dus ik woord maar serveerster '' serveren brengt veel met zich mee. maar aangezien je goed kope serveersters zoekt wens ik je heel veel succes en k hoop voor je een geslaagde avond

groetjes