Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Helpp! Oplossing nodig voor Sari stof!!! [FOTO]



10-10-2010, 15:11

Citaat:

Ik heb en vraagje een hoop dat jullie mijn vriendin kunnen helpen,
Ze heeft binnenkort inshAllaah een bruiloft en wil dus een Sari stof laten naaien, ze wilt net als op dat foto namelijk, die je bovenaan ziet Alleen haar moeder vind het niet goed omdat het boven te bloot is..
weten jullie daar misschien een oplossing voor?

En weten jullie ook misschien waar ik so'n stof kan vinden? enneh voor een goeie prijsje hé..

Alvast dankje!


10-10-2010, 15:25


upp!

niemand?

10-10-2010, 15:37
Je kunt de borsten en schouders met een wat dikkere stof bedekken dat samen is genaaid met de jurk en/of met korte mouwen net boven de elleboog zoals hier.

10-10-2010, 15:44

Citaat door Sitje15:
niemand??



Citaat door Sun-Kissed:
Je kunt de borsten en schouders met een wat dikkere stof bedekken dat samen is genaaid met de jurk en/of met korte mouwen net boven de elleboog zoals hier.
Owh wat goed, Shoukran meid, echt een hele goeie oplossing.. was ik helemaal niet op gekomen johh.

10-10-2010, 15:56


Weet iemand nog waar ik zo'n stof kan halen, en voor een goeie prijsje?

10-10-2010, 17:13
of als je naar die foto kijkt, dan naar links! die hele arm bedekken ! dus lange mouwen.. en rechts hoeft dan niet.. door dat ding over je schouders lijkt het net een shirt!

10-10-2010, 17:28
Ik zou het bovenstuk gewoon bedekken met hetzelfde doorzichtige stof. Dat kan ze met korte of lange mouwen doen of in haltervorm.

12-10-2010, 21:13

Citaat door HMverslaafd:
of als je naar die foto kijkt, dan naar links! die hele arm bedekken ! dus lange mouwen.. en rechts hoeft dan niet.. door dat ding over je schouders lijkt het net een shirt!


Uhu, nicee idee, dankje wel voor je hulpje meid.


Citaat door noona:
Ik zou het bovenstuk gewoon bedekken met hetzelfde doorzichtige stof. Dat kan ze met korte of lange mouwen doen of in haltervorm.


Thanx meis, ik zal dit doorgeven aan dr.