Bekijk volle/desktop versie : cadeau tip



10-10-2010, 09:53
Hallo dames

Heb een vraagje, mijn schoonzus heeft net een huis gekocht, en ik wil haar graag een cadeau kopen maar ik weet echt niet wat ik zou kunnen kopen, ik dacht nl aan een serviceset of elektronische apparatuur maar hebben jullie misschien andere ideetjes, iets origineels ofzo en aub kunnen jullie ook bij vermelden waar ze die verkopen en eventueel de prijs of een website plaatsen?

Jullie zijn echt van harte bedankt voor de hulp!!!

10-10-2010, 10:06


ik zou in ieder geval niet iets voor in de woonkamer ofzo halen(dingen voor de sier)..althans..dat vind ik altijd een beetje lastig...stel dat ze het niet mooi vind...
ik zou een ikea cadeaubon geven en een leuk plantje....hoeveel mag het kosten? maar dat is hoe ik erover denk ik zou ook niet echt cadeaus willen voor in mn huis..

10-10-2010, 10:31

Citaat door Malayka23:
ik zou in ieder geval niet iets voor in de woonkamer ofzo halen(dingen voor de sier)..althans..dat vind ik altijd een beetje lastig...stel dat ze het niet mooi vind...
ik zou een ikea cadeaubon geven en een leuk plantje....hoeveel mag het kosten? maar dat is hoe ik erover denk ik zou ook niet echt cadeaus willen voor in mn huis..


Badankt voor je reactie.
ja klopt iets voor de decoratie wil ik niet kopen want smaken verschillen, en eigenlijk wil ik ook geen cadeaubon geven, klinkt raar he maar wil iets geven dat ik weet dat het van mij is.

en de prijs wil eigenlijk max 70 euro geven, maar moest het minder zijn zou het nog beter zijn je weet we crisis enzo

11-10-2010, 10:59
Iemand tips????