Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse mannen, kom eens even hier!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

10-10-2010, 02:47
Klik nou maar!

[ Stel je voor: je vrouw, met wie je inshAllah zult trouwen, krijgt op een dag de mogelijkheid om voor haar werk een hoge functie te bekleden. Er is echter één probleem: voor haar nieuwe baan moet ze zich voor een wat langere periode settelen in het buitenland. Je weet dat deze functie iets is geweest waar ze al heel haar leven van heeft gedroomd en dat haar droom nu eindelijk is uitgekomen. Je vrouw is voor de rest een goede echtgenote voor je geweest: je komt komt op geen enkele vlak iets te kort bij haar.

Wat zou jij doen? Zou jij je vrouw toestaan om deze nieuwe baan te nemen en met haar te verhuizen naar het buitenland? Of wil je liever dat ze deze once-in-a-lifetime-opportunity moet laten varen?]

Graag alleen serieuze reacties!

10-10-2010, 02:51


Ligt aan het land

10-10-2010, 02:55
U kijkt teveel films.

10-10-2010, 02:59

Citaat door Hedoniste:
Klik nou maar!

[ Stel je voor: je vrouw, met wie je inshAllah zult trouwen, krijgt op een dag de mogelijkheid om voor haar werk een hoge functie te bekleden. Er is echter één probleem: voor haar nieuwe baan moet ze zich settelen in het buitenland. Je weet dat deze functie iets is geweest waar ze al haar hele leven van gedroomd heeft en dat haar droom nu eens eindelijk is uitgekomen. Je vrouw is voor de rest een goede echtgenote voor je geweest: je komt komt op geen één vlak iets te kort bij haar.

Wat zou jij doen? Zou jij je vrouw toestaan om deze nieuwe baan te nemen en met haar te verhuizen naar het buitenland? Of wil je liever dat ze deze once-in-a-lifetime-opportunity moet laten varen?]

Graag alleen serieuze reacties!
.

10-10-2010, 02:59



Citaat door Marrakchi18:
Ligt aan het land


Arabisch land? West-Europees land?

Wat is je mening daarover (dus afhankelijk van het continent)?


Citaat door Eloquent:
Vermeld ook gelijk even haar verblijfsperiode.



dat mag je zelf invullen. Het gaat in ieder geval om een langdurige functie

10-10-2010, 03:10

Citaat door Eloquent:
Onder een maand is acceptabel. Langer dan dat doet de theepot bij mij tevergeefs tamelijk borrelen.



bestaat er dan een baan voor één maand in het buitenland?


Natuurlijk gaat het om een post die voor een jaar of langer bekleed dient te worden, anders zou zij niet de mogelijkheid krijgen om zich te vestigen in het buitenland.

Maar het is duidelijk dat je daar dus niet meer akkoord kunt gaan.

10-10-2010, 03:12

Citaat door Abdullah_:
Verhuizen.


echt? En hoe zou je het aanpakken? Zou je kijken of jouw werk eventuele mogelijkheden aanbiedt om in het buitenland te werken of zou je zelf pas in je nieuwe land een baan zoeken?

10-10-2010, 03:15

Citaat door Eloquent:
Jazeker, denk maar aan een baan als tolk die een zaak van een verdachte dient te hanteren dat circa een maand duurt.



nou voor zulke korte opdrachten zou het niet nodig zijn geweest om ook haar man mee te verhuizen

10-10-2010, 03:15

Citaat door Hedoniste:
Klik nou maar!

[ Stel je voor: je vrouw, met wie je inshAllah zult trouwen, krijgt op een dag de mogelijkheid om voor haar werk een hoge functie te bekleden. Er is echter één probleem: voor haar nieuwe baan moet ze zich voor een wat langere tijd settelen in het buitenland. Je weet dat deze functie iets is geweest waar ze al haar hele leven van gedroomd heeft en dat haar droom nu eens eindelijk is uitgekomen. Je vrouw is voor de rest een goede echtgenote voor je geweest: je komt komt op geen enkel vlak iets te kort bij haar.

Wat zou jij doen? Zou jij je vrouw toestaan om deze nieuwe baan te nemen en met haar te verhuizen naar het buitenland? Of wil je liever dat ze deze once-in-a-lifetime-opportunity moet laten varen?]

Graag alleen serieuze reacties!


Zoiets bespreek je gewoon samen. Hij dient te kijken naar het feit wat haar gelukkig maakt, maar zij ook moet denken aan het feit wat hem gelukkig maakt. In principe moet het geen probleem zijn om je vrouw dat te gunnen. Mensen moeten alleen niet denken dat jullie huwelijk daardoor alleen maar beter van wordt wslm.

Badr

10-10-2010, 03:15
Deze situatie zal zich toch niet voordoen bij mij, dus eigenlijk had ik niet eens antwoord hoeven geven.

Ik zoek namelijk geen carrierevrouw.
En kom niet aan met de standaard SexAndTheCity cq Oprah onzin: oh ze kunnen geen sterke vrouw aan, ze boelen zich geintimideerd door hoogopgeleide vrouwen, blablablabla...........

Ik heb andere redenen, namelijk: een gelukkig gezin, sociaal leven en rust.
Ik heb al een drukke baan met lange werkdagen, ik hoef geen vrouw die dat ook heeft.

10-10-2010, 03:17

Citaat door JaguarXXX:
Mijn vrouw mag niet werken, dus.... Trouwen we wella we spelen wella.....




10-10-2010, 03:19

Citaat door Hedoniste:
Klik nou maar!

[ Stel je voor: je vrouw, met wie je inshAllah zult trouwen, krijgt op een dag de mogelijkheid om voor haar werk een hoge functie te bekleden. Er is echter één probleem: voor haar nieuwe baan moet ze zich voor een wat langere periode settelen in het buitenland. Je weet dat deze functie iets is geweest waar ze al heel haar leven van heeft gedroomd en dat haar droom nu eindelijk is uitgekomen. Je vrouw is voor de rest een goede echtgenote voor je geweest: je komt komt op geen enkele vlak iets te kort bij haar.

Wat zou jij doen? Zou jij je vrouw toestaan om deze nieuwe baan te nemen en met haar te verhuizen naar het buitenland? Of wil je liever dat ze deze once-in-a-lifetime-opportunity moet laten varen?]

Graag alleen serieuze reacties!

Hè getsiederrie. Men is echt VOLKOMEN VERZOT op dit KORTE wereldse leven.

10-10-2010, 03:21



Citaat door FullMoonfair:
Zoiets bespreek je gewoon samen. Hij dient te kijken naar het feit wat haar gelukkig maakt, maar zij ook moet denken aan het feit wat hem gelukkig maakt. In principe moet het geen probleem zijn om je vrouw dat te gunnen. Mensen moeten alleen niet denken dat jullie huwelijk daardoor alleen maar beter van wordt wslm.

Badr


Duidelijk!

(P.S.: Denk alsjeblieft niet dat het om mij gaat.:hihi




Citaat door MrTestosteron:
Deze situatie zal zich toch niet voordoen bij mij, dus eigenlijk had ik niet eens antwoord hoeven geven.

Ik zoek namelijk geen carrierevrouw.
En kom niet aan met de standaard SexAndTheCity cq Oprah onzin: oh ze kunnen geen sterke vrouw aan, ze boelen zich geintimideerd door hoogopgeleide vrouwen, blablablabla...........

Ik heb andere redenen, namelijk: een gelukkig gezin, sociaal leven en rust.
Ik heb al een drukke baan met lange werkdagen, ik hoef geen vrouw die dat ook heeft.


I was not even going to say that

10-10-2010, 03:22
Nooit, familie en gezin gaan voor. Werk is overal. Wat voor topfunctie moet het zijn. Secretaris Generaal van de NAVO

10-10-2010, 03:22
Als ze werkt onder omstandigdheden die binnen de islamitische richtlijnen vallen geen enkel probleem ik reis wel mee voor haar als ze dit zo graag wilt,
Maar indien er belemmeringen in de weg staan dan niet dat bijv. je geloof daar moeilijk kunt praktiseren enz.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19