Bekijk volle/desktop versie : ik wil bevallen!!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]

12-10-2010, 10:47

Citaat door Missfatimaatje:
UPppp zo spannend man lovely women !

Bij mij nog rustig heb inmiddels ook last van een (snellebuik) als je begrijpt wat ik bedoel ihihih.. Zelfde al lovely women hahahahah ben benieuwd hoe lang het duurt..



Bedoel je diaree?Is dat een teken dat de bevalling gauw gaat beginnen?

Hoever ben jij met je zwangerschap.

12-10-2010, 13:02


Hallo dames!

zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden.
Ze heeft een echt een fijne en makkelijke bevalling gehad! We hebben de hele tijd gelachen en gepraat. Ze is bevallen van een prachtige zoon masha'Allah was echt mooi om te zien.. Maar de rest verklap ik niet, dat laat ik aan LM over...

Ze heeft echt een turbo bevalling gehad om het zo maar te zeggen!!

12-10-2010, 13:03

Citaat door sunset:
Jij bent hopelijk vandaag aan de beurt



inshaAllah het is heel rommelig .... dus afwachten

12-10-2010, 13:04

Citaat door Maghrebia20_:
Hallo dames!

zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden.
Ze heeft een echt een fijne en makkelijke bevalling gehad! We hebben de hele tijd gelachen en gepraat. Ze is bevallen van een prachtige zoon masha'Allah was echt mooi om te zien.. Maar de rest verklap ik niet, dat laat ik aan LM over...

Ze heeft echt een turbo bevalling gehad om het zo maar te zeggen!!



Mabroek!!!!!! Moge Allah haar gezin zegenenen!!!

12-10-2010, 13:05



Citaat door chadia79:
Bedoel je diaree?Is dat een teken dat de bevalling gauw gaat beginnen?

Hoever ben jij met je zwangerschap.


Ja idd... ik ben 40 weken en 3 dagen hhii overtijd duss

12-10-2010, 13:14

Citaat door Missfatimaatje:
Ja diarree idd... ik ben 40 weken en 3 dagen hhii overtijd duss



ja jij bent de volgende

12-10-2010, 13:20

Citaat door Missfatimaatje:
Ja diarree idd... ik ben 40 weken en 3 dagen hhii overtijd duss

Subhan Allah, dit had zij ook dus wie weet meid. Gaat het wel beginnen..
LW ook geen vruchtwater verloren maar ze verloor slijm/bloedprop?. Waqfa sahla inshallah meid! en dat het voor jou vergemakkelijkt zal worden..

12-10-2010, 13:52

Citaat door Maghrebia20_:
Hallo dames!

zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden.
Ze heeft een echt een fijne en makkelijke bevalling gehad! We hebben de hele tijd gelachen en gepraat. Ze is bevallen van een prachtige zoon masha'Allah was echt mooi om te zien.. Maar de rest verklap ik niet, dat laat ik aan LM over...

Ze heeft echt een turbo bevalling gehad om het zo maar te zeggen!!

Ik las op de andere topic dat ze bevallen was, alf wa alf mabrouk met de geboorte van haar zoontje, en wat goed dat jullie bij haar waren en haar hebben gesteund, 3la slamtha en nogmaals mabrouk, verwen haar maar lekker in haar kraamtijd

12-10-2010, 13:53

Citaat door Maghrebia20_:
Subhan Allah, dit had zij ook dus wie weet meid. Gaat het wel beginnen..
LW ook geen vruchtwater verloren maar ze verloor slijm/bloedprop?. Waqfa sahla inshallah meid! en dat het voor jou vergemakkelijkt zal worden..

Ja toen Lovely woman gisteren in deze topic beschreef wat ze voelde had ik al het idee dat het allemaal al aan de gang was, gelukkig voor haar dat ze het achter de rug had, ze zat er helemaal doorheen

12-10-2010, 13:55

Citaat door Missfatimaatje:
inshaAllah het is heel rommelig met vandaag ook bloedverlies.... dus afwachten

Als ik je zo hoor, zal het ook voor jou niet lang meer duren, ik wens je net zo'n turbo bevalling al Lovely Woman toe

12-10-2010, 14:00
zwangere en trotse mama's geniet van deze mooie en bijzondere tijd

13-10-2010, 23:47
salaam dames..

nou voor mij zit het erop hamdoelah!

ben 11.10 bevallen om kwart voor 10 van een gezonde zoontje, we hebben hem Zakaria genoemd.
ik zag dat me nichtje jullie op de hoogte hield hahhaha zij is kapotgrappig!
moest ontzettend lachen om haar reacties..
ik heb dus echt een supermakkelijke bevalling gehad hamdoelah en erg snel! subhannelah al de duaas die mensen voor me hebben gedaan, zijn verhoord bij allah! ik wil iedereen bedanken voor jullie duaas en de zwangere die nog moeten bevallen wakfa sahla incha allah rabbi m3akoem.

ik ben nog helemaal kapot, en moet nog veel rusten.. zodra ik een beetje uitgerust ben zal ik mijn verhaal nog eens doen incha allah!

xxjess

13-10-2010, 23:50



Citaat door lovelywoman:
salaam dames..

nou voor mij zit het erop hamdoelah!

ben 11.10 bevallen om kwart voor 10 van een gezonde zoontje, we hebben hem Zakaria genoemd.
ik zag dat me nichtje jullie op de hoogte hield hahhaha zij is kapotgrappig!
moest ontzettend lachen om haar reacties..
ik heb dus echt een supermakkelijke bevalling gehad hamdoelah en erg snel! subhannelah al de duaas die mensen voor me hebben gedaan, zijn verhoord bij allah! ik wil iedereen bedanken voor jullie duaas en de zwangere die nog moeten bevallen wakfa sahla incha allah rabbi m3akoem.

ik ben nog helemaal kapot, en moet nog veel rusten.. zodra ik een beetje uitgerust ben zal ik mijn verhaal nog eens doen incha allah!

xxjess



aaaaaaaaaaaaah alf mabroek meissie

en geniet van je mooie prinsje masa allah goed uitrusten he

14-10-2010, 12:04

Citaat door lovelywoman:
salaam dames..

nou voor mij zit het erop hamdoelah!

ben 11.10 bevallen om kwart voor 10 van een gezonde zoontje, we hebben hem Zakaria genoemd.
ik zag dat me nichtje jullie op de hoogte hield hahhaha zij is kapotgrappig!
moest ontzettend lachen om haar reacties..
ik heb dus echt een supermakkelijke bevalling gehad hamdoelah en erg snel! subhannelah al de duaas die mensen voor me hebben gedaan, zijn verhoord bij allah! ik wil iedereen bedanken voor jullie duaas en de zwangere die nog moeten bevallen wakfa sahla incha allah rabbi m3akoem.

ik ben nog helemaal kapot, en moet nog veel rusten.. zodra ik een beetje uitgerust ben zal ik mijn verhaal nog eens doen incha allah!

xxjess

Wat leuk dat je er zelf nog even de tijd voor neemt om effe iets neer te typen in deze topic, nogmaals alf mabrouk en 3la slamtek en elhamdoulillah dat alles zo snel is gegaan, geniet van je prinsje en je kraamtijd wat een leuke naam trouwens

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]