Bekijk volle/desktop versie : Marokko mist de creativiteit



Pagina's : [1] 2

09-10-2010, 16:07
Creatieve spelers die een steekpass kunnen geven of snelle flankspelers die in 4 a 5 tikken het strafschopgebeid kunnen bereiken. Je ziet nu dat in de omschakeling Marokko zo traag is als een tractor. Zairi en Alloudi achtige spelers zouden ons aanvallend potentieel bijna verdubbelen, want je ziet dat 1 goede bal op Mounir gelijk een doelpunt betekent. Maak snel werk van Carcela, lap Alloudi op en haal Zairi als de sodemieter terug is de opdracht aan de technische staf.....Overigens zijn Kantari en Soulaimani aanwinsten voor de defensie. Vooral die Soulaimani is wat mij betreft de vaste linksback.

09-10-2010, 16:09


wat een debielen hier... denken dat ze voetbal hebben uitgevonden en dat zij wel gaan vertellen hoe het moet...

wat jullie niet begrijpen is dat in dit soort partijen in (uitwedstrijden) moeilijke omstandigheden 3 punten het belangrijkste zijn. verder niet lullen en door gaan.

09-10-2010, 16:11
EH kan ook achter de spitsen, maar op de flanken kan misschien meer uitkomen, en ja met drie controlerende verdedigers gaat ten koste van het spel, ik denk dat Cuperly geen risico wil nemen

09-10-2010, 16:12

Citaat door Tangerino:
wat een debielen hier... denken dat ze voetbal hebben uitgevonden en dat zij wel gaan vertellen hoe het moet...

wat jullie niet begrijpen is dat in dit soort partijen in (uitwedstrijden) moeilijke omstandigheden 3 punten het belangrijkste zijn. verder niet lullen en door gaan.


meknes weet wel waar die over praat, enige debiel hier ben jij a hater

09-10-2010, 16:12



Citaat door Tangerino:
wat een debielen hier... denken dat ze voetbal hebben uitgevonden en dat zij wel gaan vertellen hoe het moet...

wat jullie niet begrijpen is dat in dit soort partijen in (uitwedstrijden) moeilijke omstandigheden 3 punten het belangrijkste zijn. verder niet lullen en door gaan.




09-10-2010, 16:13
Hoe wil jij een steekpass geven tussen 8 verdedigers, Chamakh wordt gedekt door 5 man ofzo.

09-10-2010, 16:16

Citaat door _Mister_Riffi:
meknes weet wel waar die over praat, enige debiel hier ben jij a hater



je voelt je niet lekker met die voorsprong van Marokko!

09-10-2010, 16:31

Citaat door Tangerino:
wat een debielen hier... denken dat ze voetbal hebben uitgevonden en dat zij wel gaan vertellen hoe het moet...

wat jullie niet begrijpen is dat in dit soort partijen in (uitwedstrijden) moeilijke omstandigheden 3 punten het belangrijkste zijn. verder niet lullen en door gaan.


Wie heeft het over alleen deze uitwedstrijd beste voetbalprofessor? Ik heb het over zn algemeenheid in bijna elke wedstrijd van Marokko dat de creativiteit in de aanval volledig ontbreekt. Tenzij je serieuze hersenbeschadiging hebt opgelopen bij een zwaar ongeluk, kun je dit feit niet ontkennen. En ik snap ook niet welke moeilijke omstandigheden jij bedoelt, maar het is met alle respect een veredelde Hoofdklasser a la IJsselmeervogels waar Marokko vandaag tegen voetbalt en het stadion waar ze spelen heeft Marokko niet eens. Dus een uiterst domme achterlijke reactie zonder inhoud....

09-10-2010, 16:32
Ik ben het met je eens dat Zairi een zeer goede voetballer is voor
Marokko. Op de 1 of andere manier kan hij zich zeer gemakkelijk
aanpassen aan het afrikaanse geweld. Ik heb hem nooit slecht zien
spelen tegen een Afrikaanse land.

09-10-2010, 16:34

Citaat door MOOTJE_013:
Hoe wil jij een steekpass geven tussen 8 verdedigers, Chamakh wordt gedekt door 5 man ofzo.


Tanzania speelt uiterst aanvallend en de armoede van Marokko wordt blootgelegd bij de omschakeling. Dus tenzij Tanzania met 23 man speelt, heb ik geen enkel idee hoe je erbij komt dat er 5 man om Chamack heen staan. Met snelheid en precisie zou Marokko nu al minimaal 3-0 voor moeten staan.....

09-10-2010, 16:35
Wacht mistter riffi jij zegt: meknesi weet waar die over praat ? Jij vond Alloudi slecht toch, waarom zeg je hij weet waarover die praat.

09-10-2010, 16:36

Citaat door superjonge:
Ik ben het met je eens dat Zairi een zeer goede voetballer is voor
Marokko. Op de 1 of andere manier kan hij zich zeer gemakkelijk
aanpassen aan het afrikaanse geweld. Ik heb hem nooit slecht zien
spelen tegen een Afrikaanse land.


Juistem! Hij heeft een natuurlijke drang naar voren en frappant detail is dat Chamack ook meer scoorde toen Zairi naast hem speelde.

09-10-2010, 16:36


de mid mid is helemaal weg bij marokko gelukkig met de komst van
aissati kan dat opgevult worden

09-10-2010, 16:45

Citaat door meknes_riffi:
Juistem! Hij heeft een natuurlijke drang naar voren en frappant detail is dat Chamack ook meer scoorde toen Zairi naast hem speelde.


Zeker. Hij is echt moeilijk te verdedigen door de afrikaanse spelers.
Ik mis zjin acties men..

09-10-2010, 16:49
Let op dat typerende balbezit van Marokko. Alleen maar tik tak tussen 3 spelers en balletjes breed en terug. Geen enkele punt naar voren. Dat is zwaar frustrerend om naar te kijken......

Pagina's : [1] 2