Bekijk volle/desktop versie : Vrouw huwelijksambtenaar is 12 jaar oud



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-10-2010, 11:36
Vrouw huwelijksambtenaar is 12 jaar oud

Door Arab News

Geplaatst: 8 okt 2010 23:00
Bijgewerkt: 8 okt 2010 23:00

Najran: Een huwelijkambtenaar (mazoun) in de zuidelijke stad Najran heeft een lokaal Arabisch dagblad verteld dat hij is getrouwd met een minderjarig meisje van amper 12 jaar oud en dat hij hun huwelijk 'consumeerde' na slechts twee en een halve maand.

De mazoun, die niet is geïdentificeerd, vertelde Al-Watan vrijdag dat zijn schoonvader hem had aangeraden haar een jaar niet aan te raken, maar zijn moeder wilde anders.

Hij beweerde dat zijn moeder, die boos was dat hij zijn vrouw behandelde als een zus, hem vertelde dat er geen meisje te jong is voor het huwelijk.

De mazoun vertelde de krant dat hij zijn vrouw naar zijn huis bracht en dat ze twee maanden samenleefden als broer en zus.

"Toen mijn moeder eiste dat ik mijn huwelijk zou consumeren, moest ik twee weken moed verzamelen voordat ik in staat was om seks te hebben met haar," zei hij. Hij zei dat hij geschokt was door haar kwetsbaarheid toen hij haar voor het eerst zag en voegde eraan toe dat hij een lange tijd geprobeerd had te begrijpen hoe haar te behandelen. "We waren gewend om samen te zijn zonder enig seksueel contact. Zij sliep in de slaapkamer terwijl ik in de logeerkamer sliep. Al die tijd heb ik gebruikt om haar het verhaal van Adam en Eva te vertellen. Ze heeft vaak tegen mij gezegd dat ze niet wist waarom haar ouders haar weggaven aan mij", zei hij.

De mazoun zei dat zijn jonge vrouw haar zesde leerjaar op de lagere school heeft afgerond en dat ze nu een betere huisvrouw is dan veel universitair afgestudeerden.

In een reactie op kinderhuwelijken zegt een officiële bron bij de Commissie voor Mensenrechten (HRC) dat de commissie probeert om deze trend te eindigen.

"Als het huwelijkscontract niet is ondertekend, zal de Commissie proberen om te praten met de betrokken partijen, maar als het al is ondertekend, dan zullen ze zich richten tot de Mazoun die het heeft afgegeven," zei hij.

De official schrijft het voorkomen van kinderhuwelijk toe aan een groot aantal economische en sociale factoren en zei dat de Commissie heeft toegezegd het te bestrijden.

http://arabnews.com/saudiarabia/article156966.ece

09-10-2010, 11:38


Moeten we nu boos worden ?

09-10-2010, 11:45
Bah vieze pedofiele oosterling...

09-10-2010, 11:51
Vooral dat woord 'consumeren' in deze is echt te walgelijk voor woorden.

Een kind consumeren,......

Ik heb haar helemaal uitelkaar geconsumeerd, in verhouding tot haar leek het net of ik een hele grote had. Ik ben zo blij, ik ga haar vanaf nu elke dag wel even consumeren,

Wat een schoft,.......

09-10-2010, 11:54


Ik krijg het gevoel dat mensen hier kicken op dit soort berichten.

09-10-2010, 11:55

Citaat door KingM:
Ik krijg het gevoel dat mensen hier kicken op dit soort berichten.


Wat vind jij van een kindhuwelijk?

09-10-2010, 12:13

Citaat door Simcha:
Wat vind jij van een kindhuwelijk?
Het wordt uitgebuit voor politieke doeleinden terwijl het heel weinig voorkomt gezien de aandacht ervoor kunnen ze beter de kindersterfte aanpakken.

09-10-2010, 12:17

Citaat door KingM:
Het wordt uitgebuit voor politieke doeleinden terwijl het heel weinig voorkomt gezien de aandacht ervoor kunnen ze beter de kindersterfte aanpakken.


maar wat vind je van dit "gebruik"

09-10-2010, 12:31
Pedofilie is blijkbaar niet strafbaar in de arabische wereld, het is er gewoon geïnstitutionaliseerd. Vandaar geen schandalen ...

09-10-2010, 12:47
12 jaar?

Voor een echte pedo is dat een ouwe tang.

09-10-2010, 12:58
Ik krijg het gevoel dat mensen hier kicken op dit soort berichten.


moet een katholieke priester eens doen.

09-10-2010, 12:59
Dat dit verhaal heeft Arab News heeft behaald, moet genoeg zeggen....

Bovendien zijn er genoeg 12 jarige meisjes, wereldwijd al seksueel actief op vrijwillige basis. Wat ik veracht!

09-10-2010, 15:29



Citaat door Boot-je:
Dat dit verhaal heeft Arab News heeft behaald, moet genoeg zeggen....

Bovendien zijn er genoeg 12 jarige meisjes, wereldwijd al seksueel actief op vrijwillige basis. Wat ik veracht!


Dit meisje en zelfs deze man deden het niet bepaald vrijwillig, veel sociale druk sociaal geweld.

12 jarigen die experimenteren met hun lichaam doen dat met leeftijdsgenootjes, niet met ouderen. Als ouderen dit wel doen, dan is dit misbruik, want voor een oudere is het "redelijk" eenvoudig een jong meisje in bed te praten.
Dus wat een 12 jarige zelf doet kan nooit een goedkeuring zijn voor misbruik, want zo leest zo een zin wel, of je het nu veracht of niet.

09-10-2010, 15:35

Citaat door KingM:
Moeten we nu boos worden ?

een moeder die haar meerderjarige zoon opdraagt om een kind te verkrachten is niet ziek ?

Verdedig deze pedofielen maar.

09-10-2010, 20:22

Citaat door Rongo:
12 jaar?

Voor een echte pedo is dat een ouwe tang.



oh my goodd,..

Pagina's : [1] 2 3 4 5