Bekijk volle/desktop versie : Ben ik de enige die hier last van heeft??



08-10-2010, 19:37
Kzou niet weten waar ik moet beginnen maar om een lang verhaal kort te houden! Je hebt vriendinnen, je gaat trouwen maar je vriendinnen ( in mijn geval mijn beste vriendin! ) Houdt letterlijk afstand nu ze weet dat ik ga trouwen! Ik krijg dan van die kwetsende opmerkingen terwijl ze weet dat ik dat nooit doen! Ik had laatst een lady's night geregeld en wie bel je dan als eerst je beste vriendin maar die heeft doodleuk afgezegd! Moehiem ze gaat nergens meer mee (zoals shoppen, dingen meeregelen etcetc ) en ik voel me echt klote ik zag haar nog als een bruidsmeisje mss denken jullie goh wat kinderachtig maar im loosing my best friend en het kan haar niets schelen net alsof men denkt dat je geïsoleerd door t leven gaat na je huwelijk!

08-10-2010, 19:42


Als je gaat trouwen veranderd er heel veel in je leven, onder andere ook veel in je sociale leven. Als ik jou was zou ik goed over je beslissingen nadenken, je moet je nu richten op de contacten die je nu steunen en die ook gepast zijn om als vriendinnen te hebben eenmaal je een getrouwde vrouw bent.

08-10-2010, 19:47
Dacht dat het eerder omgekeerd was. Diegene die trouwen maken geen contact meer

Maar dit vind ik wel nogal vreemd. Waarom spreek je haar hierover niet aan?

08-10-2010, 19:47

Citaat door zahraatje86:
Als je gaat trouwen veranderd er heel veel in je leven, onder andere ook veel in je sociale leven. Als ik jou was zou ik goed over je beslissingen nadenken, je moet je nu richten op de contacten die je nu steunen en die ook gepast zijn om als vriendinnen te hebben eenmaal je een getrouwde vrouw bent.


Ik weet het en dat begrijp ik en handel ik ook naar hmdl.. Er zijn nou eenmaal dingen die je als getrouwde vrouw moet overwegen om te doen of helemaal niet maar ik kan heel moeilijk loslaten dat is mijn probleem.. Na de opmerking dat ik straks toch verdwijn na mijn huwelijk ben ik echt diep en diep teleurgesteld..

08-10-2010, 19:49


Jaloers misschien?? wel jammer zeg...een "goede vriendin" zou je moeten steunen en helpen in goede en slechte tijden..praat met haar hierover en vraag wat er aan de hand is.. succes...en allahi kemel belgeir..

08-10-2010, 19:52

Citaat door Firdauws99:
Dacht dat het eerder omgekeerd was. Diegene die trouwen maken geen contact meer

Maar dit vind ik wel nogal vreemd. Waarom spreek je haar hierover niet aan?


Ja klopt meid dat hoor je eerder dan wat ik nu plaats.. Ik heb t gevoel dat sommige meiden denken dat je na trouwen nooit meer wat van je laat horen nou ik ben wel de laatste die zo is.. Heb er ook met haar over gehad maar walouw.. Dan is het "neej joh ik gun je alle geluk" maar daarna hoor ik niks meer van haar..

08-10-2010, 19:56

Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
Jaloers misschien?? wel jammer zeg...een "goede vriendin" zou je moeten steunen en helpen in goede en slechte tijden..praat met haar hierover en vraag wat er aan de hand is.. succes...en allahi kemel belgeir..


Amien meid, denk niet dat het dat is we deden vroeger vaak dingen samen ik dacht dat ze dat eerder miste maar i know meer dan 10 jaar vriendschap en dan zo'n "einde" wollah belachelijk

08-10-2010, 20:00
Jaloezie? Of mss heeft ze het moeilijk mee of zelf moeilijk met iets waar jij nix mee te maken hebt, kan toch ook?

Of mss probeert ze nu al afstand te nemen omdat ze weet dat het toch ooit eens zal gebeuren.. allahoe a3lem wat er in haar omgaat, maar als ze nix zegt en nix wilt loslaten, kan je er niet veel aan doen denk ik..

08-10-2010, 20:06
Komt wel goed meid...maak je niet druk..

08-10-2010, 20:10
Veel van deze meiden handelen uit het 'Je-neemt-toch-wel-afstand-syndroom'. Deze meiden zijn waarschijnlijk in het verleden aan de kant gezet door een goede vriendin nadat zij was getrouwd of hebben dit van dichtbij meegemaakt. Ze nemen zichzelf soort van in bescherming omdat ze ervan uitgaan dat het contact toch zal verwateren. Ik heb dit precies zo ervaren met een vriendin, zij beschuldigde mij ervan dat ik zou zijn veranderd na mijn huwelijk en zelfs arrogant zou zijn geworden, maar zij had niet door dat zij degene was die telkens de afspraken afbelde en tijdens het proces naar de bruiloft telkens te laat was op afspraken of niet kwam opdagen.

Meid overweeg je acties, ik heb spijt dat ik haar als bruidsmeisje heb gevraagt.