Bekijk volle/desktop versie : K zit met een vraag, het zit zo



Pagina's : [1] 2 3

08-10-2010, 19:17
Salaam,
om te beginnen ik denk dat ik zwanger ben, t is nog maar pril, enkele weken dus...

K heb nu een dringende vraag dames:
K heb morgen een trouw van de neef van mn man, t wordt een veel belovend feest en ik ga nu al uit mn dak
Mag ik nou wel dansen en lekker schudden en springen? Of moet ik naar die ouwtjes verhaal luisteren en braaf op mn kont/stoel zitten omdat het gevaarlijk kan zijn en mn foetus in een plas bloed op de dansvloer kan te komen liggen??? Help me

Derdek oe 3ewed derdek oe talaa333 sherek ketaa3

08-10-2010, 19:26


Ik weet niet wat jouw definitie van losgaan is, maar als je gewoon even danst kan het echt geen kwaad. Als je je maar niet als een baviaan gaat gedragen haha.

08-10-2010, 19:28

Citaat door Love_Ismael:
Salaam,
om te beginnen ik denk dat ik zwanger ben, t is nog maar pril, enkele weken dus...

K heb nu een dringende vraag dames:
K heb morgen een trouw van de neef van mn man, t wordt een veel belovend feest en ik ga nu al uit mn dak
Mag ik nou wel dansen en lekker schudden en springen? Of moet ik naar die ouwtjes verhaal luisteren en braaf op mn kont/stoel zitten omdat het gevaarlijk kan zijn en mn foetus in een plas bloed op de dansvloer kan te komen liggen??? Help me

Derdek oe 3ewed derdek oe talaa333 sherek ketaa3


Zal ik je vertellen hoe onze cultuur werkt.

Als getrouwde vrouw kan het als schande worden gezien als ze losgaat.
Is ze getrouwd en zwanger dan is het nog erger.
Is ze getrouwd en zwanger en ze verliest een paar weken later haar kind, dan wordt ze vuil aangekeken.

08-10-2010, 19:31

Citaat door Fortisi:
Ik weet niet wat jouw definitie van losgaan is, maar als je gewoon even danst kan het echt geen kwaad. Als je je maar niet als een baviaan gaat gedragen haha.





Love ismail, allereerst allaf mabrouk met je zwangerschap, Allah yekemlou bi gheir inscha allah.

Het kan geen kwaad inderdaad, je mag in principe alles doen, zwemmen, rennen, sporten enzovoort. Hou het gewoon niet te extreem, maar gewoon lekker gaan genieten op het feestje, wens je veel plezier morgen

08-10-2010, 19:32



Citaat door Fortisi:
Ik weet niet wat jouw definitie van losgaan is, maar als je gewoon even danst kan het echt geen kwaad. Als je je maar niet als een baviaan gaat gedragen haha.

Haha nee nee niet als baviaan, op een klassevolle manier, ahum.

08-10-2010, 19:33

Citaat door BoraSita:
Zal ik je vertellen hoe onze cultuur werkt.

Als getrouwde vrouw kan het als schande worden gezien als ze losgaat.
Is ze getrouwd en zwanger dan is het nog erger.
Is ze getrouwd en zwanger en ze verliest een paar weken later haar kind, dan wordt ze vuil aangekeken.

Uuuh mn schoonfamilie is gelukkig niet zo, I guess. En wat t laatste betreft, sorry hoor maar hebben ze ooit gehoord van elmekteb.

Maare dus jij raadt t me af wegens blikken en verdenkingen?

08-10-2010, 19:33
Bora wat dat betreft heb je gelijk, er wordt teveel en te vaak naar elkaar gewezen en gekeken, helaas. Maar het beste is om gewoon jezelf te zijn, je niet gek laten maken door anderen, als je dat wel doet, wordt je echt gek. Moge Allah swt ons leiden.

08-10-2010, 19:34
Even dansen kan heus geen kwaad hoor, maar echt springen of hoe jij het ook beschrijft zou ik niet doen als ik jou was, normaal gesproken kan een gezonde zwangerschap alles aan, maar je moet ook niets forceren, mag ik vragen waarom je denkt dat je zwanger bent? heb je geen test gedaan?

08-10-2010, 19:34

Citaat door m.enel:


Love ismail, allereerst allaf mabrouk met je zwangerschap, Allah yekemlou bi gheir inscha allah.

Het kan geen kwaad inderdaad, je mag in principe alles doen, zwemmen, rennen, sporten enzovoort. Hou het gewoon niet te extreem, maar gewoon lekker gaan genieten op het feestje, wens je veel plezier morgen

Hahah shokran 7bieba, ik zal niet schudden maar sierlijk dansen dan maar heh. Als de verleiding maar niet te groot wordt!!

K weet niet ik heb laatste tijd veel zin om te dansen, springen enzo..

08-10-2010, 19:35

Citaat door Love_Ismael:
Uuuh mn schoonfamilie is gelukkig niet zo, I guess. En wat t laatste betreft, sorry hoor maar hebben ze ooit gehoord van elmekteb.

Maare dus jij raadt t me af wegens blikken en verdenkingen?


Je schoonfamilie hoeft niet zo te zijn, maar mensen zijn snel te beinvloeden door geroezemoes.

Nou ik zou niet springen, shaken alsof je leven ervan af hangt maar gewoon rustig mee swingen .

08-10-2010, 19:37

Citaat door sunset:
Even dansen kan heus geen kwaad hoor, maar echt springen of hoe jij het ook beschrijft zou ik niet doen als ik jou was, normaal gesproken kan een gezonde zwangerschap alles aan, maar je moet ook niets forceren, mag ik vragen waarom je denkt dat je zwanger bent? heb je geen test gedaan?

K denk dat ik zwanger ben om dat ik

13 positieve zwangerschapstesten in mn nachtkasje heb liggen, omdat mijn bloedafname positief was, heb een inwendige echo vereist maar daar zagen ze niet veel op, en ik heb nog altijd geen zwangerschapskwaaltjes.

Oja en ben nog niet ongesteld geworden,

08-10-2010, 19:38

Citaat door BoraSita:
Je schoonfamilie hoeft niet zo te zijn, maar mensen zijn snel te beinvloeden door geroezemoes.

Nou ik zou niet springen, shaken alsof je leven ervan af hangt maar gewoon rustig mee swingen .


Men praat toch altijd graag, zelfs al draag je burka en zit je in een hoekje wordt er over je gepraat in de media :kweettniet:

Hahaha oke dames, zal aan jullie denken terwijl ik m schud Bedoel swing

08-10-2010, 19:39



Citaat door Love_Ismael:
K denk dat ik zwanger ben om dat ik

13 positieve zwangerschapstesten in mn nachtkasje heb liggen, omdat mijn bloedafname positief was, heb een inwendige echo vereist maar daar zagen ze niet veel op, en ik heb nog altijd geen zwangerschapskwaaltjes.

Oja en ben nog niet ongesteld geworden,

Twijfel je nog dan?

08-10-2010, 19:39
Meid gewoon doen wat jij wil.. Als je verloskundige verteld dat het kwaad kan, dan niet doen.. Niet naar die domme cultuurverhaaltjes luisteren.

Gefeliciteerd in ieder geval met je zwangerschap

08-10-2010, 19:44

Citaat door sunset:
Twijfel je nog dan?

Min of meer, t was ook ongepland, dus extra verrast!!

Pagina's : [1] 2 3