Bekijk volle/desktop versie : Vruchtbaarheidsbehandeling..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-10-2010, 13:40
hallo allemaal.

Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn met de ziekte PCOS???

zo jah, hoe lang duurde het voordat je zwanger werdt en wat heb je er allemaal voor moeten doen.

IK ben nu bezig met mijn eerste ronde Clomid, dus ben benieuwd of het wat wordt, ik kan niet wachten om te gaan klussen en dan wachten tot ik een zwangersschap test mag doen...

07-10-2010, 13:56

niemand met pcos????

07-10-2010, 13:58
salaam,

heb 1 jaar clomid geslikt,pas bij 150mg (3 pilletjes) kreeg ik een eisprong...na de 2 de inname was ik zwanger hamdollilah.

ik wilde voor de tweede kindje geen clomid innemen ,teveel bijwerkingen.

nu 4 jaar later zonder clomid en ook onverwacht zwanger geworden hamdollilah.

ik wens je het allerbeste toe,het zal wel lukken inshallah.

groeten

07-10-2010, 14:05
Als je overgewicht hebt moet je eerst afvallen toch, voordat je met clomid etc mag beginnen of niet?

07-10-2010, 14:06

Citaat door Mysha:
Als je overgewicht hebt moet je eerst afvallen toch, voordat je met clomid etc mag beginnen of niet?

Klopt, anders slaat het niet aan. Ik moet 10 kilo afvallen en dan mag ik eraan beginnen.

07-10-2010, 14:10
Wel erg moeilijk dat je eerst moet afvallen, zo makkelijk is dat niet. Ben je al bezig met afvallen?

07-10-2010, 14:26
dank jullie voor je reacties,
@ Wissal, wat goed zeg dat je gewoon op natuurlijke wijze bent zwanger geworden, elhamdoeliallah. toen je zwanger was geworden met de clomid had je toen een meerling of niet???

en wat voor bijwerkingen had je allemaal???
@mysha en hijbabinoe: klopt je moet eerst een beetje proberen af te vallen, maar dat gaat niet zo gemakkelijk omdat je hormonen daar een hele grote rol inspelen. heb alleen noooiiit gehoord dat als je aan de clomid wil, eerst moet afvallen.
ze raden het wel aan zodat je misschien zellf een eisprong kan hebben.

ik ben echt benieuwd, ben wel eecht ziek van die clomid, maar elhamdoeliaalh

07-10-2010, 14:45
Ik zelf ben geadviseerd om 10 kilo af te vallen, omdat het medicijn volgens mijn gynaecoloog niet zou aanslaan. Ze zei dat de kans zeer klein is.

Ik heb wel moeite met afvallen, maar ik ben nu meer dan ooit bereid om ervoor te werken. Maandag start ik met het Sonja Bakker dieet. Dames die een maandmenu willen helpen, ik kan dit naar jullie opsturen via de mail.

Ik ben nu al 4 jaar bezig om zwanger te raken. Ze hadden ook PCOS bij mij geconstateerd.

Het doet mij wel veel pijn om mijn zusje te zien met haar zoontje en mijn andere zusje die nu in verwachting is. Niet dat ik jaloers ben of het hen niet gun, absoluut niet. Ik gun iedere vrouw een prachtig wezentje, maar het zijn gewoon menselijke gevoelens die vrouwen hebben. We kunnen alleen maar sabab doen en veel smeekbedes.

Moge alle dames die moeilijk zwanger kunnen raken verblijden.

07-10-2010, 15:11
jah je hebt wel gelijk, ik benj nog niet zo lang bezig ongeveer 6 maanden en dan nu eerste keer clomid... t is zwaaar maar we gaan ervoor en die instelling moet ook jij hebben lieverd. sonja bakker is echt goed, mijn collega doet het en de kilo's vliegen er echt af hoor... hahah wil je het ook naar mij mailen aub.

en wat je zegt veel smeekbedes en blijven hopen dat er zich een mooi wezentje ontwikkeld in onz buikje inshallah

07-10-2010, 15:28
allah y jib sahla inchaalah
@hijaabinnoe je mag mij dat dieet ook doorsturen choukrane chyrien@hotmail.com

07-10-2010, 16:00
thanks lieverd, jij hebt volgens mij nog een nieuwe spruit is het niet???? xx

07-10-2010, 16:13
up mensen uppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!

07-10-2010, 16:29

Dus als je pcos hebt heb je geen eisprong gaat dat dan gepaard met niet ongesteld worden of onregelamtig ongesteld worden.

En wat zijn de symptonen.Heb er namelijk nooit van gehoord.

07-10-2010, 16:43
wat is pcos?? bij mij is gezegd dat mijn eierstokken overvol zitten en ik daarom niet iedere maand een eisprong heb, is dat hetzelfde?? de geneacologe zei wel erbij dat als ik zwanger wil worden ik dan pilletjes kan slikken die de eisprong bevorderen, heb ik dan ook pcos?? en kost het echt zoveel jaren om zwanger te raken?? want miss wil ik dan wel eerder proberen, maar mijn vriend neemt dit niet serieus hij zegt ja ik heb goed zaad dus komt goed, maar hij snapt niet dat als er geen eitje zit het geen zin heeft...pffff

07-10-2010, 16:50

Citaat door munika:
wat is pcos?? bij mij is gezegd dat mijn eierstokken overvol zitten en ik daarom niet iedere maand een eisprong heb, is dat hetzelfde?? de geneacologe zei wel erbij dat als ik zwanger wil worden ik dan pilletjes kan slikken die de eisprong bevorderen, heb ik dan ook pcos?? en kost het echt zoveel jaren om zwanger te raken?? want miss wil ik dan wel eerder proberen, maar mijn vriend neemt dit niet serieus hij zegt ja ik heb goed zaad dus komt goed, maar hij snapt niet dat als er geen eitje zit het geen zin heeft...pffff

Wat bedoel je met overvol??, bedoel je dan dat het verstopt is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7